abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 2 november 2009 @ 11:06:10 #226
42184 crew  DaMart
pi_74309073
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:01 schreef muzas het volgende:

[..]

Man suarez was ook nergens... 3 assists van pantelic, goals van vd wiel en de zeeuw. Zo ontzettend triest dat de verliezende partij nooit zal zeggen van "goh jah verloren, terecht". En altijd een discutabel puntje zal gaan zoeken om daarover te bitchen.

Ja suarez was rood, blijkbaar niet gezien, though luck.. Maar denk je echt dat het 1-5 voor fey was geweest als ie rood kreeg?
Waar zeg ik dat het verlies niet terecht was dan? Ik zeg toch dat Feyenoord in de tweede helft niet goed speelde? En dit discutabele punt hoefde niet gezocht te worden, dat was gewoon overduidelijk aanwezig.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_74309148
quote:

[..]

Man suarez was ook nergens... 3 assists van pantelic, goals van vd wiel en de zeeuw. Zo ontzettend triest dat de verliezende partij nooit zal zeggen van "goh jah verloren, terecht". En altijd een discutabel puntje zal gaan zoeken om daarover te bitchen.

Ja suarez was rood, blijkbaar niet gezien, though luck.. Maar denk je echt dat het 1-5 voor fey was geweest als ie rood kreeg?
We zeggen niet dat de overwinning niet terecht was, eerder dat we niet kunnen weten of deze terecht was.
-
pi_74309174
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het verlies niet terecht was dan? Ik zeg toch dat Feyenoord in de tweede helft niet goed speelde? En dit discutabele punt hoefde niet gezocht te worden, dat was gewoon overduidelijk aanwezig.
was niet op de man gericht, meer in het algemeen. Ik lees heel veel "ja als suarez rood had gehad.. dan.. blabla" Ja volgens mij was er dan nog niet heel veel veranderd.
pi_74309278
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:09 schreef muzas het volgende:

[..]

was niet op de man gericht, meer in het algemeen. Ik lees heel veel "ja als suarez rood had gehad.. dan.. blabla" Ja volgens mij was er dan nog niet heel veel veranderd.
Het gaat niet alleen om Suarez zelf, ook om het feit dat we een hele helft met een man minder moesten spelen terwijl Ajax al veel druk zette.
-
  Moderator maandag 2 november 2009 @ 11:15:58 #230
42184 crew  DaMart
pi_74309396
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:09 schreef muzas het volgende:

[..]

Behalve dat je in de tweede helft (er van uit gaande dat Babovic ook nog steeds rood had gehad) met 10 tegen 10 had gespeeld, en de score waarschijnlijk een stuk lager was uitgevallen omdat je dan een evenwichtigere veldbezetting had.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_74309409
Oh, jawel hoor. Gio had dan een andere rol/tegenstander gekregen, waardoor hij zich eventueel niet met een linksbuiten bezig hoefde te houden.

Op basis van de tweede helft was de overwinning terecht, maar dat kwam voornamelijk door die situatie van Babovic. Terechte rode kaart, mwa, ik kan het er niet mee oneens zijn. (om het maar even makkelijk te houden, ik vond het gewoon geel) Het kromme is alleen dat Suarez gewoon slaat, dat ziet iedereen, en niks krijgt. Dát maakt de rode kaart zuur, meten met twee maten/onjuist optreden van de scheidsrechter/o.i.d. In elk geval functioneert de scheidsrechter dus niet naar behoren, toch? Niet dat het kwam omdat Suarez mocht blijven staan, maar omdat Babovic wél rood kreeg. Suarez mag van mij elke speler een paar kopstoten geven, als dat maar ook aan de andere kant mag gebeuren.
Feyenoord Rotterdam
pi_74309725
quote:
Geen schorsing voor Suarez

AMSTERDAM - Luis Suarez zal niet geschorst worden voor zijn vermeende elleboogstoot. Scheidsrechter Kevin Blom vertelt dit aan De Telegraaf.

Ik heb het geval beoordeeld", aldus de leidsman, waardoor de aanklager betaald voetbal niet tot actie overgaat. "Ik vond dat er geen sprake was van een elleboog. Suarez maakt zich breed. Ik zie geen slaande beweging."

De aanvaller van Ajax was halverwege de eerste helft in duel met Stefan Babovic. Hierbij zou hij volgens de beelden een slaande beweging hebben gemaakt richting de Serviër.

Enige tijd later trok Blom wel een rode kaart voor Babovic nadat deze Jan Vertonghen in het gezicht raakte. De Rotterdammers verloren het duel uiteindelijk met 5-1.
Ongeloofelijk dit. Dit kan overigens niet eens, bij SV gaf ie toe dat het een kaart had moeten zijn?

Neem aan dat Babovic z'n kaart dus ook ingetrokken wordt?
-
  maandag 2 november 2009 @ 11:58:43 #233
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74310978
quote:

[..]

Natuurlijk niet, maar tot aan de 1-0/rode kaart ging het redelijk gelijk op en begon Feyenoord zelfs wat kansjes te krijgen.
2000 light years from home
pi_74311205
Babovic en v. Dijk dus wél geschorst.
-
pi_74311212
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ongeloofelijk dit. Dit kan overigens niet eens, bij SV gaf ie toe dat het een kaart had moeten zijn?

Bij SV gaf ie niks toe. Hij had het over dat hij het interpreteerde als breedmaken van Suarez. Maar die 4 (ok 3) vervelende mannetjes aan tafel bleven maar zeiken. Toen zei blom nog "Als jullie dat er van maken zal ik er maar in mee gaan".

Puntje bij paaltje blijft, het suarez voorval heeft ie niet goed gezien, en verkeerd beoordeeld. Dat babovic vertongen een bloedhoofd mept heeft ie wel duidelijk gezien. En dat is gewoon rood. Net zo rood als dat suarez makkelijk had kunnen krijgen, maar met een gelukje onder de aandacht van blom doorgleed.
pi_74311290
Dus als je bebloed bent is het erg?

We gaan echt de kant van het handtasjesvoetbal op. Ook Suarez is gewoon niks aan de hand. Ja, voor zeikerds een gele kaart. Contactsport, maar elk weekend is het weer huilen om simpele overtredingen.

Beetje vermoeiend aan het worden.
pi_74311291
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:04 schreef muzas het volgende:

[..]

Bij SV gaf ie niks toe. Hij had het over dat hij het interpreteerde als breedmaken van Suarez. Maar die 4 (ok 3) vervelende mannetjes aan tafel bleven maar zeiken. Toen zei blom nog "Als jullie dat er van maken zal ik er maar in mee gaan".

Puntje bij paaltje blijft, het suarez voorval heeft ie niet goed gezien, en verkeerd beoordeeld. Dat babovic vertongen een bloedhoofd mept heeft ie wel duidelijk gezien. En dat is gewoon rood. Net zo rood als dat suarez makkelijk had kunnen krijgen, maar met een gelukje onder de aandacht van blom doorgleed.
Daar gaat het niet om, hij had achteraf z'n fout toe moeten geven.
-
pi_74311364
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, hij had achteraf z'n fout toe moeten geven.
Ach, sinds een jaar of twee, drie draaien de meeste trainers en scheidsrechters om alles heen. We zeggen dat het eventueel! iets had! kunnen! zijn.

Gisteren ook Hiddink. Wat een commentaar. Ja, ajax is iets beter, maar! Feyenoord kwam goed terug, maar! De rode kaart is mogelijk! terecht, maar!

Scheids gisteren dan (blijkt uit commentaar op dit forum)

Wat een gelul...weinig mensen die hun mening gewoon geven.
pi_74311455
Een trainer hoeft niet objectief te zijn, een scheidsrechter des te meer.
Hiddink vind ik overigens normaal juist wel een duidelijke mening hebben.
-
  maandag 2 november 2009 @ 12:16:42 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74311569
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:04 schreef muzas het volgende:

[..]

Het is gewoon geen rood en beide situaties zijn vergelijkbaar en m.i. allebei geel.
2000 light years from home
pi_74312292
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het is gewoon geen rood en beide situaties zijn vergelijkbaar en m.i. allebei geel.
In mijn mening was het gewoon allebei rood. Babovic kwam ongelukkig met zn hand in Vertonghen's gezicht, maar dat is dan kut voor je, moet je je handen maar niet zo ver naar achteren gooien, net zo goed rood. Over Suarez ga ik niet eens meer beginnen, als dat geen gehoekte elleboog was is niets een elleboog. Ja behalve hoe Hofland een kopduel aangaat dan, die maakt elke wedstrijd 100 ellebogen
pi_74312348
Niet zo erg overigens dat v. Dijk geschorst is, wat mij betreft zien we die ook niet meer terug als eerste doelman.
-
pi_74312420
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:44 schreef Ritmo het volgende:
Niet zo erg overigens dat v. Dijk geschorst is, wat mij betreft zien we die ook niet meer terug als eerste doelman.
Ach, ben héél erg benieuwd hoe Mulder het gaat doen tegen AZ-uit
  maandag 2 november 2009 @ 12:55:23 #244
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_74312692
Traditie getrouw heeft AZ het altijd moeilijk tegen Feyenoord.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  maandag 2 november 2009 @ 12:57:16 #245
239553 Jules4Barca
Mes Que Un Club
pi_74312749
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:55 schreef Krullehoofd het volgende:
Traditie getrouw heeft AZ het altijd moeilijk tegen Feyenoord.
Tja ik denk dat we twee tot op het bot gemotiveerde ploegen kunnen verwachten die revanche willen.. en dat de wedstrijd uiteindelijk geen zak aan is
Niets is wat het lijkt
pi_74312873
Hoelang is Darley nog uitgeschakeld met die ontsteking?
Feyenoord Rotterdam
pi_74312951
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:44 schreef Ritmo het volgende:
Hij creeert juist rust.

Met Mulder wordt het lachen. Heb die gozer bij Excelsior zien keepen, doet je weer aan Henkie Timmer denken. Chaos op de vierkante meter...
  maandag 2 november 2009 @ 13:11:02 #248
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_74313151
Ik zou Feyenoord toch wel eens in de volgende opstelling willen zien. Achterin pure verdedigers, centraal op het middenveld de ballenafpakkers, op de half posities diepgang en voorin een afmaker en een snelle spits.

Mulder

Vlaar Hofland Bahia de Cler

Wijnaldum Landzaat Fer van Bronckhorst

Slory Makaay
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  maandag 2 november 2009 @ 13:19:16 #249
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74313378
Blom
Gewoon beweren dat Babo's rood terecht was en die van Suarez misschien geel omdat het een duel was
Die haas sloeg naar achteren, wat moet Suarez dan voor een elleboog geven om er wel met rood vanaf te moeten?
pi_74313446
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Neem aan dat Babovic z'n kaart dus ook ingetrokken wordt?
En terecht. Suarez maakte zich alleen maar breed waarna die Babovic wel erg makkelijk viel. Hij werd alleen maar op z'n schouder geraakt. Die grove charges van Babovic en Van Dijk waren terecht rood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')