Waar zeg ik dat het verlies niet terecht was dan? Ik zeg toch dat Feyenoord in de tweede helft niet goed speelde? En dit discutabele punt hoefde niet gezocht te worden, dat was gewoon overduidelijk aanwezig.quote:Op maandag 2 november 2009 11:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Man suarez was ook nergens... 3 assists van pantelic, goals van vd wiel en de zeeuw. Zo ontzettend triest dat de verliezende partij nooit zal zeggen van "goh jah verloren, terecht". En altijd een discutabel puntje zal gaan zoeken om daarover te bitchen.
Ja suarez was rood, blijkbaar niet gezien, though luck.. Maar denk je echt dat het 1-5 voor fey was geweest als ie rood kreeg?
We zeggen niet dat de overwinning niet terecht was, eerder dat we niet kunnen weten of deze terecht was.quote:Op maandag 2 november 2009 11:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Man suarez was ook nergens... 3 assists van pantelic, goals van vd wiel en de zeeuw. Zo ontzettend triest dat de verliezende partij nooit zal zeggen van "goh jah verloren, terecht". En altijd een discutabel puntje zal gaan zoeken om daarover te bitchen.
Ja suarez was rood, blijkbaar niet gezien, though luck.. Maar denk je echt dat het 1-5 voor fey was geweest als ie rood kreeg?
was niet op de man gericht, meer in het algemeen. Ik lees heel veel "ja als suarez rood had gehad.. dan.. blabla" Ja volgens mij was er dan nog niet heel veel veranderd.quote:Op maandag 2 november 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het verlies niet terecht was dan? Ik zeg toch dat Feyenoord in de tweede helft niet goed speelde? En dit discutabele punt hoefde niet gezocht te worden, dat was gewoon overduidelijk aanwezig.
Het gaat niet alleen om Suarez zelf, ook om het feit dat we een hele helft met een man minder moesten spelen terwijl Ajax al veel druk zette.quote:Op maandag 2 november 2009 11:09 schreef muzas het volgende:
[..]
was niet op de man gericht, meer in het algemeen. Ik lees heel veel "ja als suarez rood had gehad.. dan.. blabla" Ja volgens mij was er dan nog niet heel veel veranderd.
Behalve dat je in de tweede helft (er van uit gaande dat Babovic ook nog steeds rood had gehad) met 10 tegen 10 had gespeeld, en de score waarschijnlijk een stuk lager was uitgevallen omdat je dan een evenwichtigere veldbezetting had.quote:Op maandag 2 november 2009 11:09 schreef muzas het volgende:
[..]
was niet op de man gericht, meer in het algemeen. Ik lees heel veel "ja als suarez rood had gehad.. dan.. blabla" Ja volgens mij was er dan nog niet heel veel veranderd.
quote:Geen schorsing voor Suarez
AMSTERDAM - Luis Suarez zal niet geschorst worden voor zijn vermeende elleboogstoot. Scheidsrechter Kevin Blom vertelt dit aan De Telegraaf.
Ik heb het geval beoordeeld", aldus de leidsman, waardoor de aanklager betaald voetbal niet tot actie overgaat. "Ik vond dat er geen sprake was van een elleboog. Suarez maakt zich breed. Ik zie geen slaande beweging."
De aanvaller van Ajax was halverwege de eerste helft in duel met Stefan Babovic. Hierbij zou hij volgens de beelden een slaande beweging hebben gemaakt richting de Serviër.
Enige tijd later trok Blom wel een rode kaart voor Babovic nadat deze Jan Vertonghen in het gezicht raakte. De Rotterdammers verloren het duel uiteindelijk met 5-1.
Natuurlijk niet, maar tot aan de 1-0/rode kaart ging het redelijk gelijk op en begon Feyenoord zelfs wat kansjes te krijgen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Bij SV gaf ie niks toe. Hij had het over dat hij het interpreteerde als breedmaken van Suarez. Maar die 4 (ok 3) vervelende mannetjes aan tafel bleven maar zeiken. Toen zei blom nog "Als jullie dat er van maken zal ik er maar in mee gaan".quote:Op maandag 2 november 2009 11:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]Ongeloofelijk dit. Dit kan overigens niet eens, bij SV gaf ie toe dat het een kaart had moeten zijn?
Daar gaat het niet om, hij had achteraf z'n fout toe moeten geven.quote:Op maandag 2 november 2009 12:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Bij SV gaf ie niks toe. Hij had het over dat hij het interpreteerde als breedmaken van Suarez. Maar die 4 (ok 3) vervelende mannetjes aan tafel bleven maar zeiken. Toen zei blom nog "Als jullie dat er van maken zal ik er maar in mee gaan".
Puntje bij paaltje blijft, het suarez voorval heeft ie niet goed gezien, en verkeerd beoordeeld. Dat babovic vertongen een bloedhoofd mept heeft ie wel duidelijk gezien. En dat is gewoon rood. Net zo rood als dat suarez makkelijk had kunnen krijgen, maar met een gelukje onder de aandacht van blom doorgleed.
Ach, sinds een jaar of twee, drie draaien de meeste trainers en scheidsrechters om alles heen. We zeggen dat het eventueel! iets had! kunnen! zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 12:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, hij had achteraf z'n fout toe moeten geven.
Het is gewoon geen rood en beide situaties zijn vergelijkbaar en m.i. allebei geel.quote:Op maandag 2 november 2009 12:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Bij SV gaf ie niks toe. Hij had het over dat hij het interpreteerde als breedmaken van Suarez. Maar die 4 (ok 3) vervelende mannetjes aan tafel bleven maar zeiken. Toen zei blom nog "Als jullie dat er van maken zal ik er maar in mee gaan".
Puntje bij paaltje blijft, het suarez voorval heeft ie niet goed gezien, en verkeerd beoordeeld. Dat babovic vertongen een bloedhoofd mept heeft ie wel duidelijk gezien. En dat is gewoon rood. Net zo rood als dat suarez makkelijk had kunnen krijgen, maar met een gelukje onder de aandacht van blom doorgleed.
In mijn mening was het gewoon allebei rood. Babovic kwam ongelukkig met zn hand in Vertonghen's gezicht, maar dat is dan kut voor je, moet je je handen maar niet zo ver naar achteren gooien, net zo goed rood. Over Suarez ga ik niet eens meer beginnen, als dat geen gehoekte elleboog was is niets een elleboog. Ja behalve hoe Hofland een kopduel aangaat dan, die maakt elke wedstrijd 100 ellebogenquote:Op maandag 2 november 2009 12:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is gewoon geen rood en beide situaties zijn vergelijkbaar en m.i. allebei geel.
Ach, ben héél erg benieuwd hoe Mulder het gaat doen tegen AZ-uitquote:Op maandag 2 november 2009 12:44 schreef Ritmo het volgende:
Niet zo erg overigens dat v. Dijk geschorst is, wat mij betreft zien we die ook niet meer terug als eerste doelman.
Tja ik denk dat we twee tot op het bot gemotiveerde ploegen kunnen verwachten die revanche willen.. en dat de wedstrijd uiteindelijk geen zak aan isquote:Op maandag 2 november 2009 12:55 schreef Krullehoofd het volgende:
Traditie getrouw heeft AZ het altijd moeilijk tegen Feyenoord.
Hij creeert juist rust.quote:Op maandag 2 november 2009 12:44 schreef Ritmo het volgende:
Niet zo erg overigens dat v. Dijk geschorst is, wat mij betreft zien we die ook niet meer terug als eerste doelman.
En terecht. Suarez maakte zich alleen maar breed waarna die Babovic wel erg makkelijk viel. Hij werd alleen maar op z'n schouder geraakt. Die grove charges van Babovic en Van Dijk waren terecht rood.quote:Op maandag 2 november 2009 11:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]Ongeloofelijk dit. Dit kan overigens niet eens, bij SV gaf ie toe dat het een kaart had moeten zijn?
Neem aan dat Babovic z'n kaart dus ook ingetrokken wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |