Tussen de 15e en 43 minuut kwamen we steeds beter in de wedstrijd, totdat Fer zijn man liet lopen en Blom een belachelijke rode kaart gaf. Suarez natuurlijk met de mantel der liefde bedektquote:Op maandag 2 november 2009 00:30 schreef Ritmo het volgende:
Niemand speelde 'best goed', anders verlies je niet met 5-1. Maar idd, hij was een van de minst slechte spelers.
quote:Op maandag 2 november 2009 01:46 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tussen de 15e en 43 minuut kwamen we steeds beter in de wedstrijd, totdat Fer zijn man liet lopen en Blom een belachelijke rode kaart gaf. Suarez natuurlijk met de mantel der liefde bedektWeer triest dat een scheidsrechter zo'n invloed heeft. Feyenoord kankt vervolgens en dat is niet zo raar. Tegen vv was ik woest over de mentaliteit maar nu es ff niet. Van een scheidsrechter kun je niet winnen.
Nee? Suarez rood was terecht geweest en dan had ik het nog wes ees willen zien. Vlaar op de paal en Feyenoord dat er steeds beter uitkwam.quote:Op maandag 2 november 2009 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je verliest niet van een scheids hoor, alleen Vlaar speelde goed vandaag bij feyenoord en zonder de rode kaarten was het misschien 3-1 geweest ipv 5-1
Dus als je 1x op paal schiet dan win jequote:Op maandag 2 november 2009 02:14 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee? Suarez rood was terecht geweest en dan had ik het nog wes ees willen zien. Vlaar op de paal en Feyenoord dat er steeds beter uitkwam.
Jawel maar ik vond ze echt bedroevend vandaag, op Vlaar en beetje Landzaat na dan.quote:Op maandag 2 november 2009 02:17 schreef Merkie het volgende:
Dan heb je de vorige twee edities niet gezien denk ik.
]quote:Op maandag 2 november 2009 02:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus als je 1x op paal schiet dan win je![]()
Je kan ook gewoon eerlijk toegeven dat feyenoord op de eerste 35 minuten na gewoon bar slecht was, zelden zo een slecht feyenoord gezien tegen Ajax
idd, toen was het slecht. nu had ik er niets van verwacht en doen ze het gewoon goed en dan begint de blomshow. Geen wonder dat wij geen scheidsrechters op ene groot toernooi meer hebben.quote:Op maandag 2 november 2009 02:17 schreef Merkie het volgende:
Dan heb je de vorige twee edities niet gezien denk ik.
Zal ik je eerlijk zeggen over Suarez, toen stond ik te pissen en ging ff wat drinken pakken en ben daarna rustig het vak op gegaan dus ik heb dat echt gemist. Maar Biseswar kwam een voet te kort??? Pantelic kopte een bal tegen de lat, had dus ook 6-1 kunnen zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 02:24 schreef Klummie het volgende:
[..]
]
Ow je zwijgt over het slaan van je schwalbekoning?
Biseswar die een voet tekort komt voor de 0-1, geel voor een jood omdat de volgende aanval kanrijk dreigde te worden. Op dat moment won Feyenoord de slag op het middenveld. Maar daar heb je het niet over he?
Makaay had hem wel gemaakt. Dat is mijjn enige kritiek op Beenquote:Op maandag 2 november 2009 02:24 schreef Klummie het volgende:
[..]
]
Ow je zwijgt over het slaan van je schwalbekoning?
Biseswar die een voet tekort komt voor de 0-1, geel voor een jood omdat de volgende aanval kanrijk dreigde te worden. Op dat moment won Feyenoord de slag op het middenveld. Maar daar heb je het niet over he?
Gio is ook al wat over zijn houdbaarheidsdatum heen.quote:Op maandag 2 november 2009 02:37 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Makaay had hem wel gemaakt. Dat is mijjn enige kritiek op Been
Biseswar komt op alle fronten tekort, hij speelt bij gebrek aan beter en hoort eigenlijk thuis in de J League.
En zoals het er nu naar uitziet heeft mijn Feyenoord slechts een handvol Feyenoordwaardige spelers: Landzaat, Gio, Vlaar , Babovic en Fer . We hebben geld nodig en als we mazzel hebben dan levert Fer einde seizoen nog wat op. Hoe jammer dat ook is. van zijn transfer kan mijn club weer wat schuld aflossen en een of twee spelers aantrekken. Met alleen eigen jeugd na het vertrek van de 3 a 4 veteranen, kom je hooguit voor een plek als vaste middenmoter in aanmerking.
Fer is nog lang geen 10 of meer miljoen waard.
Het kan en moet er nog mee door, ook omdat Tim Alzheimer er 5 minuten langer over doet dan de rest om vanuit de kleedkamer zijn vertrouwde plek op de bank in te nemen.quote:Op maandag 2 november 2009 02:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gio is ook al wat over zijn houdbaarheidsdatum heen.
kan me niet voorstellen dat er niks in de jeugd rondlooptquote:Op maandag 2 november 2009 03:05 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Het kan en moet er nog mee door, ook omdat Tim Alzheimer er 5 minuten langer over doet dan de rest om vanuit de kleedkamer zijn vertrouwde plek op de bank in te nemen.
6-1?quote:Op maandag 2 november 2009 02:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal ik je eerlijk zeggen over Suarez, toen stond ik te pissen en ging ff wat drinken pakken en ben daarna rustig het vak op gegaan dus ik heb dat echt gemist. Maar Biseswar kwam een voet te kort??? Pantelic kopte een bal tegen de lat, had dus ook 6-1 kunnen zijn.
Zie nou gewoon eens in dat het vandaag kut was met feyenoord en kom niet met excuses en gemiste kansen
Leuk voor je. Ik vind vooral die teletekst-Ajacieden altijd wel leuk, mensen die nooit kijken zien de uitslag en gaan snel Feyenoorders sms'en, leuk hoor!quote:Op maandag 2 november 2009 09:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
6-1?maak er maar 9 -1 van. hebben btw ook nog keer paal geraakt en nog meer kansen die er in gemoeten hadden.
Maarja 5-1 en boze feyenoord supp die alleen de scheids de schuld geven. mijn weekend was meteen weer goed
Nee want ik kijk gelukkig niet elke wedstrijd en ga gelukkig niet regelmatig naar het stadion.quote:Op maandag 2 november 2009 09:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik vind vooral die teletekst-Ajacieden altijd wel leuk, mensen die nooit kijken zien de uitslag en gaan snel Feyenoorders sms'en, leuk hoor!Maarre mash_ je hebt helemaal gelijk hoor, we hadden eigenlijk met 22-0 of 23-0 moeten verliezen. Dat was wel terecht geweest. Ga je nu weer fijn spelen in het Ajaxtopic?
In de tweede helft was Feyenoord inderdaad gewoon niet goed genoeg. Maar in de eerste helft konden ze gewoon goed meekomen. En je kunt toch niet ontkennen dat de scheids wel degelijk zijn stempel op de wedstrijd heeft gedrukt. Suarez had namelijk ook gewoon rood moeten krijgen, en dan had je een hele andere wedstrijd gehad.quote:Op maandag 2 november 2009 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je verliest niet van een scheids hoor, alleen Vlaar speelde goed vandaag bij feyenoord en zonder de rode kaarten was het misschien 3-1 geweest ipv 5-1
Heb je helemaal gelijk in, Been mag best wat harder z'n mond opentrekken richting de KNVB. Maar goed, Feyenoord heeft er nu niets meer aan als Suarez geschorst wordt.quote:Op maandag 2 november 2009 10:34 schreef Langlearn het volgende:
Overigens zeer opvallend hoe Feyenoord zich opstelt naar de knvb. We accepteren dit jaar alles gelaten, hebben geen seconde kritiek op een scheidsrechter, het publiek van andere clubs of het gedrag van spelers van andere clubs.
Daarnaast hadden we gisteren gebruik moeten maken van Blom. In de tweede helft hadden we gewoon bewust de confrontatie moeten opzoeken om Blom vervolgens met 10 man helemaal gek te maken. Maar wat er gebeurde, gebeurt dit seizoen in elke wedstrijd. Alleen Bahia wordt zo nu en dan eens kwaad.
Begin met de dag meer en meer te vermoeden dat we echt op het randje van een faillissement staan en de knvb het handje boven het hoofd houdt.
Been die furieus is en vervolgens de kritiek alleen maar bij de eigen spelers neerlegt. 4-1 achter en je keeper krijgt rood vanwege niks, dan laat je spelers gewoon vallen en dat is nou niet bepaald Been...
Man suarez was ook nergens... 3 assists van pantelic, goals van vd wiel en de zeeuw. Zo ontzettend triest dat de verliezende partij nooit zal zeggen van "goh jah verloren, terecht". En altijd een discutabel puntje zal gaan zoeken om daarover te bitchen.quote:Op maandag 2 november 2009 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de tweede helft was Feyenoord inderdaad gewoon niet goed genoeg. Maar in de eerste helft konden ze gewoon goed meekomen. En je kunt toch niet ontkennen dat de scheids wel degelijk zijn stempel op de wedstrijd heeft gedrukt. Suarez had namelijk ook gewoon rood moeten krijgen, en dan had je een hele andere wedstrijd gehad.
Maar goed, gedane zaken nemen geen keer. Het is jammer van het verlies, volgende keer beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |