Via knop 'Google Chrome aanpassen en beheren' naar 'Over Google Chrome' gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:58 schreef cptmarco het volgende:
ik zal er vast overheen kijken, maar kun je ergens in Chrome controleren of er updates zijn voor de browser?
Ja:quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:58 schreef cptmarco het volgende:
ik zal er vast overheen kijken, maar kun je ergens in Chrome controleren of er updates zijn voor de browser?
die zal ik vast een keertje uitgezet hebben...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:47 schreef Spike1506 het volgende:
Als je de google updater niet uitgezet hebt doet hij je browser automatisch op de achtergrond updaten.
UIT WELKE EEUW KOM JIJ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:37 schreef arj1o1 het volgende:
Zou het graag gebruiken, maar vind tabs erg vervelend werken (gewoontes...). Voor zover ik weet is het niet mogelijk in te stellen om links automatisch te openen in nieuwe vensters (ipv tabs)?
Ik snap dat dus echt niet hè? Hoe kan je dat nou verkiezen boven tabs?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
17e![]()
Ik wil gewoon vensters, dat kan toch niet zo moeilijk zijn...
Probeer het eens. Echt. Vensters in plaats van tabs.......quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
17e![]()
Ik wil gewoon vensters, dat kan toch niet zo moeilijk zijn...
Ook kan ook geen enkel voordeel bedenken van venstersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Probeer het eens. Echt. Vensters in plaats van tabs.......![]()
![]()
Dat heeft op geen enkele manier een voordeel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef arj1o1 het volgende:
NOOIT!![]()
Lekker veel vensters en de taakbalk 3 hoog
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef arj1o1 het volgende:
NOOIT!![]()
Het geeft op een manier een overzicht, en ik kan makkelijk direct switchen vanuit programma's naar de juiste openstaande site (i.p.v. twee kliks door ook nog de juiste tab te moeten selecteren).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat heeft op geen enkele manier een voordeel.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef arj1o1 het volgende:
NOOIT!![]()
Ah, je wil de muis niet teveel belasten!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:27 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het geeft op een manier een overzicht, en ik kan makkelijk direct switchen vanuit programma's naar de juiste openstaande site (i.p.v. twee kliks door ook nog de juiste tab te moeten selecteren).
Gewoon uit nieuwsgierigheid: met welke resolutie werk je?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:27 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het geeft op een manier een overzicht, en ik kan makkelijk direct switchen vanuit programma's naar de juiste openstaande site (i.p.v. twee kliks door ook nog de juiste tab te moeten selecteren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |