http://www.google.com/chrome/eula.html?extra=devchannelquote:
Kerst 2010quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:49 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zag net nog "Geef Google Chrome voor kerst" staan als je een nieuw tabje opent
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef Parafernalia het volgende:
Cache Google Chrome 5 verplaatsen
Kan dat?
Geen enkel probleem hier, en heb er dagelijks 2 naast elkaar aanstaan (gmail & zakelijk google apps).quote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Paul het volgende:
Gmail doe heel vaak heel kut in google chrome, wel raar trouwens dat gmail het niet doet in google chrome
Dat heb ik ook een tijdje gehad. Opnieuw installeren hielp bij mij.quote:
Ja, las het.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Chrome kun je nu ook greasemonkey scripts etc. draaien. Handig. Zie o.a. http://userscripts.org/
Nu nog niet maar komt er wel aan. De GUI zit er iig al in bij chrome 5 (dev) alleen de code erachter nogquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef cptmarco het volgende:
vraagje over cookies en Chrome...
er is geen optie dat je in principe alle cookies niet toestaat, behalve van sites die jezelf aangeeft???
Heb ik ook last van. Ik vind het verder niet heel irritant eigenlijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef fotostarter het volgende:
Wie hebben er nog meer last van dat de posts op fok scrollen wanneer je scrolt met je muiswiel?
Vet iritant!
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef fotostarter het volgende:
Wie hebben er nog meer last van dat de posts op fok scrollen wanneer je scrolt met je muiswiel?
Vet iritant!
Ik heb dat alleen wanneer ik tekst selecteer in de post en dan vervolgens naar boven onder scroll.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef fotostarter het volgende:
Vet iritant!
Shortcuts zijn in bijna alle browsers hetzelfde. CTRL-J is ook in firefox bijvoorbeeld downloadsquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:32 schreef Skv het volgende:
Eergisteren heb ik Windows 7 geïnstalleerd en Google Chrome er op gezet. Topding!
Alleen zit ik met een paar vraagjes:
-Heeft iemand Silverlight aan de praat gekregen op Chrome?
-Zijn er handige Chrome Twitter add-ons?
-Wat zijn de meest handige shortcuts e.d.? control-J voor downloads vind ik iig een handige. Het is een verlichting tov firefox en IE!
1. Ja, gewoon silverlight installeren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:32 schreef Skv het volgende:
Eergisteren heb ik Windows 7 geïnstalleerd en Google Chrome er op gezet. Topding!
-Wat zijn de meest handige shortcuts e.d.? control-J voor downloads vind ik iig een handige. Het is een verlichting tov firefox en IE!
ja, silverlight werkt bij mij gewoon, en wat zoek je....?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:32 schreef Skv het volgende:
Maar installeren kan biljkbaar wel gewoon.quote:This Web browser or operating system may not be compatible with Silverlight. Please review the system requirements and, if you wish to proceed, choose the link for your operating system.
Wat is er lastig aan op een download knopje te drukken bij de extensies en vervolgens op installeren te klikkenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:04 schreef Superheld het volgende:
Waarom is het in Chrome lastiger om extensies te installeren dan in FF eigenlijk?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef Parafernalia het volgende:
Cache Google Chrome verplaatsen
Kan dat?
Via knop 'Google Chrome aanpassen en beheren' naar 'Over Google Chrome' gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:58 schreef cptmarco het volgende:
ik zal er vast overheen kijken, maar kun je ergens in Chrome controleren of er updates zijn voor de browser?
Ja:quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:58 schreef cptmarco het volgende:
ik zal er vast overheen kijken, maar kun je ergens in Chrome controleren of er updates zijn voor de browser?
die zal ik vast een keertje uitgezet hebben...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:47 schreef Spike1506 het volgende:
Als je de google updater niet uitgezet hebt doet hij je browser automatisch op de achtergrond updaten.
UIT WELKE EEUW KOM JIJ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:37 schreef arj1o1 het volgende:
Zou het graag gebruiken, maar vind tabs erg vervelend werken (gewoontes...). Voor zover ik weet is het niet mogelijk in te stellen om links automatisch te openen in nieuwe vensters (ipv tabs)?
Ik snap dat dus echt niet hè? Hoe kan je dat nou verkiezen boven tabs?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
17e![]()
Ik wil gewoon vensters, dat kan toch niet zo moeilijk zijn...
Probeer het eens. Echt. Vensters in plaats van tabs.......quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
17e![]()
Ik wil gewoon vensters, dat kan toch niet zo moeilijk zijn...
Ook kan ook geen enkel voordeel bedenken van venstersquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Probeer het eens. Echt. Vensters in plaats van tabs.......![]()
![]()
Dat heeft op geen enkele manier een voordeel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef arj1o1 het volgende:
NOOIT!![]()
Lekker veel vensters en de taakbalk 3 hoog
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef arj1o1 het volgende:
NOOIT!![]()
Het geeft op een manier een overzicht, en ik kan makkelijk direct switchen vanuit programma's naar de juiste openstaande site (i.p.v. twee kliks door ook nog de juiste tab te moeten selecteren).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat heeft op geen enkele manier een voordeel.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef arj1o1 het volgende:
NOOIT!![]()
Ah, je wil de muis niet teveel belasten!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:27 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het geeft op een manier een overzicht, en ik kan makkelijk direct switchen vanuit programma's naar de juiste openstaande site (i.p.v. twee kliks door ook nog de juiste tab te moeten selecteren).
Gewoon uit nieuwsgierigheid: met welke resolutie werk je?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:27 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het geeft op een manier een overzicht, en ik kan makkelijk direct switchen vanuit programma's naar de juiste openstaande site (i.p.v. twee kliks door ook nog de juiste tab te moeten selecteren).
Dat is echt schijtirritant.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef arj1o1 het volgende:
NOOIT!![]()
1600x900quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:55 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid: met welke resolutie werk je?
Dat vraag ik me nou ook af... tvp'tjequote:Op zondag 21 februari 2010 23:59 schreef mista het volgende:
Ik heb Google Chrome erop staan, maar als ik op 'vorige' of F5 druk, keert de pagina niet terug op de positie waar ie stond. Gewoon bovenaan de pagina dus. En dat rukt, IE doet dit namelijk wel.
Is dit in te stellen of gewoon minder handig?
Bij mij ook. Blijft dev-versie natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:43 schreef MoneyTalks het volgende:
Mijn Chrome is vandaag al een stuk of 10 keer gecrashed...
Hopelijk is het gefixed als ik reboot..
Inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:06 schreef EvilMarc het volgende:
Chromed Bird is wel hemel trouwens, voor de twitter gebruikers![]()
https://chrome.google.com(...)bjlphpgpiimidegddhic
Omdat je zoekopdrachten gewoon in de URL-bar kan typen.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:04 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom heeft Chrome geen Google toolbar?
Nice. Is er ook een betere voor de google desktop?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:07 schreef Spike1506 het volgende:
Van de week maar eens aan de slag gegaan met het maken van een Google Chrome extensie.
Buienradar voor Google Chrome
[ afbeelding ]
Het is een simpele extensie dat een icoontje plaatst in je browser naast de adresbalk. Als je op het icoontje klikt krijg je de buienradarkaart met wat extra weer info te zien.
Je kunt hem downloaden via de Google Chrome Extension Gallery.
Een dag nadat ik de extensie gepubliseerd had kreeg ik een mailtje van Buienradar met de vraag of ze hem mochten plaatsen op hun website. Hierop heb ik natuurlijk ja gezegd! Vandaag hebben ze hem dan geplaatst waar ik natuurlijk best trost op ben. Ik moet wel toegeven dat het maken van extensies voor Google Chrome best simpel is en dat eigenlijk iedereen met een beetje kennis van JavaScript/HTML het zou kunnen.
Thanks en nee zover ik weet niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nice. Is er ook een betere voor de google desktop?
Had het de eerste paar weken niet, afgelopen week begon ie opeens meerdere keren per dag te crashen. Ben weer teruggegaan naar versie 4.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mij ook. Blijft dev-versie natuurlijk
Cool, thanks!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:06 schreef EvilMarc het volgende:
Chromed Bird is wel hemel trouwens, voor de twitter gebruikers![]()
https://chrome.google.com(...)bjlphpgpiimidegddhic
ANWB Routeplannerquote:Op zondag 28 februari 2010 12:05 schreef cptmarco het volgende:
welke heb je gemaakt dan...? tips voor handige extensies zijn nooit weg...
Geen oplossing.. maar F3 is makkelijker dan ctrl + fquote:Op maandag 1 maart 2010 13:18 schreef Paul het volgende:
Blijf het irritant vinden dat de balk van ctrl f niet gewoon blijft staan.
Gebruik ctrl f vaak op fok
Maar nu moet je per pagina steeds weer ctrl f indrukken, bij firefox en IE hoeft dat niet ..
Iemand een oplossing?
als je toch bezig bent... kun je ook een FTP dingetje maken???quote:Op zondag 28 februari 2010 15:32 schreef Spike1506 het volgende:
Verder ben ik nog een extensie aan het maken die ik in de loop van de week af wil hebben. Hiervan zeg ik de naam nog niet om anderen niet op ideeën te brengen
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Geen oplossing.. maar F3 is makkelijker dan ctrl + f
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |