Kan me niks schelen, regels zijn regelsquote:Op zondag 1 november 2009 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ik 'em vol zou maken.
We just dont give a fuck Lucy.. You lose!quote:Op zondag 1 november 2009 14:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan me niks schelen, regels zijn regels
Nou...quote:
Vaak, niet altijdquote:
heul niet. We kijken ook F1, dus dat hoort daar niet.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 14:17 schreef Pugg het volgende:
Die kut Suarez had donkerrood moeten hebben,
stomme duikelaar.
stomme duikelaar.
stomme duikelaar.
Jammer dat we op het werk geen echte Feyenoord-fan hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 14:20 schreef Isdatzo het volgende:
Afgelopen.
5-1. Is dat ff lekker terugkomen van vakantie
.
mooi zo, waar ben je geweest?quote:
quote:Maar hij is weer voorbij![]()
.
Ja.. een weekje gaat veel te snel.quote:Op zondag 1 november 2009 14:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ja.. prima enzo. Maar hij is weer voorbij
![]()
.
Wie ben jij dan...quote:Op zondag 1 november 2009 14:17 schreef Pugg het volgende:
stomme duikelaar.
Hamilton uitquote:
Ik zie het net jaquote:
Een gitaar hoor je te bespelen, niet aan de muur te hangen.quote:
Even voor de fotoquote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een gitaar hoor je te bespelen, niet aan de muur te hangen.
een beetje oud...quote:Op zondag 1 november 2009 17:07 schreef Bootje84 het volgende:
De bank zou eerst worden over genomen door zijn broer Nico…alleen dit ging niet door..
ze kwamen in de knel met de naam…
Spaar, leen en beleg bij de DSB, dan maak je tenminste nog eens wat faillisementen mee!
AZ mag niet meer voetballen in hun DSB stadion, omdat bij de bouw het verkeerde cement is gebruikt… het failli-cement…
AZ speelt zondag a.s. ZONDER wisselspelers tegen AJAX.
Reden: ze hebben geen bank meer!
dsb betekent door scheringa bedrogen
Ik mis de straatarm.quote:Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef Bootje84 het volgende:
Er komt een nieuwe wijk in Wognum. De straatnamen zijn al bekend:
AZweg
Museumweg
Stadionweg
Schilderijenweg
DSBweg
Scheringaweg
Vrouwweg
Geldweg
Pensioengeldweg
Spaargeldweg
Vliegtuigweg
Chauffeurweg
Depositoweg
Medewerkersweg
Allesweg
[leedvermaak]quote:Op zondag 1 november 2009 17:45 schreef PieterBas het volgende:
ff flink natgeregend tijdens het trainen
Geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op zondag 1 november 2009 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[leedvermaak][/leedvermaak]
Het is echt weer een herfstdag vandaag.
Ach ja, dat hoort er ook bijquote:Op zondag 1 november 2009 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Perongeluk verkeerde progje afgeslotenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 18:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Perongeluk verkeerde progje afgesloten
Trainen in de regen is niks ergs aan.. zolang je maar niet te snel afkoelt en daarna meteen lekker onder de douche kan stappen.quote:Op zondag 1 november 2009 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
Herkansingenquote:Op zondag 1 november 2009 18:55 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik zie net drie tentamenvragen om te oefenen voor morgen. Ik heb bij alle drie echt geen idee. Dat wordt lachen
goed bezig dan.quote:Op zondag 1 november 2009 18:55 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik zie net drie tentamenvragen om te oefenen voor morgen. Ik heb bij alle drie echt geen idee. Dat wordt lachen
quote:Op zondag 1 november 2009 17:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Wat ben jij een naar mensquote:Op zondag 1 november 2009 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
Over leedvermaak gesproken.. ik ga die gast waar ik m'n motor van overgenomen heb morgen eens aanspreken over ajax-feyenoord.
Remember: feyenoorder met stadionverbod.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
Over leedvermaak gesproken.. ik ga die gast waar ik m'n motor van overgenomen heb morgen eens aanspreken over Ajax-feyenoord.
Over leedvermaak gesproken.. ik ga die gast waar ik m'n motor van overgenomen heb morgen eens aanspreken over ajax-feyenoord.
Ajax - Feyenoord de volgende ochtend op kantoorquote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]Zulke dingen doe ik ook vaak ja
. Nog even erin wrijven
.
sterktequote:Op zondag 1 november 2009 18:55 schreef Mikkie het volgende:
Een dude op zo'n blauwe scooter als jij had die zijn kenteken te schuin had staanquote:Op zondag 1 november 2009 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
TV nog steeds stuk.
Maar ben je toen ook gefilmd?quote:Op zondag 1 november 2009 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
Dat zou ik zomaar geweest kunnen zijn![]()
.
Wel een keer Jos of Ger (weet niet wie wie is) gespot alleen toen had ik 'm vroeg genoeg door. In een donkergroene A4
. Andere gast was toen wel z'n rijbewijs kwijt
.
Crimineelquote:Op zondag 1 november 2009 21:06 schreef Isdatzo het volgende:
Heb hem trouwens ondertussen weer terug gebogen naar de stand voor bekeuring.
Neuh, als het goed is niet. Busje stond al in de berm en er zat niemand achter me. Lijkt me dat ze me dat dan ook wel verteld hadden.quote:
Utrecht? Geloof ik.quote:
Oh, dat had ik wel gemerkt denk ikquote:Op zondag 1 november 2009 21:08 schreef The_Dean het volgende:
Nja, hier liep de cameravrew duidelijk om de dude heen. En was zo'n zelfde brommer en soort bekeuring als we van jou kennen
Het is een ordinaire crimineelquote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Isdatzo is toch geen wegmisbruiker?
Oh, daar ben ik nooit staande gehouden. Wel een keer op de A27 in 't koekblik gelaserd door een struikroverquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef The_Dean het volgende:
Die dude had inderdaad ook geen papieren bij zich...
Moet je ons wat vertellen Idz?
als je hier stopt met lezen, dan zou je bijna denken dat het een wondertje isquote:Op zondag 1 november 2009 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik nooit staande gehouden.
Maar neeeee, het is niet om eenvoudig te cashen, het dient de verkeersveiligheidquote:
Het is dan ook dat ik niet zo vaak in de buurt van Utrecht komquote:Op zondag 1 november 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je hier stopt met lezen, dan zou je bijna denken dat het een wondertje is
Ik denk dat het er morgen vooral op neerkomt dat Suarez al lang met rood had moeten vertrekken. Dan was het een heel andere wedstrijd geweest.quote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord de volgende ochtend op kantoor.. De Feyenoord fans zullen wel vaak "jaja" en "hou er nou mee op" of "als wij het geld hadden, hadden wij Suarez gekocht" zeggen.
Ja, preciesquote:Op zondag 1 november 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar neeeee, het is niet om eenvoudig te cashen, het dient de verkeersveiligheid![]()
!
HEUS!!!.
Laat de moraalridder dit maar niet lezen...quote:Op zondag 1 november 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar neeeee, het is niet om eenvoudig te cashen, het dient de verkeersveiligheid![]()
!
HEUS!!!.
Welke preciesquote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laat de moraalridder dit maar niet lezen...
Mooi is dat ja. Ik heb dat ook al eens gehad. Op de brug hier in de buurt, had enorme haast dus kwam er met rond de 100 overheen knallen, je mag er 50. Brug was leeg, op hun na. Kwam eraan rijden, en herkende het kenteken. Dus kwam vol voorbij zeilen, keek naar binnen, zwaaide naar ze, en ging vervolgens ervoor rijden met 60quote:Op zondag 1 november 2009 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
Dat zou ik zomaar geweest kunnen zijn![]()
.
Wel een keer Jos of Ger (weet niet wie wie is) gespot alleen toen had ik 'm vroeg genoeg door. In een donkergroene A4
. Andere gast was toen wel z'n rijbewijs kwijt
.
Dat ze kapot vallen hèquote:Op zondag 1 november 2009 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
!
HEUS!!!.
Moraalridder1quote:
Zo kut is dat hè. Het toppunt was een keer de uitzending dat een vent verdacht werd van dronken rijden. Helemaal niks aan de hand, ging ie over van alles lopen zeiken waar de bestuurder een weerwoord op had. Wat doet ie uiteindelijk? Schrijven voor een ienieminie lekje in de uitlaat. Wat een grenzeloze fucking verzuurde azijnpisser ben je dan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, dat had ik wel gemerkt denk ik. Ik kreeg er toen ook nog 1 voor een sticker op de kentekenplaat en 't niet bij hebben van m'n kentekenbewijs.
Alleen omdat hij ons niet op snelheid kon pakken gaat hij lopen janken over zulke dingen. Wat een sadness was dat. Het is dat hij er maar 3 mocht geven ofzo anders had 'ie vast nog wel wat anders gevonden
.
Jamaarjamaarjamaar... what about de verkeersveiligheid danquote:
Ze moeten toch ergens hun quotum mee halen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
Motorrijder pesten, dat kunnen ze wel ja.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef The_Dean het volgende:
Dat geloof ik niet, ik heb niet 170 gerijen. Jullie zijn leugenaar.![]()
en als de bal van Vlaar.. 20 centimeter naar rechts was gegaan..quote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat het er morgen vooral op neerkomt dat Suarez al lang met rood had moeten vertrekken. Dan was het een heel andere wedstrijd geweest.
True that. Maar op 't flightforum zijn het wel specifiek de motorrijders die ze proberen te pakken. Ter illustratie, het flightforum:quote:
Zo.. Die Jo keek ff boos uit haar ogenquote:
Als, als... als m'n tante een lul had gehad was 't m'n oom geweest, daar kun je niks mee inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 21:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en als de bal van Vlaar.. 20 centimeter naar rechts was gegaan..
Die is niet jaloers of zo.quote:Op zondag 1 november 2009 21:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo.. Die Jo keek ff boos uit haar ogen...
quote:Met Wietse naar de meubelboulevard![]()
Yep, zelfs als ajacied moet ik toegeven dat het gewoon een rode kaart had moeten zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 21:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als, als... als m'n tante een lul had gehad was 't m'n oom geweest, daar kun je niks mee inderdaad.
Maar we zijn het er over eens dat Suarez rood had moeten hebben...toch?
Bochtjesquote:Op zondag 1 november 2009 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
True that. Maar op 't flightforum zijn het wel specifiek de motorrijders die ze proberen te pakken. Ter illustratie, het flightforum:
[ afbeelding ]
In de promo van Wietsequote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is niet jaloers of zo.
[..]
Ik lig wel iedere keer weer dubbel om Wietse.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Oh, ja hoorquote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bochtjes
Kan je daar wat met auto's? Lekkere bochtjes maken en vette foto's/filmpjes? Heb je ook echte foto's toevallig?
quote:Op zondag 1 november 2009 21:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als, als... als m'n tante een lul had gehad was 't m'n oom geweest, daar kun je niks mee inderdaad.
Maar we zijn het er over eens dat Suarez rood had moeten hebben...toch?
quote:Op zondag 1 november 2009 21:34 schreef Isdatzo het volgende:
Jullie moeten niet over TV praten als mijn TV stuk is. It hurts.
Bring it onquote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ja hoor. Heb zat foto's trouwens, ff zoeken
.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de promo van WietseIk ben wel benieuwd wie hij gaat kiezen van de twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Vergeleken met "het scheermes van Lagos".. Sparta - VVV was een klote wedstrijd.. was het nog vrij mildquote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom....
quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie hij gaat kiezen van de twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]Daar gok ik ook een beetje op. Op de woonboulevard hadden zij ook meer dezelfde smaak qua bankstel t.o.v. de ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Er gebeurde toch ook niets.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vergeleken met "het scheermes van Lagos".. Sparta - VVV was een klote wedstrijd.. was het nog vrij mild
plaats een wieltje op je knie, dan rem je niet zo af in de bocht.quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk! Nice! Met de auto ook wel leukquote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
plaats een wieltje op je knie, dan rem je niet zo af in de bocht.
quote:
Of stukken vuursteen, leuke vonkenquote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
plaats een wieltje op je knie, dan rem je niet zo af in de bocht.
Je zou haast denken dat het een verkapte doodsverwensing is...quote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of stukken vuursteen, leuke vonken
Sinds wanneer zijn vonken dodelijkquote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat het een verkapte doodsverwensing is...
Daar hebben ze titanium kneesliders voorquote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of stukken vuursteen, leuke vonken
quote:
Wel als ie in de fik vliegt.quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn vonken dodelijk
Ik weet niet wat je in de fik wil laten vliegen, maar die vonken doen weinig hoor...quote:
Met dikke vuurstenen denk ik er anders over.quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je in de fik wil laten vliegen, maar die vonken doen weinig hoor...
vrouw en techniek.quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je in de fik wil laten vliegen, maar die vonken doen weinig hoor...
Nuff said indeedquote:
Die was wel héél makkelijk hèquote:Op zondag 1 november 2009 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat moet zij toch aan jou vragen?
Eerst mocht dat niet van jou omdat je geen zin daar in had om iemand achterop te komen.quote:
Ik ben je kwijtquote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Eerst mocht dat niet van jou omdat je geen zin daar in had om iemand achterop te komen.
Please do.quote:Op zondag 1 november 2009 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan wel een vertaling geven hoor
Oh, dat wist ik weer niet.quote:Op zondag 1 november 2009 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
Een stukje achterop is geen probleem, maar als ik een stuk in de eifel of een lekkere dijkenroute wil rijden komt er niemand achterop nee.
Je krijgt het nog drukquote:Op zondag 1 november 2009 22:40 schreef L.no het volgende:
Hmja, je kan in een PM melden wanneer je beschikbaar bent enzo...
Een Chopper? Nee joh, een R1 of R6 ofzoquote:Op zondag 1 november 2009 22:18 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon doen
Ik koop later ook zo'n dikke chopper
Zoietsquote:Op zondag 1 november 2009 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een Chopper? Nee joh, een R1 of R6 ofzo.
Jammer van die auto.quote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Hij staat te koop trouwens.
Hij stond in de versnelling/op de handrem, we kregen hem niet naar achter geduwdquote:
Dat wordt lang wachten.quote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
EUhhhh.. als 't asfalt weer droog is en de eerste blaadjes aan de bomen komen? Zou dan eerst de accu weer moeten monteren, die ligt nu ergens binnen in een hoek aan de druppellader.
En m'n helmvoering slingert hier nu ook ergens rond, te wachten op de wasbeurt. Wel duidelijk te zien hoeveel troep je inademt, het stukje onder mijn kin is helemaal donker uitgeslagen van de uitlaatgassen. Zelfde geldt voor het stukje dat bij de 'luchtinlaten' zit..
Ja, je zou haast denken dat ik een leven heb ofzo.quote:
Wat moet zoiets nou kosten tegenwoordig?quote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Hij staat te koop trouwens.
Stel je voor, hèquote:Op zondag 1 november 2009 22:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, je zou haast denken dat ik een leven heb ofzo.
Is goed. Weert was het toch ofzoquote:Op zondag 1 november 2009 22:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat wordt lang wachten.
Ik hoor het wel van je als het mogelijk is, oke?
Maar je weet pas echt dat je leeft als je op een motor gereden hebtquote:Op zondag 1 november 2009 22:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, je zou haast denken dat ik een leven heb ofzo.
Buikschuiversquote:Op zondag 1 november 2009 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een Chopper? Nee joh, een R1 of R6 ofzo.
Als je hard genoeg duwt, duw je 'em door de handrem heen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij stond in de versnelling/op de handrem, we kregen hem niet naar achter geduwd.
quote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Buikschuivers
Doe mij maar een echte mannen motor in plaats van die scootertjes
No shit sherlock, maar het lukte dus nietquote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je hard genoeg duwt, duw je 'em door de handrem heen.
Nee, Kerkrade.quote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is goed. Weert was het toch ofzo. Dan moet je wel van Paul Ritzen
gehoord hebben, toch
?
Can't wait.quote:Maar je weet pas echt dat je leeft als je op een motor gereden hebt [ afbeelding ].
Vraagprijs is 5555, maar voor 5200 mag hij weg.quote:Op zondag 1 november 2009 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat moet zoiets nou kosten tegenwoordig?
Doen!quote:Niet dat ik een motorrijbewijs heb op dit moment hoor, maar toch. Dat ga ik mezelf cadeau doen voor m'n afstuderen, denk ik.
Heb je dus niet hard genoeg geduwd.quote:Op zondag 1 november 2009 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
No shit sherlock, maar het lukte dus niet.
Nohhhhhhh da's bijna duitsland manquote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, Kerkrade.
Ik ken een Paul.. ik ken een met de achternaam Ritzen, maar geen combo.
[..]
Can't wait.
Is dat erg?quote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohhhhhhh da's bijna duitsland man. Ik dacht dat 't weert was
.
Nouuuuquote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je dus niet hard genoeg geduwd.![]()
Je hebt dus gewoon geen kracht.![]()
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 1 november 2009 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouuuu.
Hij stond gewoon goed vast. Ofzo
. *kras*.
Sorry.quote:Op zondag 1 november 2009 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet zo eng gaan doen hoor.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Voordeel van Kerkrade is wel dat je binnen no-time in de Eifel zit.
Gast...quote:
Hmmm, is te overzien, al moet ik zeggen dat ik niet helemaal into motorprijzen ben. Ik ga het zeker doen, m'n motorrijbewijs halen, maar nu nog niet. Ik ken mezelf en ben bang dat ik binnen no time een keer m'n rijbewijs kwijt ben, en dat heb ik hard nodig.quote:Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vraagprijs is 5555, maar voor 5200 mag hij weg.
[..]
Doen!
Leuke voordeel toch?quote:Op zondag 1 november 2009 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Voordeel van Kerkrade is wel dat je binnen no-time in de Eifel zit.
Ken 't probleemquote:Op zondag 1 november 2009 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, is te overzien, al moet ik zeggen dat ik niet helemaal into motorprijzen ben. Ik ga het zeker doen, m'n motorrijbewijs halen, maar nu nog niet. Ik ken mezelf en ben bang dat ik binnen no time een keer m'n rijbewijs kwijt ben, en dat heb ik hard nodig..
Ik zie het probleem nietquote:Bovendien kan ik nu toch geen goede motor betalen... een student met een auto en een motor zou iets te decadent zijn.
Haal dat kenteken eens weg, joh.quote:Op zondag 1 november 2009 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
Deze kwam ik trouwens ook nog tegen: [ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2009 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gast....
Gast..!
Daar zitten gewoon bijna autobanden onder. Je moet echt afstappen en dat ding optillen om een bocht te nemen
.
Is een Belgisch kentekenquote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haal dat kenteken eens weg, joh.
Oke, een nieuwe voordeel: Ik woon daar!quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hoor.. maaaar wat heb je aan voordelen als ze niet leuk zijn?
Petjuh!!quote:Op zondag 1 november 2009 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
Deze kwam ik trouwens ook nog tegen: [ afbeelding ]
Juist. Ik deed laatst al een recordpoging op zondagochtend onderweg naar m'n werk, met m'n gare auto. Op de grens van rijbewijsveilig, zeg maar. Die wegen zijn 's ochtends vroeg echter helemaal leeg, dus met de motor kun je dan echt vól doorknallen. Zomerochtend, uurtje of zes, doe je niemand kwaad. Maar dan zie ik mezelf echt asociaal hard gaan, gewoon, omdat het kan.quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ken 't probleem. Een van de redenen dat ik serieus aan het overwegen ben om alleen op 't circuit te rijden.. en misschien een allroadje ofzo voor op de openbare weg.
Als je mijn salarisstrookje zou zien, zie je het probleem welquote:[..]
Ik zie het probleem niet.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hoor.. maaaar wat heb je aan voordelen als ze niet leuk zijn?
Wat is daar leuk aan?quote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, een nieuwe voordeel: Ik woon daar!
In Kerkrade? Dat lijkt me niet echt een voordeel voor jou persoonlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, een nieuwe voordeel: Ik woon daar!
Joah, maar wel andere vorm en systeem.quote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben die ook al ons geel?
Toch nog iets geleerd dit weekend.quote:Op zondag 1 november 2009 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, maar wel andere vorm en systeem.
Hoge snelheid op de snelweg gaat snel vervelen. Is leuk om een paar keer te toppen maar de lol is er snel af. Bochtige binnenwegen zijn veel leukerquote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist. Ik deed laatst al een recordpoging op zondagochtend onderweg naar m'n werk, met m'n gare auto. Op de grens van rijbewijsveilig, zeg maar. Die wegen zijn 's ochtends vroeg echter helemaal leeg, dus met de motor kun je dan echt vól doorknallen. Zomerochtend, uurtje of zes, doe je niemand kwaad. Maar dan zie ik mezelf echt asociaal hard gaan, gewoon, omdat het kan.
Dus: nu nog even niet.
Ben blij, jij krijgt tenminste een salarisstrookje, ik ben nu bijbaanloosquote:[..]
Als je mijn salarisstrookje zou zien, zie je het probleem wel.
Daar moet ik me bij aansluiten. Morgen vroeg de wekker om toch nog te leren. Maar op de één of andere manier ben ik nog niet zo moe en vind ik het ook weer zo zonde om nu al te gaan slapenquote:Op zondag 1 november 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk moet ik nu wel zo'n beetje naar bed gaan eigenlijk.
Mijn wekker gaat morgen ook weer vroeg en morgen om 16:00 uur ook nog een bespreking, dus dan mag ik ook niet slaperig zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar moet ik me bij aansluiten. Morgen vroeg de wekker om toch nog te leren. Maar op de één of andere manier ben ik nog niet zo moe en vind ik het ook weer zo zonde om nu al te gaan slapen
nu nog?quote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat ik zo into the wild ga kijken... Staat al lang op het lijstje.
Léúk joh.quote:Op zondag 1 november 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leuk hè, Limburgertje pesten.
Het stuk bestaat dan ook maar voor een klein deel uit snelweg. Het is meer stads en provinciaal. Maar inderdaad, de bochtjes doen 't 'm. Ik was vorig jaar in Schwarzwald en dat was met de auto al prachtig om rond te toerenquote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoge snelheid op de snelweg gaat snel vervelen. Is leuk om een paar keer te toppen maar de lol is er snel af. Bochtige binnenwegen zijn veel leuker. Nog beter is de Eifel
.
Maar jij krijgt studiefinanciering dan, hoop ik? Die betaal ik dus, want ik krijg niksquote:[..]
Ben blij, jij krijgt tenminste een salarisstrookje, ik ben nu bijbaanloos.
Oh da's balen ja. Dan krijg je halverwege de middag en dip en moet je daarna nog keihard pieken...quote:Op zondag 1 november 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat morgen ook weer vroeg en morgen om 16:00 uur ook nog een bespreking, dus dan mag ik ook niet slaperig zijn.
Schwarzwald schijnt ook mooi te ze zijn om te rijden. Heb er wel gewandeld, maar met de motor is het niet te doen om dat een dagje of een weekend te doen. Ik zit hier net onder Eindhoven en wij zijn binnen een uurtje bij st. Vith (grens België/Duitsland) de grens over en dan begint de pretquote:Op zondag 1 november 2009 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het stuk bestaat dan ook maar voor een klein deel uit snelweg. Het is meer stads en provinciaal. Maar inderdaad, de bochtjes doen 't 'm. Ik was vorig jaar in Schwarzwald en dat was met de auto al prachtig om rond te toeren.
[..]
Basisbeurs, en dat schiet ook niet opquote:Maar jij krijgt studiefinanciering dan, hoop ik? Die betaal ik dus, want ik krijg niks.
Naja, 't is beter dan niksquote:Op zondag 1 november 2009 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schwarzwald schijnt ook mooi te ze zijn om te rijden. Heb er wel gewandeld, maar met de motor is het niet te doen om dat een dagje of een weekend te doen. Ik zit hier net onder Eindhoven en wij zijn binnen een uurtje bij st. Vith (grens België/Duitsland) de grens over en dan begint de pret.
[..]
Basisbeurs, en dat schiet ook niet op.
Ik sluit me hier maar bij aan, denk ikquote:Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weltrusten alvast allemaal.En ook nog een prettig resterende avond.
goed plan.quote:Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik sluit me hier maar bij aan, denk ik
Om zulke afstanden snelweg te rijden vind ik een beetje zonde van m'n tijd en van m'n banden. 't Spul gaat maar 3500/4500km mee en om er dan 800km snelweg mee te rijdenquote:Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Naja, 't is beter dan niks.
Schwarzwald is inderdaad wel wat verder rijden. Op een gunstig tijdstip kun je lekker doorkarren, maar als je pech hebt met file enzo ben je gauw de lul en kan je reistijd zomaar met uren oplopen.
Lekker slapenquote:
Gaat die shit maar zo kort mee?quote:Op zondag 1 november 2009 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om zulke afstanden snelweg te rijden vind ik een beetje zonde van m'n tijd en van m'n banden. 't Spul gaat maar 3500/4500km mee en om er dan 800km snelweg mee te rijden.
Weet ikquote:
Afhankelijk van je rijstijl en type band. Met toerbandjes en een rustige rijstijl moet je de 12.000 wel kunnen halen (denk ik, zelf nooit boven de 5000 gekomen met een achterband). Maar als je er wat zachtere banden op hebt liggen en je gebruikt ze ook dan wil het wel eens snel gaan. Bij die 3500km zitten trouwens wel 2 circuitdagen (dan misbruik je zo'n band echt).quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gaat die shit maar zo kort mee?
Dat zijn geen grappen.
Trustenquote:Nu ga ik wel echt weg trouwens
Mijn internet is ietwat aan de trage kant, maar ik vind het bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |