En beter had ik het niet kunnen verwoordenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik vind de AS-tronic die Daf gebruikt anders maar een gare kutbak. Te laat schakelen, te vroeg schakelen, traag oppakken.
Volvo's I-shift
BMW gebruikt ook General Motors versnellingsbakken, de ene wat er nu eigelijk in hoort te zitten (een 4bak)quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Maharbal het volgende:
Ik mis vast iets, maar hoe komen we van BMW ZF automaatbakken naar een DAF?
Ik weet dat GM de 4traps bakken maakt, we hadden het echter over de ZF bakken.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
BMW gebruikt ook General Motors versnellingsbakken, de ene wat er nu eigelijk in hoort te zitten (een 4bak)![]()
en ZF maakt wel voor meer dan 1 merk versn. bakken hoor![]()
http://www.zf.com/corporate/en/homepage/homepage.html
Er zitten hier wat lui die af en toe aan vrachtwagens knutsellen... En die vinden blijkbaar de ZF AS-tronic bak wat minder?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Maharbal het volgende:
Ik mis vast iets, maar hoe komen we van BMW ZF automaatbakken naar een DAF?
Waar maak je de sleepkabel dan aan vast?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Whaha. Sorry.
Zet hem op een autoambulance. Rijden mag niet..oh wacht. Slepen wel geloof ik. Als het maar niet 100 km is.
Ik denk niet dat je hem mag slepen. Maar er is natuurlijk een groot verschil tussen mogen en doen. Dat moet jij juist weten.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Kut..
Die ouwe lullen die daar wonen hebben een klacht ingediend, omdat er zogenaamd overlast is bezorgd rondom me auto..![]()
Nu mag ik weer een ander plaats vinden om er aan te sleutelen.. Fuck.
Iemand enig idee of ik hem mag slepen? inde staat waarin hij nu verkeerd? Of moet ik per se een front op zetten?
hmm.. spatbord heb ik niet meer, maar motorkap ed. kan ik wel vast tapen evenals de bumper.. (ja wat ik ga toch niet schroeven)quote:Op donderdag 5 november 2009 14:02 schreef Barcaconia het volgende:
Ik geloof niet dat je de weg op mag met scherpe uitstekende delen aan je auto. Zonder frontplaat denk ik dat hij niet meer aan die regels voldoet.
Ja, okee.. das klopt..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef Barcaconia het volgende:
Dat zou genoeg moeten zijn gok ik. Je moet je bumpers enzo toch meenemen naar de volgende sleutelplek dus dan kun je ze er net zo goed ophangen.
hahaaha, ja maar ik zat goed daar.. nu komt dit ineens..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:25 schreef Barcaconia het volgende:
Dat je niet direct verhuist bent
Maargoed, laten we stoppen met de slowchat, dit topic kent al genoeg vervuiling
Jolijt.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hehehe.. ik maak wel een foto als de auto gesleept wordt, of filmpje..
Ik rijd er mee, dat is ook een goede reden om het af te branden.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:56 schreef green_power het volgende:
[..]
Er zitten hier wat lui die af en toe aan vrachtwagens knutsellen... En die vinden blijkbaar de ZF AS-tronic bak wat minder?
Jowat??quote:
Daar stond iets andersquote:
Dat rijbewijs zou me een rotzorg wezen, het is dat ik hem nu heb, anders zou ik nog rond tuffen zonderquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:40 schreef Maharbal het volgende:
Jeetje, je hebt niet eens gezocht he.
Eerste de beste hit van boels (zijn ongetwijfeld goedkopere. Ga anders langs een garage die je kent ofzo, die hebben die dingen wel) was een autoambu voor ¤32,00 per dag ofzo.
Overigens moet je voor het vervoeren van een auto op de autoambu naar alle waarschijnlijkheid een B+E rijbewijs hebben (maximale (theoretische) massa van de aanhanger + auto er op is bijna altijd zwaarder dan de trekkende auto en/of 3500kg totaal).
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 8 november 2009 14:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Rotte tering hufters, ben bij de garage gaan kijken en ze hebben spullen meegenomen.. wat allemaal weet ik niet, niet opgelet, maar een ding wat ik meteen zag dat die gore ****** mijn Xenon sets hebben getolen![]()
![]()
![]()
![]()
Damn..
Maarja, de Golf is bijna voor mijn voordeur, en de Beemer gaat na mijn vaste garage.. (mensen die niet weten welke garage, nou deze:
[ afbeelding ]
De plek waar mijn CabrUno ook stond
Soms krijg ik de indruk dat jij niet het geduld voor zulke projecten hebt...quote:Op maandag 9 november 2009 17:11 schreef Turquaz52 het volgende:
hmm.. vandaag een ECU gekocht van een 318TI (Compact 318IS)..
Is niet van een Automaat, maar dannog.. het blok start dan iig..![]()
het gaat om een DME BOSCH 0 261 203 590
1 743 250 001
Tja, het is nog altijd beter als niks..quote:Op maandag 9 november 2009 17:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Soms krijg ik de indruk dat jij niet het geduld voor zulke projecten hebt...
Dwz: maar dingen kopen die beschikbaar zijn in plaats van te wachten op dingen die zeker goed zijn/passen.
Niet zozeer een aanval alswel een waarschuwing/tip
Maar gezien je eerdere ervaring heeft een automaat-BMW toch een gecombineerde ECU nodig voor zowel de motor als de versnellingsbak?quote:Op maandag 9 november 2009 17:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Tja, het is nog altijd beter als niks..
Motor runt niet op de 8v ECU dus een 16v ECU gehaald (gekregen), welliswaar geen Automaat ECU maar dannog.. het blok gaat er op lopen, versnellingsbak is bijzaak..
Versnellingsbak bijzaak? Ik weet het niet , maar zonder een werkende versnellingsbak heb je niks aan een goed lopend blok.quote:Op maandag 9 november 2009 17:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja, het is nog altijd beter als niks..
Motor runt niet op de 8v ECU dus een 16v ECU gehaald (gekregen), welliswaar geen Automaat ECU maar dannog.. het blok gaat er op lopen, versnellingsbak is bijzaak..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |