Dat rijbewijs zou me een rotzorg wezen, het is dat ik hem nu heb, anders zou ik nog rond tuffen zonderquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:40 schreef Maharbal het volgende:
Jeetje, je hebt niet eens gezocht he.
Eerste de beste hit van boels (zijn ongetwijfeld goedkopere. Ga anders langs een garage die je kent ofzo, die hebben die dingen wel) was een autoambu voor ¤32,00 per dag ofzo.
Overigens moet je voor het vervoeren van een auto op de autoambu naar alle waarschijnlijkheid een B+E rijbewijs hebben (maximale (theoretische) massa van de aanhanger + auto er op is bijna altijd zwaarder dan de trekkende auto en/of 3500kg totaal).
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 8 november 2009 14:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Rotte tering hufters, ben bij de garage gaan kijken en ze hebben spullen meegenomen.. wat allemaal weet ik niet, niet opgelet, maar een ding wat ik meteen zag dat die gore ****** mijn Xenon sets hebben getolen![]()
![]()
![]()
![]()
Damn..
Maarja, de Golf is bijna voor mijn voordeur, en de Beemer gaat na mijn vaste garage.. (mensen die niet weten welke garage, nou deze:
[ afbeelding ]
De plek waar mijn CabrUno ook stond
Soms krijg ik de indruk dat jij niet het geduld voor zulke projecten hebt...quote:Op maandag 9 november 2009 17:11 schreef Turquaz52 het volgende:
hmm.. vandaag een ECU gekocht van een 318TI (Compact 318IS)..
Is niet van een Automaat, maar dannog.. het blok start dan iig..![]()
het gaat om een DME BOSCH 0 261 203 590
1 743 250 001
Tja, het is nog altijd beter als niks..quote:Op maandag 9 november 2009 17:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Soms krijg ik de indruk dat jij niet het geduld voor zulke projecten hebt...
Dwz: maar dingen kopen die beschikbaar zijn in plaats van te wachten op dingen die zeker goed zijn/passen.
Niet zozeer een aanval alswel een waarschuwing/tip
Maar gezien je eerdere ervaring heeft een automaat-BMW toch een gecombineerde ECU nodig voor zowel de motor als de versnellingsbak?quote:Op maandag 9 november 2009 17:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Tja, het is nog altijd beter als niks..
Motor runt niet op de 8v ECU dus een 16v ECU gehaald (gekregen), welliswaar geen Automaat ECU maar dannog.. het blok gaat er op lopen, versnellingsbak is bijzaak..
Versnellingsbak bijzaak? Ik weet het niet , maar zonder een werkende versnellingsbak heb je niks aan een goed lopend blok.quote:Op maandag 9 november 2009 17:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja, het is nog altijd beter als niks..
Motor runt niet op de 8v ECU dus een 16v ECU gehaald (gekregen), welliswaar geen Automaat ECU maar dannog.. het blok gaat er op lopen, versnellingsbak is bijzaak..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |