Denk je nou echt dat er ook maar één leraar is die dat verhaaltje nog niet gehoord heeft?quote:Op zondag 1 november 2009 13:16 schreef Slickk het volgende:
De grap met drie varkens vond ik overigens ook wel geniaal.
Drie varkens en op de eerste zet je #1, op de tweede #2 en op de derde #4. Zo denken ze dat er vier varkens zijn, terwijl er eigenlijk maar drie zijn. En die dan een beetje door school laten rennen enzo.
Zou ik niks mee gaan doen, niet grappigquote:Op zondag 1 november 2009 13:34 schreef RoosterBrood het volgende:
Iemand nog leuke ideetjes voor de auto's van de leraren?
aw jawel, wielen eraf halen, bierkratjes eronder is best grappigquote:Op zondag 1 november 2009 14:09 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Zou ik niks mee gaan doen, niet grappig
DIe is oud man.quote:Op zondag 1 november 2009 13:16 schreef Slickk het volgende:
De grap met drie varkens vond ik overigens ook wel geniaal.
Drie varkens en op de eerste zet je #1, op de tweede #2 en op de derde #4. Zo denken ze dat er vier varkens zijn, terwijl er eigenlijk maar drie zijn. En die dan een beetje door school laten rennen enzo.
enquote:Op zondag 1 november 2009 13:06 schreef RoosterBrood het volgende:
Tot nu toe zelfbedacht:
-lagergelegen aula onder water laten lopen met de brandslang![]()
passen niet echt bij elkaar, overigensquote:natuurlijk mag het niet (te) schadelijk zijn.
okkkaaaaay geen water dan, schuimmachine neerzetten dan, zo schadelijk is dat ook weer nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en
[..]
passen niet echt bij elkaar, overigens
quote:Op zondag 1 november 2009 21:49 schreef RoosterBrood het volgende:
[..]
okkkaaaaay geen water dan, schuimmachine neerzetten dan, zo schadelijk is dat ook weer niet
Klopt! De avond voor sluitingstijd met een aantal vrienden overnachten op de middelbare school en dan bekertjes water op de trappen zetten. Dat vonden wij gek genoegquote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Pannenkoeken het volgende:
Dat wat Motorbloempje zegt vind ik al veel leuker dan auto's/ fietsen van docenten gaan verplaatsen of andere dingen er mee doen.
Dat is toch kei stoer! Of niet dan!?quote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap ook echt niets van dat 'destructie-gedrag'. Je hebt er naast 6 jaar school hopelijk ook plezier gehad met je docenten neem ik aan. Als niet, dan had je al snel een andere school moeten zoeken.
Je wordt volwassen, waarom dan als een stel kleuters de boel molesteren?
Hebben ze bij ons ook een keer gedaan, werd niet echt gewaardeerd.quote:Op zondag 1 november 2009 13:06 schreef RoosterBrood het volgende:
Tot nu toe zelfbedacht:
-lagergelegen aula onder water laten lopen met de brandslang![]()
Euhm, als puber, even denken hoor... Nou, wel zo een 8 van de 10 docenten vond ik niet aardig of erger iddquote:Op maandag 2 november 2009 07:49 schreef motorbloempje het volgende:
Had je dan aan elke docent een hekel?Dan was ik al lang naar een andere school verkast
Dat ziet er zeker wreed uit !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:25 schreef Merel1808 het volgende:
Wij mochten niet meer alle jongere-jaars ondersmeren, en eigenlijk ook niet iets doen waardoor ze eventueel te laat in de les zouden komen, en ook nog eens geen bier meer schenken 's middags, dus het leek allemaal gedoemd..
Maar met een beetje creativiteit (en een flinke sponsoring van school) is het uiteindelijk supergaaf geworden! Het thema was Erasmus Airport; alle ingangen waren geblokkeerd, behalve de deur bij de fietsenstalling, en daar hadden we 'incheckbalies' gemaakt per jaarlaag, daar kreeg iedereen dan een ticket met een land erop (de 1eklassers makkelijke dingen als Spanje enzo, de 5eklassers kregen debiele landen als Oezbekistan ed). Bij het inchecken moesten ze allemaal hun paspoort laten zien, en dan gingen wij ze helemaal afzeiken als ze die niet mee hadden, en dan moesten ze weer in een andere rij, en dan stonden ze daar weer verkeerd, en dan waren ze verdacht en moesten ze mee naar achter, etc. Duurde uren dus.
[ afbeelding ]
Na het inchecken moesten ze in de rij voor de security-poortjes, waar je met een knop een alarm af kon laten gaan, dus iedereen die we niet mochten moest tot op het ondergoed strippen![]()
In de hal was dan de terminal, met een 'starbucks', een 'jugglejuicebar' en een souvenirshop. Alle gangen waren omgetoverd tot vakantiebestemmingen (Azie met een loempiakraam/hoedjes/lampionnen, Tirol met ranjashotjes/een koe in een alpenwei/sneeuw op de ramen, de jungle met junglemuziek/lianen/allerlei knuffels, zonzeestrand met een cocktailbar/ijscokraam/zand op de grond, Nederland met de héle dag het volkslied/de koningin/mensen die drop uitdeelden, etc).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle klassen hadden dus een ticket gekregen naar een land, en op de presentatie in de aula na het 4e uur moest elke klas een dansje/toneelstukje/iets doen over hun land, waarvoor ze dan attributen konden ophalen bij de souvenirshop.
Oh en om de leraren te fucken hadden we de lerarenkamer volgegooid met zo'n 5000 papieren vliegtuigjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |