abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 14:24:41 #126
236264 crew  capricia
pi_74349450
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

!!

Omdat (bijna) iedereen wel es te hard rijdt en lang niet iedereen met drank op achter het stuur gaat zitten...
Ah, dus niet iedereen weet kennelijk op tijd zijn voet van het gaspedaal af te halen...
Zou pleiten voor een veel strengere aanpak voor hardrijders toch?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:50:06 #127
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_74350427
Vaak genoeg. Hele zomer lang elke avond gereden met drank op. Tokyo Drift style... maar dan ECHT hard driften denk hieraan aan +- 15 meter horizontaal glijden. ook een keer tegen muurtje gecrasht. maar was niks aan de hand dus verder driften!

Hoeveel drank? soms kon ik niet meer recht kijken. ook in combinatie met cocaine/XTC en speed
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:59:57 #128
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74350804
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:50 schreef Vono het volgende:
Vaak genoeg. Hele zomer lang elke avond gereden met drank op. Tokyo Drift style... maar dan ECHT hard driften denk hieraan aan +- 15 meter horizontaal glijden. ook een keer tegen muurtje gecrasht. maar was niks aan de hand dus verder driften!

Hoeveel drank? soms kon ik niet meer recht kijken. ook in combinatie met cocaine/XTC en speed
Jij bent vet stoer man

15 meter is zéker wel een halve baanbreedte op een circuit; ik zou me alvast inschrijven voor de events van volgend jaar Moet je wel leren om ook vertikaal te driften hoor, anders ben je een loser.. ow.. wacht..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_74351097
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:50 schreef Vono het volgende:

Ongelofelijk, er zijn dus echt nog steeds mensen die denken dat het cool is om met drank/drugs te gaan rijden... Misschien es wat harder tegen een muurtje crashen (wat een enorm toepasselijke smiley )
Whatever you're about to discover we off that.
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:09:26 #130
205614 Vono
pi_74351126
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jij bent vet stoer man

15 meter is zéker wel een halve baanbreedte op een circuit; ik zou me alvast inschrijven voor de events van volgend jaar Moet je wel leren om ook vertikaal te driften hoor, anders ben je een loser.. ow.. wacht..
JA? heb je misschien een link voor mij waar ik mezelf even over deze races kan informeren... denk je echt ik dat zou kunnen? neem ik wel ff een nakkie voordat ik bel. anders heb ik niet zoveel zelfvertrouwen
pi_74351416
Nog nooit een druppel gedronken voordat ik auto moet rijden. Drugs doe ik niet aan.
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:18:56 #132
205614 Vono
pi_74351444
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog nooit een druppel gedronken voordat ik auto moet rijden. Drugs doe ik niet aan.
jij zal het nooit ver schoppen in deze maatschappij
pi_74351465
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef Vono het volgende:

[..]

jij zal het nooit ver schoppen in deze maatschappij
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:32:28 #134
205614 Vono
pi_74351898
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

wat nou !!! zelf
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:33:35 #135
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_74351943
Er is soms best wel iets aan te merken op mijn alcoholgebruik, maar nooitneverjamais als een auto/motor moet besturen.

Jullie weten overigens dat als je beschonken op de fiets zit dat dat alsnog je autorijbewijs kan kosten?? (nee: geen ervaring. Wel met drinken fietsen maar nooit aangehouden)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:18:01 #136
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_74357711
Bumperkleven is heel gevaarlijk, want als je een heel grappige sticker op je bumper plakt moet de bestuurder achter je heel hard lachen en kan hij niet meer goed opletten!!!
of niet
pi_74360296
Ik drink meestal 2-3 biertjes als ik nog moet rijden, ligt aan de situatie en hoe laat ik naar huis ga etc.
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_74360908
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:33 schreef Beelzebufo het volgende:
Er is soms best wel iets aan te merken op mijn alcoholgebruik, maar nooitneverjamais als een auto/motor moet besturen.

Jullie weten overigens dat als je beschonken op de fiets zit dat dat alsnog je autorijbewijs kan kosten?? (nee: geen ervaring. Wel met drinken fietsen maar nooit aangehouden)
Artikel 164 nog eens nagelezen, en daar hebben ze het over een motorvoertuig. Een fietser mag dan een rijverbod opgelegd worden (Volgens mij mag een dronken persoon helemaal niet aan het verkeer deelnemen), maar een rijbewijs is geen vereiste voor het besturen van een fiets, dus die mag de bestuurder gewoon houden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_74376780
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:53 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Artikel 164 nog eens nagelezen, en daar hebben ze het over een motorvoertuig. Een fietser mag dan een rijverbod opgelegd worden (Volgens mij mag een dronken persoon helemaal niet aan het verkeer deelnemen), maar een rijbewijs is geen vereiste voor het besturen van een fiets, dus die mag de bestuurder gewoon houden.
meestal wordt het rijbewijs in beslag genomen voor een paar uurtjes, zodat je niet per ongeluk in de auto stapt en rijdt onder invloed..
(alsof zonder rijbewijs je auto niet start.. )
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_74383185
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:21 schreef capricia het volgende:

[..]

En toch vallen er iedere jaar meer doden met te hard rijden dan met alcohol...hoe verklaar je dat dan?
Te hard rijden is nog nooit iemand dood aangegaan, in een keer stil staan wel.

Foute inschatting van de situatie en overschatting van zichzelf is eerder de oorzaak.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:50:38 #141
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74383913
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb 1x met drank op gereden.
Het was op Curacao en het was ontzettend dom van mezelf dat ik ben gaan drinken en je laat daar ook niet effe je auto ergens staan... Ik vond het doodeng, ben met 30 km/u achter een nuchtere vriendin aangereden en nog scheet ik 7 kleuren
Ik heb mn lesje wel geleerd, doe het nooit meer!
Herkenbaar; een aantal jaar geleden met serieus te veel drank op toch naar huis gereden. Midden in de winter ramen open en maar hopen dat ik geen politie tegen zou komen. Ik zag er nogal verdacht uit en dat wist ik.
Gelukkig is alles goed gegaan, geen brokken gemaakt. Daarna (en ervoor) nooit meer gedaan.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  woensdag 4 november 2009 @ 13:52:47 #142
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74383972
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:51 schreef Charged het volgende:
ja,1 keer...wist de dag erna niet meer hoe ik thuisgekomen was...zodanig geschrokken van mezelf dat het probleem zichzelf opgelost heeft...
idem
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_74387448
Rijden onder invloed? Als het regent of te koud is zie je mij echt niet met de fiets de stad in gaan op stapavond. Na het stappen rij ik gewoon terug via binnendoorweggetjes omdat ik de auto niet kan laten staan omdat íe in een betaaldparkeerzone staat en de volgende ochtend weer geld in de parkeerautomaat moet gooien. Ik kan zo slecht wakker worden als ik de avond ervoor flink heb doorgehaald.
Een paar biertjes moet gewoon kunnen vind ik. Ik rij er zelf scherper van geloof ik
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74390472
Rijden onder invloed: Nooit!

Ik ben sowieso al geen drinker, maar ook als ik wel zou drinken zou ik 0,0 drinken als ik moet rijden.
Bij een ander hangt het van de persoon af. Vertrouw ik een persoon volledig rijd ik mee als hij/zij 1 bier op heeft. Vertrouw ik een persoon niet volledig rijd ik niet mee als hij/zij 1 bier op heeft. Heeft iemand 2 of meer bier op rijd ik niet mee.
pi_74390571
Ik rij wel eens als ik 1 biertje op heb, maar zorg er altijd voor dat de tijd tussen het biertje en autorijden meer dan een uur is.

Ik heb ook een keer gereden toen ik wat meer bier op had, omdat de afspraak wie de bob zou zijn een beetje vergeten was. Ik zat toen niet echt lekker achter het stuur, dat is een ding wat zeker is.
  donderdag 5 november 2009 @ 19:41:23 #146
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_74430578
Rijden onder invloed, het mooiste wat er is
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_74430618
Bezopen rijles gehad.

Stond in de kroeg en bedacht me opeens dat ik over 30 min rijles had.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_74430775
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:42 schreef Feitosa het volgende:
Bezopen rijles gehad.

Stond in de kroeg en bedacht me opeens dat ik over 30 min rijles had.
Dát is dan wel lachen Altijd nog iemand die kan ingrijpen
pi_74433464
Nope nooit. Als ik moet rijden drink ik ook niet
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_74446092
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')