JA! Dat kon je wel. En dus ben je medeplichtig, omdat je een misdrijf niet hebt voorkomen. Je had natuurlijk heel hard naar dat meisje moeten rennen met die sleutel en hem terug moeten geven!quote:Op zondag 1 november 2009 08:50 schreef Sony100 het volgende:
Ey, kan ik wat aan doen, ik ben gewoon fucking beleefd en hou iets netjes vast voor iemand al was de persoon PAARS! kon ik weten dat er met die sleutel diefstal gepleegd zal worden? NEE!
Stomme hond!quote:Op zondag 1 november 2009 08:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Rot op man alsof je niet wist wat er aan de hand was ga lekker ergens anders onschuldig zitten doen
Vraag meteen aan ze of ze je de vervoegingen van stelen, de juiste plek voor komma's en wanneer wel en geen spatie in een woord willen leren.quote:Op zondag 1 november 2009 08:14 schreef Sony100 het volgende:
ik heb alleen een soort van BAN uit de klas lokalen voor 1 dag dus ik maak mijn werk op het meldpunt.
Bullshit. Daarmee ga je niet opeens 'steelde' schrijven.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 09:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wtf is nakken nou weergedraag je niet als een Marokkaan man
Dat is echt het meest gebruikte kutexcuus voor mensen die niet competent genoeg zijn om fatsoenlijk te kunnen functionerenquote:
Shit happens. Is dat waarom je ontspoorde en klasgenootjes helpt bij diefstal?quote:
Wat boeit mij dat nouquote:Op zondag 1 november 2009 09:22 schreef Sony100 het volgende:
ze is 2 weken geleden overleden aan kanker
Moet ik respect hebben voor iemand die andermans spullen steeltquote:Op zondag 1 november 2009 09:24 schreef Sony100 het volgende:
Dribbel ga jij maar eerst cursus respect leren tonen nemen
Mensen die dat echt hebben lopen er niet mee te koop en werken zich er keihard doorheen. Van zulke mensen merk je bijna niet eens dat ze dyslexie hebben. Kutsmoes dus.quote:
Praat niet als een buitenlander manquote:Op zondag 1 november 2009 09:25 schreef Sony100 het volgende:
Ik hoop inderdaad dat hij kanker krijgt hij moet voelen.
Zodra je wist wat hij deed had je al aan de bel moeten trekken. Niet achteraf gaan lopen zeiken dat je straf kreeg omdat je van diefstal op de hoogte was en er niets aan deed.quote:Op zondag 1 november 2009 09:25 schreef Sony100 het volgende:
Dagonet, mischien als je er bij was geweest, had je er anders over gedacht, want nu komt het anders over dan het is.
quote:Op zondag 1 november 2009 09:22 schreef Sony100 het volgende:
ze is 2 weken geleden overleden aan kanker
Daarom was het wel eenquote:Op zondag 1 november 2009 09:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dude internetje weet dondersgoed dat die mongool een beejt e zielig zit te doen
Dus het probleem is?quote:Op zondag 1 november 2009 09:28 schreef Sony100 het volgende:
Vind ik het erg dat ik straf heb gekregen nee, ik ben er mee eens want ik ben een stukje medeplichtig en ik heb netjes mijn excuus aangeboden aan het meisje;) ze gaf zelfs toe dat ik niet zo veel had gedaan alleen aan haar sleutel had gezeten
Dus wachtquote:Op zondag 1 november 2009 09:27 schreef Sony100 het volgende:
nee dan niet, want hij heeft nog geen scooter want hij is 15
Jij bent echt nog slechter dan S Club 7quote:Op zondag 1 november 2009 09:30 schreef Sony100 het volgende:
beter komen jullie naar mijn school en vragen de directeur wat er aan de hand is, jullie zullen dan snel anders denken
Hij had beter de sleutel tot succes kunnen stelen daar had hij misschien nog wat aan gehadquote:Op zondag 1 november 2009 09:31 schreef Dagonet het volgende:
Pas maar op Dribbel_, hij kent een mocro en is niet bang die te gebruiken.
Welke school is het precies? Want dan stuur ik ze gewoon een mailtje met jouw postgeschiedenis. Waar je vraagt hoe een kluisje open te breken en waar je een "tweedehands" LG telefoon kan verkopen. Kijken of je dan nog met maar één dag er vanaf komt.quote:Op zondag 1 november 2009 09:30 schreef Sony100 het volgende:
beter komen jullie naar mijn school en vragen de directeur wat er aan de hand is, jullie zullen dan snel anders denken
quote:Op zondag 1 november 2009 09:33 schreef Sony100 het volgende:
Dribbel_, kom AUB naar mijn school je hebt een grote bek achter je pc, maar in real life zal je dan ook zo reageren?
Ligt eraan, in tegenstelling tot jou heb ik wel relativeringsvermogenquote:Op zondag 1 november 2009 09:33 schreef Sony100 het volgende:
Dribbel_, kom AUB naar mijn school je hebt een grote bek achter je pc, maar in real life zal je dan ook zo reageren?
quote:Op zondag 1 november 2009 09:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welke school is het precies? Want dan stuur ik ze gewoon een mailtje met jouw postgeschiedenis. Waar je vraagt hoe een kluisje open te breken en waar je een "tweedehands" LG telefoon kan verkopen. Kijken of je dan nog met maar één dag er vanaf komt.
Ja, dat zeg je nu, maar ik denk dat je school behoorlijk geïnteresseerd zal zijn in de diefstallen uit kluisjes en jouw betrokkenheid erin.quote:Op zondag 1 november 2009 09:34 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Lg telefoon is gewoon van mijik heb doosje en alles er nog bij zitten
quote:Op zondag 1 november 2009 09:33 schreef Sony100 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:28 schreef Sony100 het volgende:
Hallo, ik zit sins 2 jaar op middelbare school,
quote:Op zondag 1 november 2009 09:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan ben je wel een heul trage leerling of niet?
[..]
zou je niet zeggen hoor... toch wel.quote:Op zondag 1 november 2009 09:37 schreef Sony100 het volgende:
Yep.
hartstikke trotsquote:Op zondag 1 november 2009 09:44 schreef UncleErnie het volgende:
TS is een fopneger. Ow, en een excuusfopneger, that is. Zelfs als het waar zou zijn dat je mammie aan de kanker zat, dan nog is dat weinig excuus nu te helpen stelen. Ze zal zó trots op je zijn!
Dat meisje wilde vast ook een goed slotje op haar kluisje, maar luisterde je daarnaar? NEE!quote:
Je was slechts een toevallige voorbijganger?quote:Op zondag 1 november 2009 09:45 schreef Sony100 het volgende:
Jullie snappen het echt niet he?
Op internet komt echt alles anders over.
Als jullie nou erbij waren geweest en het verhaal COMPLEET van A-Z hadden gehoord, dan had je mij nu niet echt medeplichtig genoem
je hield het sleuteltje vast.quote:Op zondag 1 november 2009 09:45 schreef Sony100 het volgende:
Als jullie nou erbij waren geweest en het verhaal COMPLEET van A-Z hadden gehoord, dan had je mij nu niet echt medeplichtig genoem
Jouw avatarquote:Op zondag 1 november 2009 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
goed topic![]()
Jammer dat het een beetje vroeg is voor bier en popcorn
Het is nooit te vroeg voor bierquote:Op zondag 1 november 2009 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
goed topic![]()
Jammer dat het een beetje vroeg is voor bier en popcorn
quote:Op zondag 1 november 2009 09:45 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat meisje wilde vast ook een goed slotje op haar kluisje, maar luisterde je daarnaar? NEE!
quote:Op zondag 1 november 2009 09:45 schreef Sony100 het volgende:
uhuhquote:Op zondag 1 november 2009 09:28 schreef Sony100 het volgende:
Vind ik het erg dat ik straf heb gekregen nee, ik ben er mee eens want ik ben een stukje medeplichtig
Maar dan wel in alfabetische volgordequote:Op zondag 1 november 2009 09:48 schreef Sony100 het volgende:
Elixabete, wil jij dat ik het verhaal van A tot Z ga vertellen?
quote:Op zondag 1 november 2009 09:48 schreef Sony100 het volgende:
Wat Dribbel zegtquote:
Ik wel. Maar je OP wegtoveren helpt niet echt je betrouwbaarheid te bevorderen.quote:Op zondag 1 november 2009 09:48 schreef Sony100 het volgende:
Vet. Leidde dat ook tot functiestoornissen enzo? Kon ze niet meer praten, kwijnde ze weg? Miste ze spiercontrole? Is ze geeindigd als kasplantje?quote:
Klopt wel jaquote:Op zondag 1 november 2009 09:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, maar veul te duur om elke dag 100km mee te rijden
Nu word je alleen maar afgezeken omdat je je OP weghaalt, in plaats van dat men denkt dat je een dief bent. Goede zet. Veel verstandiger ook dan dat hele verhaal vertellen waar je het over had.quote:Op zondag 1 november 2009 09:52 schreef Sony100 het volgende:
Ik heb me OP weggehaald omdat ik alleen maar afgezeken werd en ik geen zin had dat er nog meer mensen bij kwamen
Dan ga ik ff een klaagtopic maken dat ik geen eten hebquote:Op zondag 1 november 2009 09:56 schreef Sony100 het volgende:
Ik ben effe bezig met typen van het volledige verhaal
quote:Op zondag 1 november 2009 09:56 schreef Elixabete het volgende:
goed topic
10 kankersteentjes voor jou
Je moeder!quote:
Hijquote:Op zondag 1 november 2009 10:00 schreef Sony100 het volgende:
Hoezo geen recht van spreken?
Hij maakt onzin opmerkingen
Maar v oor je verhaal een ander licht op de situatie schijnt, ben jij een dief. En nog een slechte ook, want het leverde je helemaal niets op. Ik vind een dief debieler dan iemand die rare opmerkingen maakt. Daarom heb jij vooralsnog geen recht van spreken.quote:Op zondag 1 november 2009 10:00 schreef Sony100 het volgende:
Hoezo geen recht van spreken?
Hij maakt onzin opmerkingen
Vrouwen strooien alleen met bloemetjes, niet met kankersteentjes. Je bent dus een vent die in zijn jurk achter de pc zit.quote:
laat ik nou net geen jurk aanhebben.quote:Op zondag 1 november 2009 10:02 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Vrouwen strooien alleen met bloemetjes, niet met kankersteentjes. Je bent dus een vent die in zijn jurk achter de pc zit.
Nou het is wel duidelijk wie de broek aan heeft in jullie relatiequote:Op zondag 1 november 2009 10:03 schreef Elixabete het volgende:
[..]
laat ik nou net geen jurk aanhebben.
Jurken
Woordgrap van de dagquote:Op zondag 1 november 2009 10:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou het is wel duidelijk wie de broek aan heeft in jullie relatie
Samenvatting? Dat ga ik echt niet allemaal lezenquote:Op zondag 1 november 2009 10:16 schreef Sony100 het volgende:
Het was donderdag ochtend op school.
Het meisje waarvan de ipod gestolen was, heet: Inge.
De jongen Die de ipod gejat had heet: Brahim.
Medeplichtigen volgens mensen: Ik, Ron, Jordy, Thomas, Christian, Nino.
Inge was woensdag na schooltijd van de trap af gevallen op school waarbij ze waarschijnlijk een gekneusde teen opliep.
Donderdag op school, had inge een een afspraak bij het ziekenhuis om haar teen te controleren want hij deed erg zeer.
Jordy Hele goede vriend van inge pakte net voor dat ze weg ging haar fietssleutel af voor de gein, Inge zei': Je mag hem nu wel even bij je houden want ik ga met de auto weg naar het ziekenhuis, maar wel weer terug geven he!
Jordy was hele goede vrienden met Brahim, Brahim zei tegen jordy: dat hij wel raad met die sleutel wist.
Jordy gaf de sleutel aan brahim en brahim, vervolgens probeerde brahim de kluissleuten van een metaal ringetje af te krijgen wat hem niet lukte en daarom vroeg hij mij of ik de sleutel er wel af kreeg, ik had eigelijk eerst moeten vragen wat de reden was om hem eraf te halen <--- hier ben ik diep de fout in gegaan.
Ik zei tegen brahim: Het lukt mij ook niet, brahim zei: kan je hem anders niet aan Nino geven? ik zeg ja is goed (nino zat een tafel naast mij) dus ik geef de sleutel en nino zegt: ja hier ben ik heel slecht in hij zegt ik geef hem wel aan ron!
Dus ron krijgt het uiteindelijk voor melkaar om die sleutel eraf te halen en gaf hem zonder iets te zeggen weer terug aan brahim, brahim zei bedankt en stopte de sleutel in zijn broekzak.
Na de pauze, stond op het rooster dat we AULA uur hadden, dus wij met klas naar de aula, maar toen kwam er een leeraar aan en vertelde ons dat wij geen aula uur hadden en met hem mee moesten komen om wiskunde te maken,
HEEL TOEVALLIG bleef brahim achter in de aula, en waarschijnlijk is hij toen naar de kluisjes gelopen, en heeft de ipod uit haar kluis gehaald,toen kwam hij iets laten het lokaal binnen en zei": sorry ik zat op de wc
Met wiskunde zat hij naast christian, hij zei het hele verhaal tegen christian en zei dat hij de kluissleutel in de tas van Inge moest doen terwijl brahim haar afleidde.
Christian deed dat netjes, en vervolgens verliet de klas het klaslokaal.
Toen we uit waren, Kon inge haar kluissleutel niet vinden en vroeg aan wat mensen of we die gezien hadden. iedereen antwoorde NEE, ik zei: Ik heb hem vandaag wel in mijn handen gehad ik moest hem eraf halen van brahim en dat lukte mij niet en toen moest ik hem van brahim aan nino geven, zei ging nino en brahim vragen en die gingen keihard liegen.
Volgende dag had ze haar kluissleutel terug gevonden in haar tas toen opende ze haar kluisje, en wat was eruit? haar ipod toevallig.
Ik moest op gesprek komen met brahim en jordy en nog die jongens,ik heb alles netjes verteld die andere gingen de schuld opelkaar schuiven, mij geloofde ze daarom kreeg ik minder straf en de dader was gevonden de medeplichtigen ook, Maar waar was de ipod gebleven????????? Tja, Brahim en jordy hadden een afspraak gemaakt, dat jordy de ipod mee naar huis zal nemen en hem verkopen en dat ze samen de winst gingen delen.
Zo heeft jordy die dag nog de ipod onder schooltijd moeten ophalen en moeten geven. en zo was alles bijna opgelost alleen ze gaan even kijken hoe ze het gaan aanpakken met brahim.
Zo zit het verhaal echt inelkaar 100%
AUB let niet op de spellings fouten Etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom schuifen julie alles altijd door? En waarom doen jullie wat brahim zegtquote:Op zondag 1 november 2009 10:16 schreef Sony100 het volgende:
BLAAT
Omdat Brahim ze anders naktquote:Op zondag 1 november 2009 10:22 schreef wuh het volgende:
[..]
Waarom schuifen julie alles altijd door? En waarom doen jullie wat brahim zegt
Dus je bent een medeplichtige? Je hebt hem geprobeerd te helpen dat kluissluiteltje te ontvremen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:16 schreef Sony100 het volgende:
Het meisje waarvan de ipod gestolen was, heet: Inge.
De jongen Die de ipod gejat had heet: Brahim.
Medeplichtigen volgens mensen: Ik, Ron, Jordy, Thomas, Christian, Nino.
Inge was woensdag na schooltijd van de trap af gevallen op school waarbij ze waarschijnlijk een gekneusde teen opliep.
Donderdag op school, had inge een een afspraak bij het ziekenhuis om haar teen te controleren want hij deed erg zeer.
Jordy Hele goede vriend van inge pakte net voor dat ze weg ging haar fietssleutel af voor de gein, Inge zei': Je mag hem nu wel even bij je houden want ik ga met de auto weg naar het ziekenhuis, maar wel weer terug geven he!
Jordy was hele goede vrienden met Brahim, Brahim zei tegen jordy: dat hij wel raad met die sleutel wist.
Jordy gaf de sleutel aan brahim en brahim, vervolgens probeerde brahim de kluissleuten van een metaal ringetje af te krijgen wat hem niet lukte en daarom vroeg hij mij of ik de sleutel er wel af kreeg, ik had eigelijk eerst moeten vragen wat de reden was om hem eraf te halen <--- hier ben ik diep de fout in gegaan.
Ik zei tegen brahim: Het lukt mij ook niet, brahim zei: kan je hem anders niet aan Nino geven? ik zeg ja is goed (nino zat een tafel naast mij) dus ik geef de sleutel en nino zegt: ja hier ben ik heel slecht in hij zegt ik geef hem wel aan ron!
Dus ron krijgt het uiteindelijk voor melkaar om die sleutel eraf te halen en gaf hem zonder iets te zeggen weer terug aan brahim, brahim zei bedankt en stopte de sleutel in zijn broekzak.
Na de pauze, stond op het rooster dat we AULA uur hadden, dus wij met klas naar de aula, maar toen kwam er een leeraar aan en vertelde ons dat wij geen aula uur hadden en met hem mee moesten komen om wiskunde te maken,
HEEL TOEVALLIG bleef brahim achter in de aula, en waarschijnlijk is hij toen naar de kluisjes gelopen, en heeft de ipod uit haar kluis gehaald,toen kwam hij iets laten het lokaal binnen en zei": sorry ik zat op de wc
Met wiskunde zat hij naast christian, hij zei het hele verhaal tegen christian en zei dat hij de kluissleutel in de tas van Inge moest doen terwijl brahim haar afleidde.
Christian deed dat netjes, en vervolgens verliet de klas het klaslokaal.
Toen we uit waren, Kon inge haar kluissleutel niet vinden en vroeg aan wat mensen of we die gezien hadden. iedereen antwoorde NEE, ik zei: Ik heb hem vandaag wel in mijn handen gehad ik moest hem eraf halen van brahim en dat lukte mij niet en toen moest ik hem van brahim aan nino geven, zei ging nino en brahim vragen en die gingen keihard liegen.
Volgende dag had ze haar kluissleutel terug gevonden in haar tas toen opende ze haar kluisje, en wat was eruit? haar ipod toevallig.
Ik moest op gesprek komen met brahim en jordy en nog die jongens,ik heb alles netjes verteld die andere gingen de schuld opelkaar schuiven, mij geloofde ze daarom kreeg ik minder straf en de dader was gevonden de medeplichtigen ook, Maar waar was de ipod gebleven????????? Tja, Brahim en jordy hadden een afspraak gemaakt, dat jordy de ipod mee naar huis zal nemen en hem verkopen en dat ze samen de winst gingen delen.
Zo heeft jordy die dag nog de ipod onder schooltijd moeten ophalen en moeten geven. en zo was alles bijna opgelost alleen ze gaan even kijken hoe ze het gaan aanpakken met brahim.
Zo zit het verhaal echt inelkaar 100%
AUB let niet op de spellings fouten Etc.
quote:
Hij heeft je inderdaad gedwongen, weglopen was onmogelijk! Je verstand gebruiken blijkbaar ookquote:Op zondag 1 november 2009 10:24 schreef Sony100 het volgende:
Ik ben idd wel medeplichtig maar eigelijk zijn we gewoon vies genaaid door brahim om ons die sleutel er af te laten halen.
Dat dusquote:Op zondag 1 november 2009 10:25 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hij heeft je inderdaad gedwongen, weglopen was onmogelijk! Je verstand gebruiken blijkbaar ook
Geloof ik niks van dat jij dat zou doenquote:Op zondag 1 november 2009 10:26 schreef Sony100 het volgende:
We hebben er voor gezorgd dat brahim uit onze klas gaat.
Dus je weet wat voor gast het isquote:Op zondag 1 november 2009 10:28 schreef Sony100 het volgende:
Dribbel_, de hele klas heeft het gedaan, ze hebben allemaal klacht ingediend dat brahim mensen onnodig sloeg bedreigde en dwong
Sla terug dan, je laat je toch niet slaan door een 15 jarig marokkaantje?quote:Op zondag 1 november 2009 10:28 schreef Sony100 het volgende:
Dribbel_, de hele klas heeft het gedaan, ze hebben allemaal klacht ingediend dat brahim mensen onnodig sloeg bedreigde en dwong
Maar hij is pas 17 hequote:Op zondag 1 november 2009 10:29 schreef wuh het volgende:
[..]
Sla terug dan, je laat je toch niet slaan door een 15 jarig marokkaantje?
Dat is juist hetgene waar je niet bang voor moet zijn, dan dwing je tenminste respect afquote:Op zondag 1 november 2009 10:31 schreef Sony100 het volgende:
We hebben zo vaak terug geslagen, maar wat gebeurde er dan? na schooltijd stond een grote groep je op te wachten van 16 jarige mocro's
Niet als je jezelf goed indekt. Oftewel, pepperspray en een knuppel bij je houden! De eerste die op je afloopt direct een klap op de knieen geven, en daarna als een bezetene zijn scooter in elkaar rossen, om daarna schuimbekkend te vragen of iemand anders nog durft!quote:Op zondag 1 november 2009 10:35 schreef Sony100 het volgende:
En dan? loop ik naar buiten en krijg ik 30 klappen
Wanneer is het dan wel nodig mensen te slaan, te bedreigen en te dwingen?quote:Op zondag 1 november 2009 10:28 schreef Sony100 het volgende:
Maandag ben je zo goed als, geslagen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:38 schreef Sony100 het volgende:
haha, ik moet eerlijk zeggen dat ik echt bang ben geweest voor hem afgelopen week
, vrijdag na het gedoe, heeft ie mn zadel opengesneden en heeft hij er een briefje onder gestopt van: je bent de lul
Je moet ook de eerste zijn die een mes tussen zijn ribben steekt weet je. En als ie dan nog niet van ophouden weet, dan prik je er ook nog een kogel bij weet je. Mocht ie, of een van z'n vriendjes, dan alsnog doorgaan, dan is er altijd nog de ouderwetse honkbalknuppel. Maar een goede hamer werkt ook, zag ik gisteren in de film. Een goedgemikt tikje tegen de knie en hij zal nooit meer achter je aan komen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:35 schreef Sony100 het volgende:
En dan? loop ik naar buiten en krijg ik 30 klappen
Nee, mocros moet je altijd fingerenquote:Op zondag 1 november 2009 10:44 schreef Biefstuk het volgende:
Zet zijn volledige naam hier op het forum zodat toekomstige werkgevers het zullen lezen
nu maar hopen dat hij niet op dit forum zitquote:
Eigen schuld dikke bult, moet je maar niet jatten, ik hoop dat ze je helemaal afrossenquote:Op zondag 1 november 2009 10:46 schreef Sony100 het volgende:
Ik heb met mn neef van 18 afgesproken dat hij buiten school hekken klaar zal staan met een grote groep vrienden en scooters.
Sorry ik moest ff lachenquote:Op zondag 1 november 2009 10:46 schreef Sony100 het volgende:
Ik heb met mn neef van 18 afgesproken dat hij buiten school hekken klaar zal staan met een grote groep vrienden en scooters.
quote:
Voor een mocro is dat verschil niet zo groot hoor, die jatten ze toch wel waar je bij staat.quote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Maar het verschil tussen Nederlandse jongens op scooters en Marokaanse jongens op scooters is heeeeeeel groot me neef rijdt namelijk op een Aerox en marokanen rijden op een MP dingetje
Heeft beide 2 wielen en zouden beide van de weg gehaald moeten wordenquote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Maar het verschil tussen Nederlandse jongens op scooters en Marokaanse jongens op scooters is heeeeeeel groot me neef rijdt namelijk op een Aerox en marokanen rijden op een MP dingetje
Die rijden toch altijd op Runners?quote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Dat is die nieuwe gecensureerde OP.quote:
Dankje man, ik stel het erg op prijsquote:
Als iemand mij zo zou bedreigen zou ik hem gewoon afrossen... 2x klappen op de neus, knietje in lever om het vervolgens met een uppercut af te ronden en zodoende deze knaap naar de grond te werken..quote:Op zondag 1 november 2009 11:22 schreef Sony100 het volgende:
PS: ik zal graag van iedereen nog wat tips willen hebben hoe we dit persoon aanpakken?
quote:Op zondag 1 november 2009 11:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Je bent een gore dief, ik hoop dat ze jou een tijdje achter de tralies zetten![]()
![]()
Ik ben normaal gesproken tegen de doodstraf, maar in deze gevallen moet het wel kunnen, walgelijk :s
![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 08:15 schreef LasTeR het volgende:
Levensles 35 1 > Ga niet om met Marokkanen.
Een flaming Shoryuken doen, kijken of ze daarvan terughebben!quote:Op zondag 1 november 2009 11:31 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als iemand mij zo zou bedreigen zou ik hem gewoon afrossen... 2x klappen op de neus, knietje in lever om het vervolgens met een uppercut af te ronden en zodoende deze knaap naar de grond te werken..
Ik zou daar echt zo pissed om worden he!!
Leg een paardenhoofd in zijn bed, dat zal hem leren.quote:Op zondag 1 november 2009 11:22 schreef Sony100 het volgende:
PS: ik zal graag van iedereen nog wat tips willen hebben hoe we dit persoon aanpakken?
quote:Op zondag 1 november 2009 11:38 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Leg een paardenhoofd in zijn bed, dat zal hem leren.
quote:Op zondag 1 november 2009 11:52 schreef Sony100 het volgende:
Ik heb zonet gehoord dat ie inelkaar getimmerd is door vrienden van mijn neef in het dorp
Vanmiddag na het lezen van dit topic welquote:Op zondag 1 november 2009 11:54 schreef Sony100 het volgende:
Jou naam al: Marokkaanse18, en trouwens hij wist niet dat het vrienden van mn neef waren
Ja wat is er met mijn naam?quote:Op zondag 1 november 2009 11:54 schreef Sony100 het volgende:
Jou naam al: Marokkaanse18, en trouwens hij wist niet dat het vrienden van mn neef waren
Als hij mij na dit nog slaat, is ie niet slim bezig, want dan krijgt hij steeds hardere klappen.quote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja wat is er met mijn naam?
En ik denk dat de persoon in kwestie 1+1 wel bij elkaar op kan tellen.
Ja maar jij ookquote:Op zondag 1 november 2009 11:57 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Als hij mij na dit nog slaat, is ie niet slim bezig, want dan krijgt hij steeds hardere klappen.
Geen eensquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 11:58 schreef PierreTT het volgende:
Ah, de tijden dat je nog puber was, geweldig
Ik ben ook medeplichtig, Maar daarvoor heb ik ook mn straf gekregen hequote:Op zondag 1 november 2009 11:58 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Geen eens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trwns, ik vind je ook schuldig. Je hebt geen enkele poging gedaan om ´t te voorkomen.
Ik hoop jijquote:Op zondag 1 november 2009 11:59 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Ja en daarna krijgt hij steeds hardere klappen, tot er doden vallen
quote:Op zondag 1 november 2009 11:59 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Ja en daarna krijgt hij steeds hardere klappen, tot er doden vallen
Het is toch zoquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is toch zoVroeger waren dit soort dingen allemaal nog leuk en stoer, als je er later op terugkijkt denk je mijn god wat waren we kansloos bezig toen
Sommigen denken op deze leeftijd nog steeds dat het leuk en stoer is, maar die hebben dan ook hun VMBO vaak niet afgerond
Nee, je hoog intelligente hersenen kunnen de simpelheid gewoon niet aan.quote:Op zondag 1 november 2009 12:08 schreef Sony100 het volgende:
Ben ik nou zo dom of is het niet te snappen
Jij ben zo dom denk ikquote:Op zondag 1 november 2009 12:08 schreef Sony100 het volgende:
Hé, neem eens snel een UI jij!quote:
Je bent gewoon zo domquote:Op zondag 1 november 2009 12:08 schreef Sony100 het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Nee, je hoog intelligente hersenen kunnen de simpelheid gewoon niet aan.
quote:
quote:
Oh, wacht..quote:Op zondag 1 november 2009 12:18 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Spateigebriuk is voor pusseis!
nee zeker niet bangquote:Op zondag 1 november 2009 12:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja en t liefst een foto van jezelf![]()
Dan herkennen ''wij'' je als we je op straat tegenkomen![]()
Al bang?
quote:Op zondag 1 november 2009 11:28 schreef padlarf het volgende:
TS is de slechtse relkloon ooit, of de grootste randmongool ooit
Een zwartjoekel!quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:27 schreef Michielos het volgende:
tering man..
Sony.. jij bent echt het toonbeeld van een VMBO'er![]()
megadom.. net zoals die vriendjes van je.
heb je al eens aan vechtkunst gedacht ? Als ik over mezelf spreek, ik heb in diverse vechtkampen gezeten en vele vechtkunsten gedaan. Dat helpt vriend
Komt hij weerquote:Op zondag 1 november 2009 12:27 schreef Michielos het volgende:
tering man..
heb je al eens aan vechtkunst gedacht ? Als ik over mezelf spreek, ik heb in diverse vechtkampen gezeten en vele vechtkunsten gedaan. Dat helpt vriend
Tijd voor een cold-reading op het slachtofferquote:Op zondag 1 november 2009 12:27 schreef Michielos het volgende:
tering man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |