Het was donderdag ochtend op school.
Het meisje waarvan de ipod gestolen was, heet: Inge.
De jongen Die de ipod gejat had heet: Brahim.
Medeplichtigen volgens mensen: Ik, Ron, Jordy, Thomas, Christian, Nino.
Inge was woensdag na schooltijd van de trap af gevallen op school waarbij ze waarschijnlijk een gekneusde teen opliep.
Donderdag op school, had inge een een afspraak bij het ziekenhuis om haar teen te controleren want hij deed erg zeer.
Jordy Hele goede vriend van inge pakte net voor dat ze weg ging haar fietssleutel af voor de gein, Inge zei': Je mag hem nu wel even bij je houden want ik ga met de auto weg naar het ziekenhuis, maar wel weer terug geven he!
Jordy was hele goede vrienden met Brahim, Brahim zei tegen jordy: dat hij wel raad met die sleutel wist.
Jordy gaf de sleutel aan brahim en brahim, vervolgens probeerde brahim de kluissleuten van een metaal ringetje af te krijgen wat hem niet lukte en daarom vroeg hij mij of ik de sleutel er wel af kreeg, ik had eigelijk eerst moeten vragen wat de reden was om hem eraf te halen <--- hier ben ik diep de fout in gegaan.
Ik zei tegen brahim: Het lukt mij ook niet, brahim zei: kan je hem anders niet aan Nino geven? ik zeg ja is goed (nino zat een tafel naast mij) dus ik geef de sleutel en nino zegt: ja hier ben ik heel slecht in hij zegt ik geef hem wel aan ron!
Dus ron krijgt het uiteindelijk voor melkaar om die sleutel eraf te halen en gaf hem zonder iets te zeggen weer terug aan brahim, brahim zei bedankt en stopte de sleutel in zijn broekzak.
Na de pauze, stond op het rooster dat we AULA uur hadden, dus wij met klas naar de aula, maar toen kwam er een leeraar aan en vertelde ons dat wij geen aula uur hadden en met hem mee moesten komen om wiskunde te maken,
HEEL TOEVALLIG bleef brahim achter in de aula, en waarschijnlijk is hij toen naar de kluisjes gelopen, en heeft de ipod uit haar kluis gehaald,toen kwam hij iets laten het lokaal binnen en zei": sorry ik zat op de wc
Met wiskunde zat hij naast christian, hij zei het hele verhaal tegen christian en zei dat hij de kluissleutel in de tas van Inge moest doen terwijl brahim haar afleidde.
Christian deed dat netjes, en vervolgens verliet de klas het klaslokaal.
Toen we uit waren, Kon inge haar kluissleutel niet vinden en vroeg aan wat mensen of we die gezien hadden. iedereen antwoorde NEE, ik zei: Ik heb hem vandaag wel in mijn handen gehad ik moest hem eraf halen van brahim en dat lukte mij niet en toen moest ik hem van brahim aan nino geven, zei ging nino en brahim vragen en die gingen keihard liegen.
Volgende dag had ze haar kluissleutel terug gevonden in haar tas toen opende ze haar kluisje, en wat was eruit? haar ipod toevallig.
Ik moest op gesprek komen met brahim en jordy en nog die jongens,ik heb alles netjes verteld die andere gingen de schuld opelkaar schuiven, mij geloofde ze daarom kreeg ik minder straf en de dader was gevonden de medeplichtigen ook, Maar waar was de ipod gebleven????????? Tja, Brahim en jordy hadden een afspraak gemaakt, dat jordy de ipod mee naar huis zal nemen en hem verkopen en dat ze samen de winst gingen delen.
Zo heeft jordy die dag nog de ipod onder schooltijd moeten ophalen en moeten geven. en zo was alles bijna opgelost alleen ze gaan even kijken hoe ze het gaan aanpakken met brahim.
Zo zit het verhaal echt inelkaar 100%
AUB let niet op de spellings fouten Etc.
[ Bericht 98% gewijzigd door Sony100 op 01-11-2009 11:13:05 ]