JA! Dat kon je wel. En dus ben je medeplichtig, omdat je een misdrijf niet hebt voorkomen. Je had natuurlijk heel hard naar dat meisje moeten rennen met die sleutel en hem terug moeten geven!quote:Op zondag 1 november 2009 08:50 schreef Sony100 het volgende:
Ey, kan ik wat aan doen, ik ben gewoon fucking beleefd en hou iets netjes vast voor iemand al was de persoon PAARS! kon ik weten dat er met die sleutel diefstal gepleegd zal worden? NEE!
Stomme hond!quote:Op zondag 1 november 2009 08:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Rot op man alsof je niet wist wat er aan de hand was ga lekker ergens anders onschuldig zitten doen
Vraag meteen aan ze of ze je de vervoegingen van stelen, de juiste plek voor komma's en wanneer wel en geen spatie in een woord willen leren.quote:Op zondag 1 november 2009 08:14 schreef Sony100 het volgende:
ik heb alleen een soort van BAN uit de klas lokalen voor 1 dag dus ik maak mijn werk op het meldpunt.
Bullshit. Daarmee ga je niet opeens 'steelde' schrijven.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 09:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wtf is nakken nou weergedraag je niet als een Marokkaan man
Dat is echt het meest gebruikte kutexcuus voor mensen die niet competent genoeg zijn om fatsoenlijk te kunnen functionerenquote:
Shit happens. Is dat waarom je ontspoorde en klasgenootjes helpt bij diefstal?quote:
Wat boeit mij dat nouquote:Op zondag 1 november 2009 09:22 schreef Sony100 het volgende:
ze is 2 weken geleden overleden aan kanker
Moet ik respect hebben voor iemand die andermans spullen steeltquote:Op zondag 1 november 2009 09:24 schreef Sony100 het volgende:
Dribbel ga jij maar eerst cursus respect leren tonen nemen
Mensen die dat echt hebben lopen er niet mee te koop en werken zich er keihard doorheen. Van zulke mensen merk je bijna niet eens dat ze dyslexie hebben. Kutsmoes dus.quote:
Praat niet als een buitenlander manquote:Op zondag 1 november 2009 09:25 schreef Sony100 het volgende:
Ik hoop inderdaad dat hij kanker krijgt hij moet voelen.
Zodra je wist wat hij deed had je al aan de bel moeten trekken. Niet achteraf gaan lopen zeiken dat je straf kreeg omdat je van diefstal op de hoogte was en er niets aan deed.quote:Op zondag 1 november 2009 09:25 schreef Sony100 het volgende:
Dagonet, mischien als je er bij was geweest, had je er anders over gedacht, want nu komt het anders over dan het is.
quote:Op zondag 1 november 2009 09:22 schreef Sony100 het volgende:
ze is 2 weken geleden overleden aan kanker
Daarom was het wel eenquote:Op zondag 1 november 2009 09:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dude internetje weet dondersgoed dat die mongool een beejt e zielig zit te doen
Dus het probleem is?quote:Op zondag 1 november 2009 09:28 schreef Sony100 het volgende:
Vind ik het erg dat ik straf heb gekregen nee, ik ben er mee eens want ik ben een stukje medeplichtig en ik heb netjes mijn excuus aangeboden aan het meisje;) ze gaf zelfs toe dat ik niet zo veel had gedaan alleen aan haar sleutel had gezeten
Dus wachtquote:Op zondag 1 november 2009 09:27 schreef Sony100 het volgende:
nee dan niet, want hij heeft nog geen scooter want hij is 15
Jij bent echt nog slechter dan S Club 7quote:Op zondag 1 november 2009 09:30 schreef Sony100 het volgende:
beter komen jullie naar mijn school en vragen de directeur wat er aan de hand is, jullie zullen dan snel anders denken
Hij had beter de sleutel tot succes kunnen stelen daar had hij misschien nog wat aan gehadquote:Op zondag 1 november 2009 09:31 schreef Dagonet het volgende:
Pas maar op Dribbel_, hij kent een mocro en is niet bang die te gebruiken.
Welke school is het precies? Want dan stuur ik ze gewoon een mailtje met jouw postgeschiedenis. Waar je vraagt hoe een kluisje open te breken en waar je een "tweedehands" LG telefoon kan verkopen. Kijken of je dan nog met maar één dag er vanaf komt.quote:Op zondag 1 november 2009 09:30 schreef Sony100 het volgende:
beter komen jullie naar mijn school en vragen de directeur wat er aan de hand is, jullie zullen dan snel anders denken
quote:Op zondag 1 november 2009 09:33 schreef Sony100 het volgende:
Dribbel_, kom AUB naar mijn school je hebt een grote bek achter je pc, maar in real life zal je dan ook zo reageren?
Ligt eraan, in tegenstelling tot jou heb ik wel relativeringsvermogenquote:Op zondag 1 november 2009 09:33 schreef Sony100 het volgende:
Dribbel_, kom AUB naar mijn school je hebt een grote bek achter je pc, maar in real life zal je dan ook zo reageren?
quote:Op zondag 1 november 2009 09:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welke school is het precies? Want dan stuur ik ze gewoon een mailtje met jouw postgeschiedenis. Waar je vraagt hoe een kluisje open te breken en waar je een "tweedehands" LG telefoon kan verkopen. Kijken of je dan nog met maar één dag er vanaf komt.
Ja, dat zeg je nu, maar ik denk dat je school behoorlijk geïnteresseerd zal zijn in de diefstallen uit kluisjes en jouw betrokkenheid erin.quote:Op zondag 1 november 2009 09:34 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Lg telefoon is gewoon van mijik heb doosje en alles er nog bij zitten
quote:Op zondag 1 november 2009 09:33 schreef Sony100 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:28 schreef Sony100 het volgende:
Hallo, ik zit sins 2 jaar op middelbare school,
quote:Op zondag 1 november 2009 09:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan ben je wel een heul trage leerling of niet?
[..]
zou je niet zeggen hoor... toch wel.quote:Op zondag 1 november 2009 09:37 schreef Sony100 het volgende:
Yep.
hartstikke trotsquote:Op zondag 1 november 2009 09:44 schreef UncleErnie het volgende:
TS is een fopneger. Ow, en een excuusfopneger, that is. Zelfs als het waar zou zijn dat je mammie aan de kanker zat, dan nog is dat weinig excuus nu te helpen stelen. Ze zal zó trots op je zijn!
Dat meisje wilde vast ook een goed slotje op haar kluisje, maar luisterde je daarnaar? NEE!quote:
Je was slechts een toevallige voorbijganger?quote:Op zondag 1 november 2009 09:45 schreef Sony100 het volgende:
Jullie snappen het echt niet he?
Op internet komt echt alles anders over.
Als jullie nou erbij waren geweest en het verhaal COMPLEET van A-Z hadden gehoord, dan had je mij nu niet echt medeplichtig genoem
je hield het sleuteltje vast.quote:Op zondag 1 november 2009 09:45 schreef Sony100 het volgende:
Jullie snappen het echt niet he?
Op internet komt echt alles anders over.
Als jullie nou erbij waren geweest en het verhaal COMPLEET van A-Z hadden gehoord, dan had je mij nu niet echt medeplichtig genoem
Jouw avatarquote:Op zondag 1 november 2009 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
goed topic![]()
Jammer dat het een beetje vroeg is voor bier en popcorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |