De voorbeelden waren erg goed, echter heb ik het idee dat er een aantal mensen zijn die geloven dat groupstalking niet bestaat. Daarom hebben ze het recht om elk voorbeeld aan te grijpen om duidelijk te maken dat de persoon in kwestie gestoord is.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:16 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Het is mij allemaal best... er is om voorbeelden gevraagd, ik heb er enkele gegeven.... maar daar blijft het ook bij.
Weet jij de oorzaak van deze psychische stress dan? Van diegene die in een huis woont met camera's daarbinnen bedoel ik dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vanavond bedacht ik me trouwens dat mijn buurman ook slachtoffer is van organized stalking. Een andere buurman en zijn ouders (die aan de andere kant van het land wonen, maar natuurlijk daar vet voor betaald krijgen van de overheid) en een buurvrouw hebben namelijk camera's opgehangen in het huis van het slachtoffer.
Ik had daar eigenlijk helemaal niet meer bij stilgestaan, want ik spreek het slachtoffer niet zo vaak, omdat hij het merendeel van het jaar in het gekkenhuis zit, maar hij is niet gek, zijn stalkers sluiten hem alleen maar op om hem het leven zuur te maken.
Vandaag sprak ik hem toevallig weer even.
Nee, want daar heb ik niet voor doorgeleerdquote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef mediaconsument het volgende:
Weet jij de oorzaak van deze psychische stress dan? Van diegene die in een huis woont met camera's daarbinnen bedoel ik dan.
Je hoeft volgens mij niet door te leren om aan die man te gaan vragen wat er aan de hand is, of waardoor hij in deze situatie is beland.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, want daar heb ik niet voor doorgeleerd.
Wat er aan de hand is postte ik hier alquote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef mediaconsument het volgende:
Je hoeft volgens mij niet door te leren om aan die man te gaan vragen wat er aan de hand is, of waardoor hij in deze situatie is beland.
Daarom vroeg ik ook waarom het slachtoffer in jouw geval het overgrote deel van het jaar in het gekkenhuis zit, en daarna in een huis vol met camera's. Waarom deze camera's daar neer zijn gehangen is ook niet duidelijk. Beetje raar voorbeeld.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat er aan de hand is postte ik hier al.
Die camera's zijn daar opgehangen zodat die andere buren (inclusief die mensen die aan de andere kant van het land wonen) hem in de gaten kunnen houdenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:08 schreef mediaconsument het volgende:
Daarom vroeg ik ook waarom het slachtoffer in jouw geval het overgrote deel van het jaar in het gekkenhuis zit, en daarna in een huis vol met camera's. Waarom deze camera's daar neer zijn gehangen is ook niet duidelijk. Beetje raar voorbeeld.
Laat maar joh, Joepie Poepie heeft even een sarcastisch verhaaltje verzonnen. Hij heeft helemaal geen buurman met camera's in z'n huis. Hij wil even zijn punt maken met zijn eigen fantasieverhaal.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook waarom het slachtoffer in jouw geval het overgrote deel van het jaar in het gekkenhuis zit, en daarna in een huis vol met camera's. Waarom deze camera's daar neer zijn gehangen is ook niet duidelijk. Beetje raar voorbeeld.
Dus mijn buurman liegt volgens jou?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:00 schreef Paginabeheerder het volgende:
Laat maar joh, Joepie Poepie heeft even een sarcastisch verhaaltje verzonnen. Hij heeft helemaal geen buurman met camera's in z'n huis. Hij wil even zijn punt maken met zijn eigen fantasieverhaal.
Nee maar je bent vlgs mij wel aan het Trollen.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus mijn buurman liegt volgens jou?
Basic Instinct 2quote:Op woensdag 2 december 2009 23:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die camera's zijn daar opgehangen zodat die andere buren (inclusief die mensen die aan de andere kant van het land wonen) hem in de gaten kunnen houden. En hij zit zo nu en dan in het gekkenhuis, omdat zijn stalkers hem graag opsluiten om hem het leven zuur te maken, want hij is namelijk helemaal niet gek
.
oh klinkt als een kloon van iemand die scenario's uit films jatquote:
Geen idee, ik ben niet helderziend, jij wel?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Summers het volgende:
oh klinkt als een kloon van iemand die scenario's uit films jat
en dat gebruikt als "eigen ervaring"
...wie zou dat toch zijn
Je zou ze de kost niet willen geven. Dat gebeurt echt. Bizar is dat.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Summers het volgende:
[..]
oh klinkt als een kloon van iemand die scenario's uit films jat
en dat gebruikt als "eigen ervaring"
...wie zou dat toch zijn
Verveling werkt dat soort gedrag in de hand.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:50 schreef nokwanda het volgende:
Het is ook niet zo heel moeilijk om te mindfucken met mensen en hen in situaties te manipuleren.
In de hoofden van de 'slachtoffers' wel ja. Het is ook niet zo dat de 'slachtoffers' liegen, maar door een psychische stoornis zien ze de wereld anders dan 'gezonde' mensenquote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Human.Bean het volgende:
Maar zijn die mensen dan echt bijeenkomsten aan het houden om samen af te spreken hoe ze die ene persoon gaan pesten ofzo ?
Nee, tegenstanders kunnen elkaar gewoon op het internet vinden en elkaar mailen en weer anderen beïnvloeden.quote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Human.Bean het volgende:
Maar zijn die mensen dan echt bijeenkomsten aan het houden om samen af te spreken hoe ze die ene persoon gaan pesten ofzo ?
Via internet gaat het makkelijker.quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Human.Bean het volgende:
En hoe beslissen die mensen dan dat ze met zijn allen 1 iemand gaan pesten, en wie dat gaat worden ?
Dat gebeurt dus via internet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |