Goed genoeg.quote:Op zondag 1 november 2009 11:25 schreef qonmann het volgende:
je mag niet tegelijk finishen (dat afspreken mag niet)..
dar was eerder ook al eens gebeurd en mocht nu niet meer
quote:
Dat ligt niet echt in Vlaanderen.quote:Op zondag 1 november 2009 11:34 schreef GimmeGore het volgende:
luik-bastenaken-luik
quote:Op zondag 1 november 2009 11:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat ligt niet echt in Vlaanderen.
Oe, dat was makkelijkquote:Op zondag 1 november 2009 11:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
Stand 1781:
3 qonmann (kapoen onder voorbehoud en in afwachting van akkording door O.)
2 banaantjeEE
2 De_Hertog
1 nightcowboy
met heuveltjes enzo .en dan afdalen naar Liègequote:Op zondag 1 november 2009 11:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar persoonlijk vind ik het een leuker ritje dan de Ronde van Vlaanderen
en het was een slechte TVP![]()
Nee, juist een tegenstander van hem.quote:Op zondag 1 november 2009 11:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Hitler?
quote:Op zondag 1 november 2009 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oe, dat was makkelijk
Welke generaal veroverde na het onzet van Bastenaken grote delen van Zuid-Duitsland en, ondanks zijn orders, West-Bohemen en wilde eigenlijk het liefst (desnoods met de restanten van het Duitse leger) verder door naar het oosten om meteen de communisten 'op te ruimen'?
Diequote:Op zondag 1 november 2009 11:53 schreef GimmeGore het volgende:
Patton?
en ik wou mn vraag nog aanpassen met: ik zoek niet naar een datumquote:Op zondag 1 november 2009 11:59 schreef De_Hertog het volgende:
De dag dat Buddy Holly, Richie Valens en the Big Bopper omkwamen in een vliegtuigongeluk.
Mooi, want de datum vergeet ik steedsquote:Op zondag 1 november 2009 12:01 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
en ik wou mn vraag nog aanpassen met: ik zoek niet naar een datum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |