Goed genoeg.quote:Op zondag 1 november 2009 11:25 schreef qonmann het volgende:
je mag niet tegelijk finishen (dat afspreken mag niet)..
dar was eerder ook al eens gebeurd en mocht nu niet meer
quote:
Dat ligt niet echt in Vlaanderen.quote:Op zondag 1 november 2009 11:34 schreef GimmeGore het volgende:
luik-bastenaken-luik
quote:Op zondag 1 november 2009 11:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat ligt niet echt in Vlaanderen.
Oe, dat was makkelijkquote:Op zondag 1 november 2009 11:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
Stand 1781:
3 qonmann (kapoen onder voorbehoud en in afwachting van akkording door O.)
2 banaantjeEE
2 De_Hertog
1 nightcowboy
met heuveltjes enzo .en dan afdalen naar Liègequote:Op zondag 1 november 2009 11:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar persoonlijk vind ik het een leuker ritje dan de Ronde van Vlaanderen
en het was een slechte TVP![]()
Nee, juist een tegenstander van hem.quote:Op zondag 1 november 2009 11:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Hitler?
quote:Op zondag 1 november 2009 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oe, dat was makkelijk
Welke generaal veroverde na het onzet van Bastenaken grote delen van Zuid-Duitsland en, ondanks zijn orders, West-Bohemen en wilde eigenlijk het liefst (desnoods met de restanten van het Duitse leger) verder door naar het oosten om meteen de communisten 'op te ruimen'?
Diequote:Op zondag 1 november 2009 11:53 schreef GimmeGore het volgende:
Patton?
en ik wou mn vraag nog aanpassen met: ik zoek niet naar een datumquote:Op zondag 1 november 2009 11:59 schreef De_Hertog het volgende:
De dag dat Buddy Holly, Richie Valens en the Big Bopper omkwamen in een vliegtuigongeluk.
Mooi, want de datum vergeet ik steedsquote:Op zondag 1 november 2009 12:01 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
en ik wou mn vraag nog aanpassen met: ik zoek niet naar een datum
quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mooi, want de datum vergeet ik steeds
'..En op die dag werd Buddy Holly voor eeuwig 22 jaar'
-De Nieuwe Snaar
Niet alleen een typische naam, maar ook gewoon dè Elizabeth: Queen Elizabeth I.quote:Op zondag 1 november 2009 12:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Een typische naam uit die tijd: Elizabeth?
dwerpglaneet: Plutoquote:Op zondag 1 november 2009 12:17 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens de laatste stand van zaken: Neptunus
Dit waren trouwens de Stranglers.quote:Op zondag 1 november 2009 00:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Golden Brown, het bekendste nummer met een clavecimbel, maar van wie het is... al sla je me dood...
Volgens mij is Pluto niet eens meer de uiterste als je alle dwergplaneten meerekent. Eigenlijk is Pluto helemaal niets bijzonders meer. Hoe ver kun je vallen...quote:
Pluto had een status aparte moeten krijgen. mijn lievelingsplaneetje, keek er altijd met pleziue naar op een kaartquote:Op zondag 1 november 2009 12:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij is Pluto niet eens meer de uiterste als je alle dwergplaneten meerekent. Eigenlijk is Pluto helemaal niets bijzonders meer. Hoe ver kun je vallen...
+1 De_Hertogquote:
Dat klopt echt niet hoor. Pluto is sinds 2006 officieel geen planeet meer, en zelfs als je dwergplaneten meerekent als planeet (wat niet klopt, Pluto is juist de reden dat de definitie is veranderd) is het niet de uiterste.quote:
Ik heb op m'n 8e of zo een keer een ruimtemissie naar Pluto 'bedacht', compleet met een soort space shuttle-achtig landingsvoertuig en een bezoekje aan Charon enzo.quote:Op zondag 1 november 2009 12:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Pluto had een status aparte moeten krijgen. mijn lievelingsplaneetje, keek er altijd met pleziue naar op een kaart
@banaantje..dat klopt, puntje voor De_Hertogquote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat klopt echt niet hoor. Pluto is sinds 2006 officieel geen planeet meer, en zelfs als je dwergplaneten meerekent als planeet (wat niet klopt, Pluto is juist de reden dat de definitie is veranderd) is het niet de uiterste.
ach we leren er allemaal vanquote:
Precies, daarvoor zitten we hier hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |