Maar ze produceren nog steeds dezelfde rotzooi.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:17 schreef meth77 het volgende:
[..]
GM is weer zeer rendabel dacht ik
Ik heb een GM auto, pas op hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar ze produceren nog steeds dezelfde rotzooi.
http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors#Corporate_governancequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:17 schreef meth77 het volgende:
[..]
http://925.nl/archief/201(...)-tablet-onder-de-500
Kijk eens naar de winst in het laatste kwartaal en over heel 2010quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors#Corporate_governance
Kijk eens naar de verkopen zou ik zeggen.
Ja, maar toen maakte ze nog mooie wagens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:19 schreef meth77 het volgende:
[..]
Ik heb een GM auto, pas op hoor.
belastingvrij ook nog![]()
![]()
wat mijn auto is pas 1 maand oudquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, maar toen maakte ze nog mooie wagens.
Winst maken is niet zo moeilijk op korte termijn, flikker er een zootje personeel eruit en je bent er.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:22 schreef meth77 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de winst in het laatste kwartaal en over 2010
ja maar ze zijn er weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Winst maken is niet zo moeilijk op korte termijn, flikker er een zootje personeel eruit en je bent er.
quote:GM Profit Rises to $1.54 Billion, Plans IPO Up to $16 Billion
General Motors Co., 61 percent owned by the U.S. government, reported second-quarter net income of $1.54 billion on increased vehicle sales and production as the Detroit automaker prepares for an initial public offering.
Profit rose 44 percent from $1.07 billion in the first three months of the year. Revenue increased 44 percent from a year ago to $33.2 billion on growing sales of the Buick Excelle in China and Chevrolet Equinox in the U.S., the company said today in a statement. Operations in Europe will continue to improve, the company said.
Dit geld voor vrijwel heel Amerika, maar vraag maar eens aan een financieel expert wat er aan de hand is als de economie in omzet groeit maar de werkgelegenheid stagneert.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef meth77 het volgende:
[..]
ja maar ze zijn er weer
http://www.bloomberg.com/(...)-sales-increase.html
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat mensen een mislukkeling als Ron Paul nog een podium bieden.
Het oude riedeltje weer. De overheid heeft overal schuld aan, bla bla bla, onzichtbare hand van de markt, bla bla bla.
En die krijgen ze ook. Ook met Ron Paul in het Witte Huis. Sterker nog, ik acht de kans groot dat de positie van homo's en negers een stuk vooruit gaat met Ron Paul aan de macht. (Tegen het discrimineren van homo's in het leger, voor het recht van homo's om te trouwen, tegen de voornamelijk op zwarten gerichte War on Drugs)quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha hij heeft het presidentschap op een haar na gemist?
En ja het heeft met chagrijn over zijn ideeën te maken. Naar mijn mening zouden vrouwen, negers, homoseksuelen, ongelovigen etc etc namelijk wel gelijke rechten moeten hebben.
Knap dat jij zijn gedachten kan lezen. Zo kunnen we over elke politicus wel ongefundeerde aannames gaan doen. Overigens bleek uit sommige peilingen dat 41% van de Amerikanen op Ron Paul zou stemmen als hij verkiesbaar zou zijn in 2012 tegenover 42% voor Obama. En nee, dat is geen internetpoll maar een peiling van Rasmussen reports. Dus marginaal zou ik zijn invloed zeker niet noemen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft nu een marginale invloed. Bij grotere invloed zou hij dat zeker proberen.
Ah, ik dacht dat je een oldtimer had.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:24 schreef meth77 het volgende:
[..]
wat mijn auto is pas 1 maand oud
dat is niet toen maar morgen
Dat zegt niks over de staatsschuld, komende inflatie, stijgende werkloosheid etc.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:17 schreef meth77 het volgende:
[..]
http://925.nl/archief/201(...)-tablet-onder-de-500
nee we moeten nog drie jaar GW Bush hebben, das lekker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zegt niks over de staatsschuld, komende inflatie, stijgende werkloosheid etc.
Helaas, Obama is me tot nu toe zwaar tegengevallen.
quote:Groei van Amerikaanse economie neemt toe
WASHINGTON - De Amerikaanse economie is in het vierde kwartaal van vorig jaar met 3,2 procent gegroeid op jaarbasis. Dat bleek vrijdag uit een eerste schatting van het Amerikaanse ministerie van Handel.
© ANPDaarmee groeide de grootste economie van de wereld sterker dan in het voorgaande kwartaal. In die periode nam het bruto binnenlands product (bbp) met 2,6 procent toe op jaarbasis.
De groei was echter iets minder sterk dan verwacht. Economen hielden gemiddeld rekening met een groei van 3,5 procent.
R.Paul is nog gekker hoor, zou het liefst van Texas een vrijstaat maken , met....hem aan het hoofdquote:nee we moeten nog drie jaar GW Bush hebben, das lekker.
De mensen die daar nu niet aan het werk komen, die komen ook niet meer aan het werk helaasquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat zegt niks over de staatsschuld, komende inflatie, stijgende werkloosheid etc.
nee ik mag die nieuwe producten van GM wel, schoon en goedkoopquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je een oldtimer had.
Groei van de economie zegt niks als de schuld(en) groter worden, het GDP lang niet zo snel stijgt als de schuld. En dan hebben we het nog niet over de rente, de regering kan de rente over hun schulden al niet meer betalen. Die zogenaamde groeiende economie zijn leuke cijfers voor de buitenwereld maar als je je er wat meer in verdiept weet je dat het sigaren uit eigen doos zijn. Jezelf voor de gek houden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef meth77 het volgende:
[..]
De mensen die daar nu niet aan het werk komen, die komen ook niet meer aan het werk helaas![]()
![]()
![]()
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Pugg het volgende:
[..]
R.Paul is nog gekker hoor, zou het liefst van Texas een vrijstaat maken , met....hem aan het hoofd
natuurlijk.
Ik denk dat Obama beter is dan die Ron Paul , rare ideeën heeft die gastquote:
Dat vermoed ik ook, er is altijd een beroepsgroep die het verder wel kan schudden, te oud, te lui, te dom, te ziek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef meth77 het volgende:
[..]
De mensen die daar nu niet aan het werk komen, die komen ook niet meer aan het werk helaas![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef michaelmoore het volgende:
De US economie trekt sneller aan dan de EU momenteel, waarom ben je zo tegen de USA??
Volgens mij zijn het juist de Paul-fanboys die hier keer op keer over Obama beginnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef raptorix het volgende:
Ojee, we hebben de Berrek Obbama (linkse uitspraak modus) fans tegen het verkeerde been getrapt hier![]()
![]()
![]()
Blijf maar hopen jongenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:03 schreef Ugjerke het volgende:
Knap dat jij zijn gedachten kan lezen. Zo kunnen we over elke politicus wel ongefundeerde aannames gaan doen. Overigens bleek uit sommige peilingen dat 41% van de Amerikanen op Ron Paul zou stemmen als hij verkiesbaar zou zijn in 2012 tegenover 42% voor Obama. En nee, dat is geen internetpoll maar een peiling van Rasmussen reports. Dus marginaal zou ik zijn invloed zeker niet noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |