Heb er idd nog niets van gemerkt. Voed volledig op verzoek en blijf altijd de tweede borst aanbieden.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:09 schreef owlet het volgende:
[..]
Als je op verzoek blijft aanbieden en je geeft haar altijd de kans om een tweede borst te drinken dan gaat het regelen vanzelf.
Je hoeft ook helemaal niets te merken van regelen hoor, mijn dochter hebben ook eigenlijk nooit heel duidelijk merkbaar geregeld.
toevallig ivm weigerende Senna aan het lezen geslagen en zie hier:quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef oeke het volgende:
He, wat vervelend Miss Sly, dat kun je er nu inderdaad niet bij hebben, eten moet ze! Spekkies erbij!![]()
De fles is echt een ramp bij ons, ook omdat het me niet lukt om hem te laten wennen als ik gewoon thuis ben.![]()
Nou vroeg ik me af of ik al kon gaan proberen moedermelk te geven met een beker of een rietjesbeker. Om die hele fles er dus gewoon uit te gooien. Hij wordt 7 dec een half jaar. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat is dan het handigst, een gewone beker of een rietjes of tuit beker?
Ik zou dan haast meteen voor de gewone beker gaan, scheelt meteen weer bij het afleren van tuit of rietjesbeker naar gewone beker.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef oeke het volgende:
He, wat vervelend Miss Sly, dat kun je er nu inderdaad niet bij hebben, eten moet ze! Spekkies erbij!![]()
De fles is echt een ramp bij ons, ook omdat het me niet lukt om hem te laten wennen als ik gewoon thuis ben.![]()
Nou vroeg ik me af of ik al kon gaan proberen moedermelk te geven met een beker of een rietjesbeker. Om die hele fles er dus gewoon uit te gooien. Hij wordt 7 dec een half jaar. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat is dan het handigst, een gewone beker of een rietjes of tuit beker?
ja, want bv is ook een vloeistof. die moet er eerst bij jou in, voordat het er via de bv weer uitkanquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:52 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb het idee dat mijn productie er onder lijdt als ik niet genoeg drink. En ik ben al niet zo'n goede drinker normaal dus nu is het helemaal hard werken. Herkennen jullie dat?
Wij zijn volgens mij met een maand of 7 of zo begonnen met wat extra water/ thee/ vocht te geven uit een tuitbeker. Bij ons ging dat heel goed want het was een antilektuitbeker en daar komt alleen iets uit als je zuigt, lijkt dus op de fles. Daarnaast had ik een soort gevonden, die geschikt is voor kinderen vanaf 6 maanden. Dat vindt hij nog steeds de fijnste tuitbeker, van MAM NIK.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef oeke het volgende:
dat jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Heb er idd nog niets van gemerkt. Voed volledig op verzoek en blijf altijd de tweede borst aanbieden.
Ik kan me wel voorstellen dat er regeldagen gaan komen als ze straks wel de tweede borst leegdrinkt en daarna nog honger heeft. We zullen zien.
Thanks iig!
Nee maar als het nodig zou zijn zou ik het doen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:24 schreef Troel het volgende:
Zijn er hier trouwens ook meiden die gebruik hebben gemaakt van het moedermelknetwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |