Ivan ook, maar er is niemand die mij verteld heeft dat hij langer tussen de voedingen moet laten zitten (al ben ik nog niet bij het CB geweest). Bij Ivan kost een voeding ongeveer 45 minuten inclusief verschonen - hij neemt z'n tijd voor het drinken - en tussen de voedingen zit 'officieel' ongeveer 3-4 uur. 's Nachts is dat een enkele keer 5 uur, maar soms wil hij ook 1,5-2 uur later alweer drinken.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:40 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Omdat hij zwaarder is dan 4 kilozal wel een flesvoedingsregeltje zijn ofzo.
Als je op verzoek blijft aanbieden en je geeft haar altijd de kans om een tweede borst te drinken dan gaat het regelen vanzelf.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met regeldagen als je kindje maar uit één borst drinkt? Lente heeft nl nog nooit een regeldag gehad en drinkt altijd maar één borst leeg. Ik bied wel altijd de tweede aan, maar het is maar heel af en toe dat ze daar nog een slokje uit neemt.
Mijn kinderen waren bij geboorte al meer dan 4 kilo, onzin iddquote:Op donderdag 26 november 2009 10:40 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Omdat hij zwaarder is dan 4 kilozal wel een flesvoedingsregeltje zijn ofzo.
Ik val teveel af en loop echt al de hele dag te eten (gisteren aten we lasagne. Ruben at nauwelijks omdat hij niet lekker was, Bert ook eigenlijk niet veel en de rest van de 3 a 4 persoons schotel ging er bij mij in, om vervolgens nog een serie toastjes, een sinaasappel, een banaan en wat taaitaai te pakken. Rond 3 uur vannacht had ik echt gewoon weer trek).quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef DaviniaHR het volgende:
kuntvoeding!nou nog de k vervangen door een c en dan kunnen we echt lachen
Kersjes, heb je iets van een iPod, en dan lekker muziek luisteren? dan hoor je die kolf ook niet, en wellicht dat de gedachtes dan wel loskomen.
balen iig!
(ik durf het bijna niet te vragen, als je niet genoeg zou kolven, zou je dan fv geven als je er niet bent?)
troel, waarom wil je afbouwen? blijf je niet op gewicht, of kelderen je mineralen weer tot bodemwaardes? of is er een andere reden?
Dat soort onderzoeken zijn zo weinigzeggend imho. Want puur voedingstechnisch (als in: kan je er mee op een enigzins gezonden manier in leven blijven) is kunstvoeding natuurlijk net zo goed als borstvoeding.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef Kersjes het volgende:
Ben inmiddels alweer wat gekalmeerd hoor![]()
En nog een in de categorie "onzin":
Mijn moeder vertelde dat een bevriende dietiste zei dat uit een of ander nieuw onderzoek gebleken is dat je na 6 maanden net zo goed kv kan geven. De gezondheidswaarde van borstvoeding zou na die periode niet beter zijn dan die van kv.
Kan er niks over vinden online maar ze zou het artikel maandag meenemen. Klinkt mij iig als pure larie in de oren![]()
En Jelief, ik kwam jullie tegen op bv.com. Leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |