Dankjulliewel

ML kan vanmiddag bij de apotheek Daktarin en zinkzalf met miconazol halen

Ik spoel zelf mijn mond steeds met water met azijn en daar was ik ook mijn borsten mee (en ik gebruik ook schimmelwerende middelen bij mijzelf), ik heb wel het idee dat dat werkt in mijn mond, maar dat kan ik Niels natuurlijk niet aandoen.
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:08 schreef owlet het volgende:twinkly, het ziet er uit als een goed schema.
Weet je wat ik zelf zou doen, in deze situatie? Ik zou niet te veel wisselen tussen stimuleren en niet stimuleren.
Ik denk uit je posts te proeven dat je soms een beetje bang ben voor een te lage productie. Dat is volkomen begrijpelijk maar zo te zien is het niet nodig. En het maakt je denk ik onnodig moe en onzeker.
Zo te zien komt Niels keurig uit zichzelf, jullie doen het dus hartstikke goed. Daar mag je best wat vertrouwen in hebben
Ligt Niels bij jullie op de kamer? Misschien kan je hem na de eerste nachtvoeding een tijdje (of de hele nacht) naast je laten liggen. Dan heb je de kans dat hij niet perse hoeft te drinken omdat hij jouw directe aanraking al voldoende vindt. En anders kan je hem makkelijker aanleggen, hoef je zelf niet helemaal wakker te worden en slaap je makkelijker in.
Heb je het gevoel dat je voldoende steun op BVgebied hebt in je omgeving? Voel je je prettig bij de steun die je krijg van je lief en je moeder?
Zou een lactatiekundige kunnen helpen?
En die spruw is het gewoon kut. Die komt even lekker door een toch al niet geheel probleemloze situatie walsen. Sterkte meid
![]()
Owlet
Ik ben inderdaad bang voor onderproductie, dat komt door blz. 33 in het boek "Borstvoeding" van Stefan Kleintjes (die mevrouw geeft ook om de drie uur voeding, ik geef wel vaker maar de andere borst wordt wel drie uur lang niet gestimuleerd), door een opmerking op "het andere forum" en omdat mijn lief daar ook bang voor is en benadrukt dat ik nu geen stuwing meer heb. Maar ik las net in het boek dat je aan de slapheid van de borsten niet kan afmeten hoeveel melk je hebt. Hij plast en poept op dit moment nog goed.
Vannacht ging het schema als vanzelf om de 2 uur, omdat mijn borst leeg voelde en Niels heel lang ging zuigen voordat hij slikte en half in slaap viel, aan de andere borst werd hij weer helemaal wakker en woest om het TSR. Is dat schema wel ok dan?
Ik heb contact met Jeanette Laban van de LLL maar ik voel me bezwaard om voor ieder wissewasje te bellen. Mijn moeder en ML zijn pro-borstvoeding maar weten er ook niet veel vanaf (mijn moeder heeft mijn broertje 9 maanden lang gevoed icm een flesje en ze heeft hem gedragen in een zelfgemaakte doek

) Volgende week komt mijn schoonmoeder 3 dagen logeren, ik hoop dan wat sterker in mijn schoenen te staan want zij is echt anti-samenslapen en is bang dat baby's verwend raken.
We hebben een co-sleeper naast ons bed staan, maar Niels ligt nu nog in de wandelwagenbak die op de co-sleeper staat. ML gaat vanmiddag een dekentje kopen zodat we de co-sleeper op kunnen maken (een slaapzakje lijkt me lastig omdat ik nog niet zo handig ben in liggend voeden en ik bij de Madonna houding mijn arm tussen zijn beentje doorsteek).
Ohja, ik heb vannacht ook geprobeerd Niels te voeden terwijl hij op mijn schoot zat, maar daar werd hij heel boos van. Moeten we maar een keer oefenen als ik fit ben en de borst wat leger ipv op het moment dat er een TSR komt
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>