Ik woon niet in NLquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:18 schreef Skeletor het volgende:
Lok ze naar binnen en sluit ze op in de kelder, dat zal ze leren!!!
Ik wist niet dat Dutroux Internet in zijn cel heeftquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:18 schreef Skeletor het volgende:
Lok ze naar binnen en sluit ze op in de kelder, dat zal ze leren!!!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Dutroux Internet in zijn cel heeft![]()
Dit.quote:
Thank Godquote:Op zondag 1 november 2009 00:25 schreef Skeletor het volgende:
Halloween is VOORBIJ!!! OVER!! CLARO!!!
Wat een kutfilm was dat zeg.....quote:
Moeder zag ws halloweenspullen bij de Action of Blokker en dus zijn de kids maar Halloween gaan vierenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mensen die in Nederland wonen en Halloween vieren
Dan had je nederland 3 moeten kijken, daar was namelijk het origineel uit 74 (die 10x beter is) en zonder reclame.quote:Op zondag 1 november 2009 12:07 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wat een kutfilm was dat zeg.....![]()
Met om het kwartier reclame, met telkens dezelfde jambaspotjes, dr OETker en teasers voor de nieuwe film Orphan....
Dat was meer een komedie, zoals hij z'n zus doodmaakt.quote:Op zondag 1 november 2009 12:10 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dan had je nederland 3 moeten kijken, daar was namelijk het origineel uit 74 (die 10x beter is) en zonder reclame.
Veronica
quote:Op zondag 1 november 2009 12:10 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dan had je nederland 3 moeten kijken, daar was namelijk het origineel uit 74 (die 10x beter is) en zonder reclame.
Veronica
quote:Op zondag 1 november 2009 12:12 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Dat was meer een komedie, zoals hij z'n zus doodmaakt.
Mwoah, die allernieuwste vind ik erg goed gemaakt, hij komt ook wat naarder over en is een stuk gorier.quote:Op zondag 1 november 2009 12:14 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
En daarna het origineel van Texas Chainsaw Massacre - ik weet niet wat het is met "oudere" enge films, maar ik vind die altijd een stuk enger, gewoon door hoe het gefilmd is denk ik!
Heb me als zombie verkleed en het ging prima, lekker veel aan billen en tieten gezeten. Meiden zijn er gek op.quote:Op zondag 1 november 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
Uitgaan met halloween is altijd wel okay, het is vaak net iets anders dan een standaard zaterdag en er gebeuren altijd wel rare dingen.
quote:
Pics?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:54 schreef seto het volgende:
Tijdens mijn uitwisseling had ik ook een Halloween-feestje met wat Amerikanen.
Als je zag in wat voor outfits sommige van die meisjes rondliepenzulke feestjes mogen wat mij betreft ook heel snel naar Nederland komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |