Waarom is er alleen een aardlek kapot??? Als de waterschade 1 aardlek zou bereiken dan zou er meer schade moeten zijn... Overigens is die kast ook niet echt lekker bedraad dus het had ook brandschade kunen zijnquote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het hout zuigt het water op, duh, natuurkunde brugklas

quote:

lijken me andere prioriteiten te liggen dan bier drinkenquote:

Wat ben jij voor nepkerel. Bier is ALTIJD prio #1!quote:Op zondag 1 november 2009 14:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lijken me andere prioriteiten te liggen dan bier drinken

snacken?quote:Op zondag 1 november 2009 14:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lijken me andere prioriteiten te liggen dan bier drinken

Dus datquote:Op zondag 1 november 2009 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat ben jij voor nepkerel. Bier is ALTIJD prio #1!

Sterker nog, ik zie niet eens sporen van opneukers op de bedrading en dat met die softe kabelschoentjes!quote:Op zondag 1 november 2009 14:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom is er alleen een aardlek kapot??? Als de waterschade 1 aardlek zou bereiken dan zou er meer schade moeten zijn... Overigens is die kast ook niet echt lekker bedraad dus het had ook brandschade kunen zijn

En nog steeds niets bekend over de programmering, staat alleen een brakke website met stream online.quote:Op zondag 1 november 2009 16:54 schreef Stefan het volgende:
Nog steeds geen foto's van water tot kniehoogte. Alles is kapot, de hele bunker moet gesloopt worden.

quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Stefan het volgende:
Overigens zei Johan dat de Nuon bezig was ze weer van stroom te voorzien. Keurt de Nuon de bekabeling goed? En een ingebouwde pomp? Op welke stroom liep die dan?

Op de ingebouwde kernreactor natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Stefan het volgende:
Overigens zei Johan dat de Nuon bezig was ze weer van stroom te voorzien. Keurt de Nuon de bekabeling goed? En een ingebouwde pomp? Op welke stroom liep die dan?

Ik neem aan dat er sinds TBO niet meer grondig is schoongemaakt dus het is gewoon een najaarsschoonmaakquote:Op zondag 1 november 2009 17:07 schreef Leandra het volgende:
Als ik zo'n mooie lege tegelvloer had, dan zou ik er ook een emmer met sop overheen gooien om m schoon te maken.....

quote:Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef Stefan het volgende:
Kniehoogte water
Hele ochtend geen stroom
Alles stuk
Hele bunker moet gesloopt worden
Hele ochtend moesten we pompen
Ik zie nog steeds alleen bewijzen van een emmer water ten bate van de foto over de vloer.
Want alles stond klaar, alles werkte. Na het vervangen van de aardlekschakelaar vrijdagmiddag had alles door kunnen gaan. Nu zie ik alleen Johan, Alsido en Vlemmixgroupies via Upstream. Waar is het geplande feest? Waar zijn de programma's?
En al was er een slang los, en een laagje water. Dan roep je toch niet dat het niet door kan gaan, dan overzie je toch eerst de schade?

quote:Op zondag 1 november 2009 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
het bewijs van een enorme overstroming is reeds geleverd he?
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 1 november 2009 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
het bewijs van een enorme overstroming is reeds geleverd he?

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |