Puur op het lijstje wat je hier neerzet zou ik op de motorprestaties de Renault en C5 afwijzen. Ze hebben zo ongeveer evenveel PK's, alleen die twee hebben wel de volledige bijtelling. Als je kiest voor een wat minder motorvermorgen ben je met die Passat dus beter uit ivm bijtelling.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:42 schreef Salaatje het volgende:
Wil graag jullie mening over het volgende:
Mag een nieuwe lease auto kiezen maar ik kom er niet uit.
Ik rij nu in een Ford model 2006.
Keuze:
1) Ford mondeo 2.0 Diesl 140PK
2) C5 1.6 Diesel 110 PK
3) Opel Insigna 2.0 Diesel 130PK
4) VW Passat 1.6 Bluemotion (20% bijtelling) 105PK
5) Renault Laguna 1.5 Diesle 105PK
Bijna allemaal het zelfde uitvoering qua optie wat er inzit.
Rij namelijk ong. 60.000KM per jaar dus moet wel compleet en comfortabel zijn
Wat vinden jullie? Of heb ik een andere merk/model over het hoofd gezien?
Waarom dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:04 schreef Colnago het volgende:
Ik zou ook eens kijken naar de Alfa Romeo 159.
Dat is toch veel meer beleving dan die auto's die jij in je lijstje hebt staan?
De Mondeo rijdt wel goed moet ik zeggen, als ik TS was zou ik die wel meenemen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:57 schreef Adolecens het volgende:
De Ford zou voor mij niet echt een optie zijn, ik vind het auto's van plastic...
Prachtige lijnen en geen 13 in een dozijn model.quote:
Mwoah.... vind het allemaal maar zo zo..... dat Italiaanse moet je maar net aanspreken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:09 schreef Colnago het volgende:
[..]
Prachtige lijnen en geen 13 in een dozijn model.
Zeer mooie afwerking en het rijden is verslavend want is echt een blok op de weg.
Test verslag:
http://www.autowereld.com/rijimpressies/detail.asp?artikel=3251
Ieder z'n smaak.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Rekkie het volgende:
Mwoah.... vind het allemaal maar zo zo..... dat Italiaanse moet je maar net aanspreken.
Zou voor mij niet eens een optie zijn.
Skoda Supurb (Greenline)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:42 schreef Salaatje het volgende:
Klasse lager is ook een optie maar ik vind ze niet zo ruim als deze klasse.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Rekkie het volgende:
Waarom allemaal in die klasse en met zulke crappy motoruitvoeringen?
Kun je niet een klasse lager en iets meer power onder je kont kiezen?
Alfa is echt mooi maar past niet geheel in Lease. Alfa is duur in lease en wat ik dan kan lease is een 159 maar dan een kale 159. Daarom staat ie niet in het lijstjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:04 schreef Colnago het volgende:
Ik zou ook eens kijken naar de Alfa Romeo 159.
Dat is toch veel meer beleving dan die auto's die jij in je lijstje hebt staan?
Of een Octavia met een hoop optiesquote:
ik zou de C5 nemenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:42 schreef Salaatje het volgende:
Wil graag jullie mening over het volgende:
Mag een nieuwe lease auto kiezen maar ik kom er niet uit.
Ik rij nu in een Ford model 2006.
Keuze:
1) Ford mondeo 2.0 Diesl 140PK
2) C5 1.6 Diesel 110 PK
3) Opel Insigna 2.0 Diesel 130PK
4) VW Passat 1.6 Bluemotion (20% bijtelling) 105PK
5) Renault Laguna 1.5 Diesle 105PK
Bijna allemaal het zelfde uitvoering qua optie wat er inzit.
Rij namelijk ong. 60.000KM per jaar dus moet wel compleet en comfortabel zijn
Ja daar zit ik ook een beetje naar te kijken. Want Octavia is de enige die ik volgens mij met DSG kan lease.quote:
Vind je de andere modellen die je voorstelt dan wel spannend?quote:Op zondag 1 november 2009 11:22 schreef Salaatje het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook een beetje naar te kijken. Want Octavia is de enige die ik volgens mij met DSG kan lease.
Denk dat ik naar de Skoda dealer ga om even te kijken. Alleen het model is niet zo spannend!!
Okee en dan heb ik er nog 1 voor je.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:28 schreef Salaatje het volgende:
Alfa is echt mooi maar past niet geheel in Lease. Alfa is duur in lease en wat ik dan kan lease is een 159 maar dan een kale 159. Daarom staat ie niet in het lijstje
Jammer dat alleen het aantal PK worden vermeld en niet het koppel.quote:Op zondag 1 november 2009 09:48 schreef Hyperdude het volgende:
Ga wat proefrijden in die hokken en neem zelf een beslissing.
Heb je meer aan als aan adviezen van willekeurige nerds.![]()
on-topic: zou de Ford nemen want meeste PK's
Bijzonder duur, iig in de leasequote:Wat vindt je van de Honda Accord?
Het schijnt een hele goede en fijne auto te zijn.
Rare leaseconstructie hebben jullie dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef Salaatje het volgende:
[..]
Klasse lager is ook een optie maar ik vind ze niet zo ruim als deze klasse.
en de dikste motor in de klasse lager is 1.9 130PK maar wel minder gewicht.
De Tourer is erg mooi, mits je de goede kleur kiest. Alleen die 1.6 is te traag, ik zou minimaal de 2-liter diesel willen. Maar de vraag is of die binnen het budget past...quote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef MC-Shithead het volgende:
Ik heb gehoord van een collega dat de C5 erg goed zou moeten rijden, en je hebt er goeie comfort mee, maar of ze erg betrouwbaar zijn weet ik niet, het is Frans, dusja.
Ik mag 850 euro excl. brandstof. komt ong. uit dat ik een auto mag kiezen rond de 34.000 euro incl optie he!quote:Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef Colnago het volgende:
[..]
Wat voor bedrag mag je maximaal gebruiken?
Maar waarom 'mag' je dan uit een klasse lager maar max 1.9, 130PK?quote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef Salaatje het volgende:
[..]
Ik mag 850 euro excl. brandstof. komt ong. uit dat ik een auto mag kiezen rond de 34.000 euro incl optie he!
Het is niet dat ik uit een lagere klasse alleen 1.9 motor mag kiezen maar omdat ik lagere klasse alleen maar 1.9 motors zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar waarom 'mag' je dan uit een klasse lager maar max 1.9, 130PK?
Dan kun je die Accord nemen en dan heb je nog een 2 liter ook.quote:Op zondag 1 november 2009 22:47 schreef Salaatje het volgende:
Ik mag 850 euro excl. brandstof. komt ong. uit dat ik een auto mag kiezen rond de 34.000 euro incl optie he!
Nee helaas nietquote:Op maandag 2 november 2009 00:46 schreef Colnago het volgende:
[..]
Dan kun je die Accord nemen en dan heb je nog een 2 liter ook.
quote:Op maandag 2 november 2009 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
De nieuwe Alfa Milano een idee?
http://www.autoweek.nl/au(...)ls-Alfa-Romeo-Milano
TS mag nu een nieuwe auto uitzoeken, dus dat wordt lastig...quote:In de zomer van 2010 komt-ie in de showrooms te staan.
Wat is de gemiddelde levertijd tegenwoordig?quote:Op maandag 2 november 2009 09:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
TS mag nu een nieuwe auto uitzoeken, dus dat wordt lastig...
Joh kijk eens wat beter dan.quote:Op maandag 2 november 2009 00:09 schreef Salaatje het volgende:
[..]
Het is niet dat ik uit een lagere klasse alleen 1.9 motor mag kiezen maar omdat ik lagere klasse alleen maar 1.9 motors zijn.
natuurlijk zijn er wel 2.0 liter motors maar dat zijn meestal coupe 's
De al eerder genoemde Octavia met 125kW 2.0 tdi kan ook voor 850 ex, kom je best aardig mee vooruit.quote:Op maandag 2 november 2009 00:09 schreef Salaatje het volgende:
[..]
Het is niet dat ik uit een lagere klasse alleen 1.9 motor mag kiezen maar omdat ik lagere klasse alleen maar 1.9 motors zijn.
natuurlijk zijn er wel 2.0 liter motors maar dat zijn meestal coupe 's
Denk je dat de Alfa vervolgens geen levertijd heeft dan?quote:Op maandag 2 november 2009 09:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde levertijd tegenwoordig?
Met een beetje geluk zou de Alfa ook rond die tijd in de showroom onder z'n kont zitten.
Soms kan je die ook al eerder bestellenquote:Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Denk je dat de Alfa vervolgens geen levertijd heeft dan?
Als je een auto least die je nog nooit gereden hebt ben je toch vrij apart bezig. In mijn ogen dan natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef invine het volgende:
[..]
Soms kan je die ook al eerder bestellen
Ach, had ik met m'n vorige leaseauto's ook gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 18:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je een auto least die je nog nooit gereden hebt ben je toch vrij apart bezig. In mijn ogen dan natuurlijk.
Alsof je zoveel aan die power hebt hier in Nederlandquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Rekkie het volgende:
Waarom allemaal in die klasse en met zulke crappy motoruitvoeringen?
Kun je niet een klasse lager en iets meer power onder je kont kiezen?
Ja want vermogen is alleen goed voor snelheidquote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je zoveel aan die power hebt hier in Nederland.
Een oude Audi A4?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:08 schreef renedis het volgende:
gvd hele tekst getypt en nu is het weg...
maargoed, ditte dus:
Seat Exeo
http://www.autoweek.nl/autovergelijker.php?merk=Seat&model=Exeo&waar=specs
[ afbeelding ]
Een oude Audi A4 voor de prijs van een Seat bedoel je ..... is vind het persoonlijk een wanproduct van Seat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:28 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
So what? Een nieuwe oudi A4 voor de prijs van een seat, niks mis mee toch?
Het oude design, maar wel gewoon nieuw uit de fabriek? Garantie, 0 KM's?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een oude Audi A4 voor de prijs van een Seat bedoel je ..... is vind het persoonlijk een wanproduct van Seat.
Ja dat snap ik ook, maar ik persoonlijk zou nooit 30k voor een oud model neerleggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:06 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Het oude design, maar wel gewoon nieuw uit de fabriek? Garantie, 0 KM's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |