De al eerder genoemde Octavia met 125kW 2.0 tdi kan ook voor 850 ex, kom je best aardig mee vooruit.quote:Op maandag 2 november 2009 00:09 schreef Salaatje het volgende:
[..]
Het is niet dat ik uit een lagere klasse alleen 1.9 motor mag kiezen maar omdat ik lagere klasse alleen maar 1.9 motors zijn.
natuurlijk zijn er wel 2.0 liter motors maar dat zijn meestal coupe 's
Denk je dat de Alfa vervolgens geen levertijd heeft dan?quote:Op maandag 2 november 2009 09:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde levertijd tegenwoordig?
Met een beetje geluk zou de Alfa ook rond die tijd in de showroom onder z'n kont zitten.
Soms kan je die ook al eerder bestellenquote:Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Denk je dat de Alfa vervolgens geen levertijd heeft dan?
Als je een auto least die je nog nooit gereden hebt ben je toch vrij apart bezig. In mijn ogen dan natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef invine het volgende:
[..]
Soms kan je die ook al eerder bestellen
Ach, had ik met m'n vorige leaseauto's ook gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 18:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je een auto least die je nog nooit gereden hebt ben je toch vrij apart bezig. In mijn ogen dan natuurlijk.
Alsof je zoveel aan die power hebt hier in Nederlandquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Rekkie het volgende:
Waarom allemaal in die klasse en met zulke crappy motoruitvoeringen?
Kun je niet een klasse lager en iets meer power onder je kont kiezen?
Ja want vermogen is alleen goed voor snelheidquote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je zoveel aan die power hebt hier in Nederland.
Een oude Audi A4?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:08 schreef renedis het volgende:
gvd hele tekst getypt en nu is het weg...
maargoed, ditte dus:
Seat Exeo
http://www.autoweek.nl/autovergelijker.php?merk=Seat&model=Exeo&waar=specs
[ afbeelding ]
Een oude Audi A4 voor de prijs van een Seat bedoel je ..... is vind het persoonlijk een wanproduct van Seat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:28 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
So what? Een nieuwe oudi A4 voor de prijs van een seat, niks mis mee toch?
Het oude design, maar wel gewoon nieuw uit de fabriek? Garantie, 0 KM's?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een oude Audi A4 voor de prijs van een Seat bedoel je ..... is vind het persoonlijk een wanproduct van Seat.
Ja dat snap ik ook, maar ik persoonlijk zou nooit 30k voor een oud model neerleggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:06 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Het oude design, maar wel gewoon nieuw uit de fabriek? Garantie, 0 KM's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |