Oh, dat klinkt wel fijn inderdaad! Als ik google op sauna en Pijnacker dan komt die zeker wel boven?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je je een keer verveelt gaan we een keer naar de sauna in Pijnacker!
Die is zoooo leuk! Klein, knus en dus totaal niet massaal. Zelfs op zaterdag niet druk, gewoon gezellig
Ik krijg daar migraine vanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Allergisch voor parfum. Weet je wel hoeveel er in haarlak zit van dat spul en dan sprayen joh.... Zo m´n neus in. Al doet ze het bij de klant op 5 meter afstand dan nog word ik gewoon misselijk.
Oh jee das wel heel vervelend dat zit overal in tegenwoordig helaas.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Allergisch voor parfum. Weet je wel hoeveel er in haarlak zit van dat spul en dan sprayen joh.... Zo m´n neus in. Al doet ze het bij de klant op 5 meter afstand dan nog word ik gewoon misselijk.
Maar Bink is ook een echte Binkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Mijn hond is een vrouwtje en heet Bink.
Maar goed, een mannetje Libelle noemen is dan wel weer het andere uiterste
Heb ik maar vind dat nog steeds engquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Of bij een webshop uit Amerika of Engeland bestellen, als je een creditcard hebt. Scheelt weer qua koers
Ik ben er al met Maes geweest en ook met Conleche, al meerdere keren!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel fijn inderdaad! Als ik google op sauna en Pijnacker dan komt die zeker wel boven?
Geen vieze, oude starende mannetjes?![]()
Och zolang ik het bij mijn vaste produkten hou en niet ga lopen smeren in een beautysalon-winkel-achtig-ding loopt het wel los.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jee das wel heel vervelend dat zit overal in tegenwoordig helaas.
Will doquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:57 schreef MrSubtle het volgende:
[post om het wijven gehalte wat te verminderen hier]
Neve Campbell is lekker
[/post om het wijven gehalte wat te verminderen hier]
okay, carry on
Neve Campbell lijkt op MissBliss!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:57 schreef MrSubtle het volgende:
[post om het wijven gehalte wat te verminderen hier]
Neve Campbell is lekker
[/post om het wijven gehalte wat te verminderen hier]
okay, carry on
dat vind ik dan weer wel lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voet massagevriendje hier weet dat ook
Goed, ik zoek me altijd suf naar spullen met zo min mogelijk parfum achtige spullen en ben allergisch voor deo en zeepsoorten grrr.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Och zolang ik het bij mijn vaste produkten hou en niet ga lopen smeren in een beautysalon-winkel-achtig-ding loopt het wel los.
Haar spul heb ik parfumvrij, parfum gebruik ik nauwelijks en de kapper woont naast me......
Hihi wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer wel lekker
wat overigens heel handig is, is dat een van mn vrienden een voetenfetish heeft
Ja, ik ook hoor. Maar er zal ws wel een webshop van dermalogica zelf zijn? Die moeten wel te vertrouwen zijn! En die stunten ook regelmatig met prijzen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik maar vind dat nog steeds eng
Hoi R!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:58 schreef Maes het volgende:
ik ben mimi-maes en ik wil graag weten hoe oud Libelletje is![]()
Ik heb geen idee, morgen hoor ik meer, hijs nog niet oud hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:58 schreef Maes het volgende:
ik ben mimi-maes en ik wil graag weten hoe oud Libelletje is![]()
Bij de kapper kun je een hele parfumvrije lijn kopen van Keune...... Duur maar dan heb je ook echt parfumvrij en beter dan die neutral shampoo daar wordt mijn haar dus slap en vet vanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed, ik zoek me altijd suf naar spullen met zo min mogelijk parfum achtige spullen en ben allergisch voor deo en zeepsoorten grrr.
Probeer Lush.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed, ik zoek me altijd suf naar spullen met zo min mogelijk parfum achtige spullen en ben allergisch voor deo en zeepsoorten grrr.
Nou sorry, daar zou ik me dan een stuk méér ongemakkelijk bij voelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer wel lekker
wat overigens heel handig is, is dat een van mn vrienden een voetenfetish heeft
Ingredientenlijst graag.......quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Probeer Lush.
De deo's van Lush zijn zooooo fijn
quote:
die gastquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi wat moet ik me daarbij voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |