Werkze!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:48 schreef JJH het volgende:
Ik meld nog even dat ik de deur uitben. Fijne avond verder.
Hij heet Libellequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:49 schreef Maes het volgende:
hoe heet het schatje ??
hij is echt schattig
Maar ze doen ook lekker scrubben en massage enzo he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kapper is wel okay, want dat is gewoon heel gezellig 45 minuten ouwehoeren met mijn kapster. Maar verder
[..]nou echt niet
Nou op zich de behandeling zou wel fijn zijn alleen die jeuk erna.......quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze doen ook lekker scrubben en massage enzo he?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het NIET lekker vindt eigenlijk gewoon
Kapper vind ik ook leuk en fijn. Alleen al omdat er dan iemand aan mijn haar friemelt
Tis een geholpen reutjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Een echt meisjeshondje!(Is het een vrouwtje?
)
En waarom wordt hij/zij weggedaan dan?
Ja echt treurig hequote:
Juist dat friemelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Kapper vind ik ook leuk en fijn. Alleen al omdat er dan iemand aan mijn haar friemelt
k hou er echt niet aan als iemand aan me zit te frunniken, daar ga ik me heel ongemakkelijk onder voelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij en Libelle?quote:
Ja, echt belachelijke prijzen, I know. Maar je doet er dus wel heel lang mee. Misschien heb je er iets aan om een gehele kit te bestellen? Dan zijn de hoeveelheden kleiner, maar heb je wel alle benodigdheden voor je gezichtsverzorging.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
Liefje oh-oh!
En Goodbye..de cleansers zitten tussen de 30 en 60 euro..fijn
allergisch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou op zich de behandeling zou wel fijn zijn alleen die jeuk erna.......
Kapper vind ik ook niet leuk kom ik ook ziek weg.
Ik hou ook van gefriemel aan m'n haar. Gelukkig weet mijn vriendje dat ook, die zit er ook altijd aan te plukkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
k hou er echt niet aan als iemand aan me zit te frunniken, daar ga ik me heel ongemakkelijk onder voelen
massage van nek/schouders door de fysio kan ik dan wel weer hebben, maar ook niet de eerste keer
ow en creme *ril*
Ja IK heb t niet verzonnen heur, ik noem mn teef nog Keesquote:
Ziek van de kapper?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou op zich de behandeling zou wel fijn zijn alleen die jeuk erna.......
Kapper vind ik ook niet leuk kom ik ook ziek weg.
Och ik weet dat ik een jaar met een tube doe (de oogcreme al 1,5 jaar en de groene creme tegen roodheid al 2 jrquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, echt belachelijke prijzen, I know. Maar je doet er dus wel heel lang mee. Misschien heb je er iets aan om een gehele kit te bestellen? Dan zijn de hoeveelheden kleiner, maar heb je wel alle benodigdheden voor je gezichtsverzorging.
Och jee oh-oh breng maar langs, arm beestquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja IK heb t niet verzonnen heur, ik noem mn teef nog Kees![]()
Om het allemaal nog treuriger te maken, de foto die zijn bazinnetje zelf mailde![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je je een keer verveelt gaan we een keer naar de sauna in Pijnacker!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hou ook van gefriemel aan m'n haar. Gelukkig weet mijn vriendje dat ook, die zit er ook altijd aan te plukken![]()
Weet je wat je soms ziet in films, dat mensen zowel een mani- als pedicure tegelijk krijgen in zo'n relaxte stoel? Geweldig lijkt me dat
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och ik weet dat ik een jaar met een tube doe (de oogcreme al 1,5 jaar en de groene creme tegen roodheid al 2 jr) dus prima hoor doe mijn ogen wel even dicht met pinnen.
Wij wachten even het verdere verhaal af maar we vinden het een heel leuk hondje, behalve de naamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een geholpen reutje![]()
De vorige baasjes van Kees kenden hem en zijn bazinnetje vanuit de dierenwinkel, en dat vrouwtje is nu gescheiden, en t hondje moet dan de hele dag alleen zijn en dat wil ze niet of zo.
Morgen hoor ik psies hoe en wat en ook hoe het hondje verder is.
Hebbuh?
Allergisch voor parfum. Weet je wel hoeveel er in haarlak zit van dat spul en dan sprayen joh.... Zo m´n neus in. Al doet ze het bij de klant op 5 meter afstand dan nog word ik gewoon misselijk.quote:
Voet massagequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hou ook van gefriemel aan m'n haar. Gelukkig weet mijn vriendje dat ook, die zit er ook altijd aan te plukken![]()
Weet je wat je soms ziet in films, dat mensen zowel een mani- als pedicure tegelijk krijgen in zo'n relaxte stoel? Geweldig lijkt me dat
Ik vind Bello wel heel leuk voor m had ik al bedachtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij wachten even het verdere verhaal af maar we vinden het een heel leuk hondje, behalve de naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |