Tja dat moet je dus niet doen ..dit is een AKQ quizquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik denk dat Mr.Jorn zich wil bewijzen omdat het een vraag is dat in zijn kennisgebied ligt...
De vragensteller is er alweer... nieuwe vraag komt eraan, dus dit is niet nodigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:49 schreef qonmann het volgende:
..en aangezien de vragensteller weg is doe ik het wel
Ben ik niet met je eens. Het is misschien wel iets wat ik interessant vind en daarom iets meer van weet dan de gemiddelde Nederlander, maar van al die acteurvragen weet ik dan weer niets af. Daar wordt toch ook niet over geklaagd dat het te specifiek is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef qonmann het volgende:
Zeer flauw & vreemd dat het antwoord van Scott niet gewoon werd goedgekeurd.
Het is meer dan je mag verwachten in een Algemene Kennis Quiz en iedereen kan er wel bij fantaseren waarom men zo'n nota schreef
intro muziek van naked gunquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:47 schreef ScottTracy het volgende:
Ben benieuwd of iemand nog een goed antwoord kan geven op de vraag van MrJornTot die tijd: een spannend muziekje!
Hoezo bewijzen? ik vond het gewoon een leuke vraag om te stellen en ik vond het antwoord niet specifiek genoeg..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik denk dat Mr.Jorn zich wil bewijzen omdat het een vraag is dat in zijn kennisgebied ligt...
stel nu maar een nieuwe vraag.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Hoezo bewijzen? ik vond het gewoon een leuke vraag om te stellen en ik vond het antwoord niet specifiek genoeg..
okee, dan zal ik de volgende keer beter nadenken over de formuleringquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:57 schreef ScottTracy het volgende:
Sja, ik probeer hier ook weleens een strafrechtelijke vraag... maar hou dat meestal zo oppervlakkig mogelijk, omdat het anders te specifiek wordt. Op zich had deze vraag wel gekund, maar dan is 'ie verkeerd gesteld. Dan had je moeten vragen wat het doel was van de VINEX of wat het verschil is met andere woningbouwprojecten.. nu was 't voor ons ook maar gissen wat je wilde horen.
Verder sluit ik me voor nu aan bij Ofyles.
Wieeeequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Rucebo het volgende:
Charlton Athletic, West Ham United, Arsenal, Chelsea, Tottenham Hotspur, Millwall
dubbele punten topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:29 schreef nightcowboy het volgende:
Stand deel 1780
1 ScottTracy
1 Rucebo
1 slaveloos
tuurlijk!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Schanulleke
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:40 schreef ScottTracy het volgende:
Maar ze heette eigenlijk Schalulleke
Whehe, die ken ik ook ja. 18+quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:44 schreef barney74 het volgende:
oh lol... ik dacht al dat het over deze S & W ging.....
[ afbeelding ]
Hebt ge glazen geschollen ofzo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:40 schreef ScottTracy het volgende:
Maar ze heette eigenlijk Schalulleke
verhitten zou ik denken danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:52 schreef ScottTracy het volgende:
Van hexaan propaan en propeen? Dan hou je volgens mij ook geen reststof over of wel? Maar geen idee hoe dat zou moeten heten...
ah ja ,,dat kan ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:54 schreef slaveloos het volgende:
electrolyse?
ik weet het ook niet meer zo precies hoor, maar je moet een C-C band breken....quote:
Correct ..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:06 schreef conleche het volgende:
woerd
Ik reken het goed, maar je moet eigenlijk de 'de' weglaten! Dus gewoon foie grasquote:
Je bent mild.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik reken het goed, maar je moet eigenlijk de 'de' weglaten! Dus gewoon foie gras
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Op hoop van zegen?
ai ai captainquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:39 schreef nightcowboy het volgende:
majoor, kapitein
was goed hoorquote:
Ik moest even nadenkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
was goed hoor, alleen het kapiteintje miste je nog, maar wie niet
Dat magquote:
Niet altijd.........quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat mag
Een vraag stellen is eenvoudiger dan er 1 beantwoorden
Odysseus?quote:
Remco Campert?quote:
Hij dicht ook en vooral . woont nu in het zuiden van Europaquote:
Ah Kromrijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij dicht ook en vooral . woont nu in het zuiden van Europa
Stand deel 1780quote:
Nee. Die geloven meer in Aliens die slechte emoties veroorzaken en dat daarom iedereen depressief is.....quote:
ScottTracy +2quote:
Wageningen en Amersfoort?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:29 schreef ScottTracy het volgende:
RKC ging afgelopen week bijna failliet. In 1992 ging er voor het laatst een betaaldvoetbalclub failliet, dat jaar waren het er zelfs 2. Welke clubs waren dat?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:31 schreef qonmann het volgende:
FC Vlissingen & Wageningen ?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef barney74 het volgende:
derivaten?
mordorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:49 schreef barney74 het volgende:
Het duistere gebied waar Sauron over heerst heet....
quote:
pssstttt 2 punten......quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef barney74 het volgende:
[..]
mr_ano +1 ben die fillm nu ongeveer voor de 10e keer aan t kijken
Nee. Het is iets uit de Franse geschiedenis.quote:
Min of meer wel. Ging met name om een 'onderdeel' van het Franse rijk........quote:
Ja liep vreselijk uit de hand. de gendarmerie heeft die mensen gewoon de Seine in geknuppeld.... Pas 37 jaar na dato werd er pas toegegeven dat er misschien wel 40 doden door overheidsschuld waren....quote:
mij ook maar ik kon niets anders bedenkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:13 schreef barney74 het volgende:
[..]
dit soort kennis gaat mijn pet helaas ver te boven
Kijk de film van Michael Haneke, Caché, eens. Die snijdt deze zaak heel subtiel aan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:13 schreef barney74 het volgende:
[..]
dit soort kennis gaat mijn pet helaas ver te boven
Core?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef qonmann het volgende:kan verwijzen naar:
*(statistiek), de middelste waarde van een aantal grootheden.
*(anatomie), het midden aanduidend bij bijvoorbeeld het lichaam.
Wat i s![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:22 schreef Tanjaa het volgende:
Mediaan
een ri te veelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:23 schreef ScottTracy het volgende:
Meridiaan?
Ja, kwestie van klok en klepel....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
een ri te veel![]()
da's een lijntje op de globe, van boven naar beneden of omgekeerd, het lijntje heeft geen richting
quote:
quote:
quote:
Een kusje van jou maakt altijd alles goed!quote:
Passen is een essentieel onderdeel van voetbal.quote:
Terwijl ze een enorme aanhang hebben. Zeer merkwaardig.quote:
Feyenoord ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Terwijl ze een enorme aanhang hebben. Zeer merkwaardig.
Ofyles2 +2quote:
Het Rheinstadion van Fortuna Dusseldorf heet nu de Esprit Arena.quote:
Copperfield?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ehrich Weiss is de echte naam van welke illusionist?
Die heet eigenlijk Jan Klepel.quote:
quote:
Oh ja..liet geld in Marabella in het niets verdwijnenquote:
Dead mans handquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:54 schreef barney74 het volgende:is a two-pair poker hand, namely "aces and eights". The hand gets its name from the legend of it being the five-card-draw hand held by Wild Bill Hickok at the time of his murder (August 2, 1876). It is accepted that the hand included the aces and eights of both the black suits;
quote:
zitten jullie niet gewoon naast elkaar ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:56 schreef barney74 het volgende:
[..]
al mn vragen heb jij goed
mr_anon +1
wel een goede tweede, zuiderbuurtjequote:
Ik heet geen Fred dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
zitten jullie niet gewoon naast elkaar ?
dat is een mooie . esoterische vraag...in gedachten ben jij ook dichtbij hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
zitten jullie niet gewoon naast elkaar ?
hihiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
wel een goede tweede, zuiderbuurtje
Nope, je moet iets verder terug.....quote:
Tanjaa +2quote:
Was omstreeks 1993 op tv. Werd door de NCRV uitgezonden. Nelly Frijda, Maarten Spanjer en Hugo Metsers deden ook mee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef ScottTracy het volgende:
Ken heel dat programma eerlijk gezegd niet...
S1ngles?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:18 schreef Tanjaa het volgende:
Katja Schuurman speelt sinds 2008 in een nieuwe televisieserie gebaseerd op een stripverhalenreeks. Hoe heet deze serie?
Ik ook niet eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef ScottTracy het volgende:
Ken heel dat programma eerlijk gezegd niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Goed genoegquote:
qonmann +2quote:
Elk tiende topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Ow spelen we voor dubbele punten?
Ben je er klaar voor ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Ow spelen we voor dubbele punten?
Yep de andere Kim was ditquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:39 schreef ScottTracy het volgende:
Kim Gevaert?
Moet ik even mijn positie aannemen...quote:
Minke Booy en Stefan Veen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef ScottTracy het volgende:
Hockey: noem zowel van de mannen als van de vrouwen de Nederlands recordinternational
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijntje Donners en Taco van den Honert?
't is net commentaar bij een modeshowquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Hij heeft krullen (al wordt 'ie wat kaler) en zij draagt altijd een zwarte haarband
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Teun de Nooijer?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
't is net commentaar bij een modeshow
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Dacht, helpt misschien. Zijn toch karakteristieke kenmerken als je ze ziet hockeyen
We zoeken een vrouw.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Taeke Taekema?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Minke SMabers
En iets toegankelijker dan Fatima Moreira de Melo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ellen Hoog is wel de leukste hockeyster vind ik.
Het vonnis is wel degelijk voltrokken......quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:26 schreef qonmann het volgende:
eerste man die gratie kreeg vanwege een verdrag ?
eerste doodvonnis ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij was dus wel ergens de eerste in.....
Nightcowboy +2quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:06 schreef nightcowboy het volgende:
Die geeft het gebied aan dat door de bombardementen in WO II is verwoest?
quote:
quote:
We all love Chrissiequote:
Correct.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:37 schreef qonmann het volgende:
twee mensen die al schrijvend een verschil van mening uitvechten
ah welkom terugquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:40 schreef Rucebo het volgende:
Bedankt nog voor het waarnemen eerder vandaag, moest echt weg. qonmann heeft goed gescoord zie ik
.
Ja, daarom moest ik ook wegquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
ah welkom terug
je club heeft het weer goed gedaan, of was je wezen kijken ?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:40 schreef Rucebo het volgende:
Bedankt nog voor het waarnemen eerder vandaag, moest echt weg. qonmann heeft goed gescoord zie ik
.
Maar dat is toch meestal bij PSV?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:42 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ik ook weg. En ze werkten aan het spoor, daarom moest ik nog vroeg gaan ook. Verdiend gewonnen, maar qua wedstrijd viel het een beetje tegen. Achja
.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar dat is toch meestal bij PSV?
Bingo !quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:52 schreef Rucebo het volgende:
Ming?
Haha, nouja ik heb niks tegen PSV, maar ik ga weleens mee met een vriend en meestal vind ik de wedstrijd echt tegenvallen (ook al winnen ze dan wel met 2-0 ofzo)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:51 schreef Rucebo het volgende:
[..]
![]()
En ik vond jou nog wel zo'n aardige gast....
Inderdaad.quote:
oh sorry, ik hou het niet altijd bij!!quote:Op zondag 1 november 2009 00:08 schreef ScottTracy het volgende:
Hmmja kan me herinneren dat qonmann deze vraag al eens eerder heeft gesteld
Haha nee maakt ook niet uit. Zat alleen even hardop na te denken hoe ik bij dat antwoord kwam...quote:Op zondag 1 november 2009 00:10 schreef conleche het volgende:
[..]
oh sorry, ik hou het niet altijd bij!!
Vroeger of later gebeurt dat, maakt niet uitquote:Op zondag 1 november 2009 00:10 schreef conleche het volgende:
[..]
oh sorry, ik hou het niet altijd bij!!
quote:Op zondag 1 november 2009 00:16 schreef conleche het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik vind het een práchtlied!!
quote:Op zondag 1 november 2009 00:18 schreef nightcowboy het volgende:
Siam?
Geinig ja. het melodietje ken je vast welquote:Op zondag 1 november 2009 00:19 schreef ScottTracy het volgende:
Haha ik ken 't niet. Wel raar dat 'ie geen lakei heeft om boodschappen te doen ofzo.
Welke plaat?quote:Every time just like the last
On her ship tied to the mast
To distant lands
Takes both my hands
Golden Brown, het bekendste nummer met een clavecimbel, maar van wie het is... al sla je me dood...quote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef nightcowboy het volgende:
Ok..andere vraag dan:
[..]
Welke plaat?
Klopt.quote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef GimmeGore het volgende:
is dat niet zoiets wat iedereen altijd zelf verzon (of de meester/juf van dienst dan)
wat ik me kan herinneren (heb hier net dat hele liedje zitten zingen)
gooi hem overboord, dan kan hij zwemmen
en
hang hem in de mast om uit te waaien
We laten hem wel even open staan..quote:Op zondag 1 november 2009 00:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Golden Brown, het bekendste nummer met een clavecimbel, maar van wie het is... al sla je me dood...
OW JA!!!quote:Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Gooi hem overboord dan kan 'ie zwemmen
- Hang 'm in de mast om uit te waaien
- Roep de kapitein, die zal 'm leren
- Stop 'm in zijn bed om uit te slapen
En dan ben ik er nog één vergeten:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |