quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Op hoop van zegen?
ai ai captainquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:39 schreef nightcowboy het volgende:
majoor, kapitein
was goed hoorquote:
Ik moest even nadenkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
was goed hoor, alleen het kapiteintje miste je nog, maar wie niet
Dat magquote:
Niet altijd.........quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat mag
Een vraag stellen is eenvoudiger dan er 1 beantwoorden
Odysseus?quote:
Remco Campert?quote:
Hij dicht ook en vooral . woont nu in het zuiden van Europaquote:
Ah Kromrijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij dicht ook en vooral . woont nu in het zuiden van Europa
Stand deel 1780quote:
Nee. Die geloven meer in Aliens die slechte emoties veroorzaken en dat daarom iedereen depressief is.....quote:
ScottTracy +2quote:
Wageningen en Amersfoort?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:29 schreef ScottTracy het volgende:
RKC ging afgelopen week bijna failliet. In 1992 ging er voor het laatst een betaaldvoetbalclub failliet, dat jaar waren het er zelfs 2. Welke clubs waren dat?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:31 schreef qonmann het volgende:
FC Vlissingen & Wageningen ?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef barney74 het volgende:
derivaten?
mordorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:49 schreef barney74 het volgende:
Het duistere gebied waar Sauron over heerst heet....
quote:
pssstttt 2 punten......quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef barney74 het volgende:
[..]
mr_ano +1 ben die fillm nu ongeveer voor de 10e keer aan t kijken
Nee. Het is iets uit de Franse geschiedenis.quote:
Min of meer wel. Ging met name om een 'onderdeel' van het Franse rijk........quote:
Ja liep vreselijk uit de hand. de gendarmerie heeft die mensen gewoon de Seine in geknuppeld.... Pas 37 jaar na dato werd er pas toegegeven dat er misschien wel 40 doden door overheidsschuld waren....quote:
mij ook maar ik kon niets anders bedenkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:13 schreef barney74 het volgende:
[..]
dit soort kennis gaat mijn pet helaas ver te boven
Kijk de film van Michael Haneke, Caché, eens. Die snijdt deze zaak heel subtiel aan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:13 schreef barney74 het volgende:
[..]
dit soort kennis gaat mijn pet helaas ver te boven
Core?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef qonmann het volgende:kan verwijzen naar:
*(statistiek), de middelste waarde van een aantal grootheden.
*(anatomie), het midden aanduidend bij bijvoorbeeld het lichaam.
Wat i s![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |