quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij Typi moet ik meteen weer aan dat ene stel denken
Maar piq staat ook raarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:55 schreef pinquit het volgende:
maarre, typo ja?dat je de n vergeet ok, maar er zit helemaal geen g in pinq
![]()
haastige spoedquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:55 schreef pinquit het volgende:
maarre, typo ja?dat je de n vergeet ok, maar er zit helemaal geen g in pinq
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
haastige spoed
Maar ik bedoelde het goed, hoor!
hijs leuk!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:59 schreef m@x het volgende:
En had ik al verteld hoe gelukkig ik ben met mijn nieuwe agenda? Ik baal gewoon dat ik hem nog niet direct kan gaan gebruiken. Zal ik daar ook zo'n aftelbanner voor maken?
whaha mutsquote:
Ja, dat moet echt welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:57 schreef m@x het volgende:
Normaal gesproken word ik erg blij van kleurtjes, maar ik weet niet of ik dat in jouw geval zou zijn Free. Gaan jullie alles overschilderen?
Como estas?quote:
Larsson, Stieg Larsson. Deel 2 nu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:57 schreef m@x het volgende:
Nu word ik wel heel nieuwsgierig naar het boek waarin je bezig bent PM. Do tell!
is goed hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef m@x het volgende:
Kijk nou maar uit anders sta ik vanavond met een eng monster bij jou op de stoep
en dan je agenda de schuld geven dat je tas zo zwaar isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:23 schreef m@x het volgende:
Oh, ik heb deel 1 liggen. Misschien begin ik er morgen mee als ik Kai met de trein naar huis ga brengen. Kan ik op de terugweg lekker lezen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:25 schreef Lois het volgende:
[..]
en dan je agenda de schuld geven dat je tas zo zwaar is
Ik zeg: doen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:59 schreef m@x het volgende:
En had ik al verteld hoe gelukkig ik ben met mijn nieuwe agenda? Ik baal gewoon dat ik hem nog niet direct kan gaan gebruiken. Zal ik daar ook zo'n aftelbanner voor maken?
Wat liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:32 schreef E.T. het volgende:
IK weet ineens wel wat 5decemberzakvulling![]()
Stieg Larsson, deel 1, 2 en 3.. Saskia vond het vorig jaar al zielig dat papa en mama zo weinig kregen van de Sint..
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:32 schreef E.T. het volgende:
IK weet ineens wel wat 5decemberzakvulling![]()
Stieg Larsson, deel 1, 2 en 3.. Saskia vond het vorig jaar al zielig dat papa en mama zo weinig kregen van de Sint..
Ik denk in het oventje van het littlepeople speelhuisje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:40 schreef Pvoesss het volgende:
Als jij een dreumes was en je had de pinpas van mama gestolen waar zou jij hem dan verstoppen?![]()
![]()
Ik ben ook bezig in Larsson nu in deel 2. Ik vond deel 1 in het begin toch echt wel een beetje saai.
Maar deel 2 begint direct boeiend
tussen de bank?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:40 schreef Pvoesss het volgende:
Als jij een dreumes was en je had de pinpas van mama gestolen waar zou jij hem dan verstoppen?![]()
![]()
Ik ben ook bezig in Larsson nu in deel 2. Ik vond deel 1 in het begin toch echt wel een beetje saai.
Maar deel 2 begint direct boeiend
Yo noquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bien, aunque me duele un poco la espalda.
¿Y tu?
Achter de verwarming of in de speelgoedkistquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:40 schreef Pvoesss het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef freecell het volgende:
Haha
Pinpas-jatter!
Ik ben mijn stempelkaart voor de zonnebank op dezelfde manier kwijtAl een paar weken
dat snap ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:43 schreef Oxymoron het volgende:
Zegmaar op Utrechtse Heuvelrug ongeveer. (Het is tegen de regels om, de naam van de plaats te noemen, vanwege veiligheid, maar mocht je precies willen weten, PM dan maar even)
En daar, werken idd ook mensen die niet bij ons wonen, ja.
Auw! Goed koelen hoor!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef Ynske het volgende:
Je been verbranden aan een openstaande ovendeuris best dom
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef PM-girl het volgende:
Wij zitten hier gezellig met zijn vieren over 1 iPhone gebogen Om toch even te Fok!ken!
Gezelligquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef PM-girl het volgende:
Wij zitten hier gezellig met zijn vieren over 1 iPhone gebogen Om toch even te Fok!ken!
Als je in het Noorden woont met Sint Maarten (11 November) alleen hier komt nooit iemandquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:31 schreef Raissa het volgende:
Wanneer komen er ook alweer kindertjes langs de deur voor snoepjes? En hoe doen de mensen dat met kleine kindertjes, zit er zelf niet zo op te wachten dat de deurbel tig keer gaat en Mila dan wakker wordt eigenlijk..
Hier vandaag... Halloweenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:31 schreef Raissa het volgende:
Wanneer komen er ook alweer kindertjes langs de deur voor snoepjes? En hoe doen de mensen dat met kleine kindertjes, zit er zelf niet zo op te wachten dat de deurbel tig keer gaat en Mila dan wakker wordt eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |