quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij Typi moet ik meteen weer aan dat ene stel denken
Maar piq staat ook raarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:55 schreef pinquit het volgende:
maarre, typo ja?dat je de n vergeet ok, maar er zit helemaal geen g in pinq
![]()
haastige spoedquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:55 schreef pinquit het volgende:
maarre, typo ja?dat je de n vergeet ok, maar er zit helemaal geen g in pinq
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
haastige spoed
Maar ik bedoelde het goed, hoor!
hijs leuk!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:59 schreef m@x het volgende:
En had ik al verteld hoe gelukkig ik ben met mijn nieuwe agenda? Ik baal gewoon dat ik hem nog niet direct kan gaan gebruiken. Zal ik daar ook zo'n aftelbanner voor maken?
whaha mutsquote:
Ja, dat moet echt welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:57 schreef m@x het volgende:
Normaal gesproken word ik erg blij van kleurtjes, maar ik weet niet of ik dat in jouw geval zou zijn Free. Gaan jullie alles overschilderen?
Como estas?quote:
Larsson, Stieg Larsson. Deel 2 nu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:57 schreef m@x het volgende:
Nu word ik wel heel nieuwsgierig naar het boek waarin je bezig bent PM. Do tell!
is goed hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef m@x het volgende:
Kijk nou maar uit anders sta ik vanavond met een eng monster bij jou op de stoep
en dan je agenda de schuld geven dat je tas zo zwaar isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:23 schreef m@x het volgende:
Oh, ik heb deel 1 liggen. Misschien begin ik er morgen mee als ik Kai met de trein naar huis ga brengen. Kan ik op de terugweg lekker lezen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:25 schreef Lois het volgende:
[..]
en dan je agenda de schuld geven dat je tas zo zwaar is
Ik zeg: doen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:59 schreef m@x het volgende:
En had ik al verteld hoe gelukkig ik ben met mijn nieuwe agenda? Ik baal gewoon dat ik hem nog niet direct kan gaan gebruiken. Zal ik daar ook zo'n aftelbanner voor maken?
Wat liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:32 schreef E.T. het volgende:
IK weet ineens wel wat 5decemberzakvulling![]()
Stieg Larsson, deel 1, 2 en 3.. Saskia vond het vorig jaar al zielig dat papa en mama zo weinig kregen van de Sint..
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:32 schreef E.T. het volgende:
IK weet ineens wel wat 5decemberzakvulling![]()
Stieg Larsson, deel 1, 2 en 3.. Saskia vond het vorig jaar al zielig dat papa en mama zo weinig kregen van de Sint..
Ik denk in het oventje van het littlepeople speelhuisje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:40 schreef Pvoesss het volgende:
Als jij een dreumes was en je had de pinpas van mama gestolen waar zou jij hem dan verstoppen?![]()
![]()
Ik ben ook bezig in Larsson nu in deel 2. Ik vond deel 1 in het begin toch echt wel een beetje saai.
Maar deel 2 begint direct boeiend
tussen de bank?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:40 schreef Pvoesss het volgende:
Als jij een dreumes was en je had de pinpas van mama gestolen waar zou jij hem dan verstoppen?![]()
![]()
Ik ben ook bezig in Larsson nu in deel 2. Ik vond deel 1 in het begin toch echt wel een beetje saai.
Maar deel 2 begint direct boeiend
Yo noquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bien, aunque me duele un poco la espalda.
¿Y tu?
Achter de verwarming of in de speelgoedkistquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:40 schreef Pvoesss het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef freecell het volgende:
Haha
Pinpas-jatter!
Ik ben mijn stempelkaart voor de zonnebank op dezelfde manier kwijtAl een paar weken
dat snap ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:43 schreef Oxymoron het volgende:
Zegmaar op Utrechtse Heuvelrug ongeveer. (Het is tegen de regels om, de naam van de plaats te noemen, vanwege veiligheid, maar mocht je precies willen weten, PM dan maar even)
En daar, werken idd ook mensen die niet bij ons wonen, ja.
Auw! Goed koelen hoor!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef Ynske het volgende:
Je been verbranden aan een openstaande ovendeuris best dom
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef PM-girl het volgende:
Wij zitten hier gezellig met zijn vieren over 1 iPhone gebogen Om toch even te Fok!ken!
Gezelligquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef PM-girl het volgende:
Wij zitten hier gezellig met zijn vieren over 1 iPhone gebogen Om toch even te Fok!ken!
Als je in het Noorden woont met Sint Maarten (11 November) alleen hier komt nooit iemandquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:31 schreef Raissa het volgende:
Wanneer komen er ook alweer kindertjes langs de deur voor snoepjes? En hoe doen de mensen dat met kleine kindertjes, zit er zelf niet zo op te wachten dat de deurbel tig keer gaat en Mila dan wakker wordt eigenlijk..
Hier vandaag... Halloweenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:31 schreef Raissa het volgende:
Wanneer komen er ook alweer kindertjes langs de deur voor snoepjes? En hoe doen de mensen dat met kleine kindertjes, zit er zelf niet zo op te wachten dat de deurbel tig keer gaat en Mila dan wakker wordt eigenlijk..
neequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hihi, S verstopte onze sleutels altijd in het mini-oventje van het mini-keukentje.![]()
Pinquit, dankjewel. Maar ik vind www.leukedingendoen.nl echt een héél vervelende site, ik kan er nooit nooit noot iets vinden. Lukt het jou weleens om daar echt wat te vinden? Ik doe vast iets fout!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:09 schreef k_i_m het volgende:
Dan kan ik ook mijn handen even onder mijn reet vandaan trekken.
Ah, thanks. Denk niet dat er veel komt maar wil wel wat snoepjes in huis hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je in het Noorden woont met Sint Maarten (11 November) alleen hier komt nooit iemandNadeel van een portiekflat in een niet zo goede buurt.
Tussen 5 en 7 meestal.
En als je geen aanbellers wilt moet je gewoon bij de deur gaan zitten
C'est le ton qui fait.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Kom maar op, Kim! Ik ben sowieso benieuwd wat jouw tenen krom deed trekken.
Checkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:08 schreef k_i_m het volgende:
Zijn er hier mensen met interesse voor een topic over ouderwets opvoeden?.
woehoeiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:23 schreef k_i_m het volgende:
Bingo. U heeft een leverworst gewonnen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:23 schreef k_i_m het volgende:
Bingo. U heeft een leverworst rookworst gewonnen.
Ja beterquote:
Yay! Eenpersoonsfeestjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:23 schreef k_i_m het volgende:
Bingo. U heeft een leverworst gewonnen.
Wat bedoel jij nou TF?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yay! Eenpersoonsfeestje
Sorry
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yay! Eenpersoonsfeestje
Sorry
We hebben net halloweenoptoch gelopen, de jongens en ik. Was echt heel leuk! Vlakbij ons is een woonwijkje en daar waren alle huizen versierd en de lantaarnpalen waren uit enzo..en alle mensen waren verkleed. Himmel dol
Oh, oké danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja euh..je woont te ver weg voor die leuke vrijgezelle kennis van me
Was je zelf ook verkleed? Zo ja, pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yay! Eenpersoonsfeestje
Sorry
We hebben net halloweenoptoch gelopen, de jongens en ik. Was echt heel leuk! Vlakbij ons is een woonwijkje en daar waren alle huizen versierd en de lantaarnpalen waren uit enzo..en alle mensen waren verkleed. Himmel dol
ja nu moet k iedere keer als k gnorf zeg/schrijf/denk denken aan mn goeie voornemens enzo. Ik heb hem dus nog niet genomen en heb wel enooorme trek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik lust geen pure chocola
Dus je hebt mijn zegen om hem alleen op te eten. Gnorf
Ja, vandaag dus. Ik heb net samen met Kai meegelopen met een Halloween-optocht. Wat een drama zeg. Drumband zette de pas er goed in. Rondje door het centrum in een half uur en ondertussen liepen alle kindjes de poten uit het lijf om de muziek bij te kunnen houden. Kai zag er prachtig uit als een soort toverkollig/trollengeval en halverwege de wandeling kondigde hij al aan dat hij NU naar bed wilde. Dit doen we zeker volgend jaar nog een keerquote:
Dat dacht ik ook! Maar had er vanmiddag eentje en die was me een partij goor! Nu durf ik geen nieuwe te pakkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef huuphuup het volgende:
Ga maar een mandarijntje pellen denk ik. Ze zijn zo lekker nu
ik heb je nie gezien en ik heb ook geen drumband gehoord...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, vandaag dus. Ik heb net samen met Kai meegelopen met een Halloween-optocht. Wat een drama zeg. Drumband zette de pas er goed in. Rondje door het centrum in een half uur en ondertussen liepen alle kindjes de poten uit het lijf om de muziek bij te kunnen houden. Kai zag er prachtig uit als een soort toverkollig/trollengeval en halverwege de wandeling kondigde hij al aan dat hij NU naar bed wilde. Dit doen we zeker volgend jaar nog een keer
Oeh, ouderwets opvoeden
oooh ik flikker ze altijd gelijk weg als er eentje heel smerig is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:53 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Maar had er vanmiddag eentje en die was me een partij goor! Nu durf ik geen nieuwe te pakken
Daar neig ik nu ook naarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh ik flikker ze altijd gelijk weg als er eentje heel smerig is.heel zonde eigk.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh ik flikker ze altijd gelijk weg als er eentje heel smerig is.heel zonde eigk.
Kimdat klinkt heel duur.
foto?
quote:
Milanese kijkt er ook naarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:59 schreef Vicky het volgende:
Ik moet ook maar eens een bak mandarijntjes halen.
mijn wederhelft kijkt Hole in the wall. Ik blijf het een dom programma vinden. Hij ligt helemaal in een deuk.
Moeten die dingen in de koelkast?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh wie zei er nou druiven? thanks ik heb ook nog druiven staan!
Ik vergeet ze altijd omdat ik ze in de koelkast zetmuh.
mannen....quote:
nee hoor, je bent niet raar. Ik vind druiven ook het lekkerste als ze uit de koelkast komen en nog wat nattig zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:14 schreef huuphuup het volgende:
muh te vroeg gejuicht
ze waren helemaal met een gerimmpeld velletje. Net als oude cherrytomaatjes
Geen idee of dat moet Raissa, maar ik vind druifjes juist lekker als ze koud zijn, daarom zet ik ze in de koelkastoh en ik vind het ook lekker als ze beetje nattig zijn dus ik droog ze nooit helemaal af als ik ze gewassen heb. Ik ben raar
Ik droog ze ook nooit af dus dat vind ik niet raar.. En dat koud eten zie ik ook wel wat in, dat ga ik proberenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:14 schreef huuphuup het volgende:
muh te vroeg gejuicht
ze waren helemaal met een gerimmpeld velletje. Net als oude cherrytomaatjes
Geen idee of dat moet Raissa, maar ik vind druifjes juist lekker als ze koud zijn, daarom zet ik ze in de koelkastoh en ik vind het ook lekker als ze beetje nattig zijn dus ik droog ze nooit helemaal af als ik ze gewassen heb. Ik ben raar
omdat ze ws. tegelijekrtijd he ttopic openen, lezen en dan reagerenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef pinquit het volgende:
en hoe komt t dat elke keer 5 mensen tegelijk posten![]()
Ja maar, die kun je toch mooi weer verkopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik had vanmiddag trouwens ook op mijn handen moeten gaan zitten toen ik in de winkel was. Net nu we hebben besloten te gaan bezuinigen zag ik toch ineens nog 2 in de collectie ontbrekende Claessen's pyjamaatjes en het allerleukste shirtje van Benetton wat ik in tijden gezien heb
.
Tis ook niks voor kleine kindjes, of voor moeders met hoogtevrees die al als een parkinsonpatiënt in een reuzenrad zitquote:
weet iiiiik veelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:15 schreef pinquit het volgende:
waarom zou je ign een tros druiven gaan afdrogen?
Ik hoop dat ze voorlopig nog even passen, ik heb net de hele garderobe weer aangepast en leeggehaaldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar, die kun je toch mooi weer verkopen
Ow, ik kan wel even wachten, ze passen Senna toch nog nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze voorlopig nog even passen, ik heb net de hele garderobe weer aangepast en leeggehaald.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:56 schreef moussy het volgende:
Huup, ik heb nog even een punt brownievlaai weggewerkt
tis morgen koopzondag in Delftquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
gemeen!
Nee serieus, ik wil die chocoletter best slachten, graag
maar hij is voor mijn lootje van sinterklaas met mn familie. En het zou al de derde keer zijn dan dat ik de chocoletter die als kadootje bedoelt is zelf opvreet
das toch te erg?!![]()
het is puur gevoelsmatig hoor want morgen haal ik gewoon wat lekkers voor mezelf (kut morgen zondag. Maandag dan!)
Ik? Volgens mij geen pyjama inderdaad. In eht begin niet eens ooit aan gedacht, pyjama's, maar toch blijken ze best handigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:05 schreef k_i_m het volgende:
Had jij mijn roze-met-witte-flanellen-ruit pyjama? Nee toch? Volgens mij heb jij helemaal geen pyjama's van ons toch, alleen jurken en truitjes dacht ik mij te herinneren?
er zit vlakbij een AH die op zondag open is he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
gemeen!
Nee serieus, ik wil die chocoletter best slachten, graag
maar hij is voor mijn lootje van sinterklaas met mn familie. En het zou al de derde keer zijn dan dat ik de chocoletter die als kadootje bedoelt is zelf opvreet
das toch te erg?!![]()
het is puur gevoelsmatig hoor want morgen haal ik gewoon wat lekkers voor mezelf (kut morgen zondag. Maandag dan!)
ohjaaaaaaa!! daar kwam buuf M. ook laatst meequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
er zit vlakbij een AH die op zondag open is he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |