quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn studentenverzekering zeker.. maar ik lees dat ik wel iets te hoog zat met mijn 10 à 20%.. het bleek maar 3 tot 5 procent te zijn
Hier verder: Stage SC #1129: Nu met financieel advies
Ik schrok alquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:10 schreef PieterBas het volgende:
Voordat ik iedereen een boel hoofdpijn bezorg
De laatste post uit 1128
[..]
Ik hoorde al dat een aantal verzekeraars extra kosten moeten maken voor de Mexicaanse griep...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik schrok al.
Een paar procent is het altijd wel, is ook het gevolg van het feit dat ze jaren geleden gewoon veel te laag ingezet hebben door die concurrentiestrijd.
Die goede oude tijd van no-claim inderdaad. Toch frappant hoe we ons daar allemaal hebben laten naaien. Het ene jaar kreeg je nog 255 euro terug als je niet claimde, het jaar erna had je 150 euro eigen risico. Per saldo dus een verschil van 400 euroquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoorde al dat een aantal verzekeraars extra kosten moeten maken voor de Mexicaanse griep...en een paar jaar geleden kreeg je nog een paar euro's terug als je niks declareerde..
Dit jaar naar 165...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die goede oude tijd van no-claim inderdaad. Toch frappant hoe we ons daar allemaal hebben laten naaien. Het ene jaar kreeg je nog 255 euro terug als je niet claimde, het jaar erna had je 150 euro eigen risico. Per saldo dus een verschil van 400 euro!
En met het oude verzekeringsstelsel was de premie ieder jaar vrij gelijk voor ongeveer de helft van wat je nu betaalt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die goede oude tijd van no-claim inderdaad. Toch frappant hoe we ons daar allemaal hebben laten naaien. Het ene jaar kreeg je nog 255 euro terug als je niet claimde, het jaar erna had je 150 euro eigen risico. Per saldo dus een verschil van 400 euro!
Jup. Die goede, oude tijd waarin ik nog 45 euro per maand betaaldequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En met het oude verzekeringsstelsel was de premie ieder jaar vrij gelijk voor ongeveer de helft van wat je nu betaalt.
inderdaad. zoiets was ik ook kwijt. En nu betaal ik ruim ¤ 90,- voor minder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Die goede, oude tijd waarin ik nog 45 euro per maand betaalde.
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En met het oude verzekeringsstelsel was de premie ieder jaar vrij gelijk voor ongeveer de helft van wat je nu betaalt.
Lquote:
Het was echt een goed ideequote:
Ey.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
L![]()
![]()
[..]
Het was echt een goed ideevan die minister toen om een nieuw zorgstelsel in te voeren.
nee, het gaat over hetzelfde onderwerp.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Ey.
Gaat het nog steeds om de zelfde onderwerp?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, het gaat over hetzelfde onderwerp.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Ik heb toevallig vandaag mijn eerste portie geld van de zorgtoeslag gekregen. ^^
Nu is mijn bank niet zo leeg ( 54 cent was erin ofzo).quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Ik heb toevallig vandaag mijn eerste portie geld van de zorgtoeslag gekregen. ^^
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu is mijn bank niet zo leeg ( 54 cent was erin ofzo).![]()
Ik denk ook niet dat ik veel zal overhouden. Ik moet die ziektedinges nog betalen vanaf 2010 ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik mag het straks waarschijnlijk allemaal terug gaan betalen vanwege mijn promotie in augustus.
tussen overhouden en terugbetalen zit een groot verschil hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik veel zal overhouden. Ik moet die ziektedinges nog betalen vanaf 2010 ofzo.
Maar het is in beide gevallen dat we wat armer worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tussen overhouden en terugbetalen zit een groot verschil hoor.
Maar ik meer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar het is in beide gevallen dat we wat armer worden.
quote:
arm is arm.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik meer.Ik zal er waarschijnlijk ook rente over moeten gaan betalen en die is hoger dan dat is er voor gekregen heb.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:44 schreef PieterBas het volgende:
Zo, mijn geschatte vaste lasten voor zijn ook berekend
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:44 schreef PieterBas het volgende:
Zo, mijn geschatte vaste lasten voor zijn ook berekend
Het was hier vrij rustig. Hoe is het daar?quote:
Goed hoor, drukdrukquote:
Genoeg hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En houd je geld over aan het einde van iedere maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |