Nvr gna gv you upquote:
Ik heb die van "And you're singing a song and this is the life" nogsteeds in mijn hoofd zittenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nvr gna gv you up![]()
edit: Ik wil hem![]()
![]()
Je bedoelt:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:06 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb die van "And you're singing a song and this is the life" nogsteeds in mijn hoofd zitten
Maar dan in de Cartman versiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bedoelt:
and youre singingasongthinkingthisosthelifeandyouwakeupinthemorning and your head is twice the side? die?
Die heeft me moeder op cd altijd in de auto
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_lady_gaga.html
ja, dacht dat het altijd dance was nu, maar hoor Loving youquote:Op zondag 1 november 2009 06:35 schreef Sersjee het volgende:
Is dit bedoeld als in-slaap-val- of wakker-word-muziek? Het effect is in ieder geval het laatste.
jij ook al een uur? valt mee eigenlijk hoe slaperig ik ben.quote:Op zondag 1 november 2009 06:47 schreef Sersjee het volgende:
Nou ben ik al een uur semi-wakker, maar voor het laatste zetje gooi ik toch even Fear Factory aan...
Als de WTCC rijdt zit ik voor de buis, ook op dit soort belachelijke tijdstippen.quote:Op zondag 1 november 2009 06:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij ook al een uur? valt mee eigenlijk hoe slaperig ik ben.
ah, vandaarquote:Op zondag 1 november 2009 06:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als de WTCC rijdt zit ik voor de buis, ook op dit soort belachelijke tijdstippen.
quote:Op zondag 1 november 2009 06:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, vandaar
bij mij stond er iemand naast mijn bed met de mededeling dat hij klaar was met slapen
Nou ja, vroeg op voor Ajax-Feyenoord dan maar.
ja, dan zie je nog eens watquote:Op zondag 1 november 2009 07:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet ik ook maar eens aan kinderen beginnen. Men verklaart me redelijk vaak voor gek da'k zoveel races kijk 's nachts, maar met kinderen heb ik dan een goed excuus!
ja, zo kan ik ook blijven drijven!quote:Op zondag 1 november 2009 07:27 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga er even vanuit dat Roel nog ligt te maffen, dus neem ik de honneurs maar even waar...
[ afbeelding ]
Janneke
Zij is toch mevrouw Seal ?quote:
zei hij dat?quote:Op zondag 1 november 2009 07:41 schreef Sersjee het volgende:
"Het is 11 over 8, Domien is wakker"
Nou...
quote:
idd grote onzin. net als de kerstman.quote:
terwijl het buiten grijs is en de blaadjes vallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |