abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:56:10 #1
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74242622
Zat vandaag te ontbijten en had RTLz erop, kreeg opeens deze reclame voor me geschoven. Hilarisch, wat een triest gedoe

www.cash4gold.com
quote:
Snel, eenvoudig, veilig. Ontvang cash voor goud, zilver, platina en diamanten!
Welkom bij Cash4Gold Nederland, waar u op de eenvoudigste manier CASH voor uw beschadigde en ongewenste goud kunt krijgen!
Volg deze 3 simpele stappen om uw goud/juwelen online te verkopen:

1. Vul het FORMULIER aan de rechterkant in om uw GRATIS verzendpakket voor juwelen aan te vragen
2. Stop uw goud in de GRATIS verzekerde retourenvelop en verstuur die via uw plaatselijke postkantoor
3. Ontvang uw BETALING binnen 2-3 werkdagen na taxatie van uw pakket
*Hosselcopter*
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:57:22 #2
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74242653
Wat ? haha , dit zijn van die dagen dat ik bij de post zou willen werken
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_74242658
Het kan ook met mobieltjes.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_74242709
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:57 schreef Biancavia het volgende:
Het kan ook met mobieltjes.
65¤ voor een iPhone 3gs
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:01:55 #5
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_74242765
MC Hammer. _________!
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
pi_74242849
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:11:18 #7
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_74242992
VERKOOPEN?!?!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_74243031
Dat dit kan in Nederland, wat een pauper reclames.
Play hard, go pro.
pi_74243304
http://nl.cash4gold.com/about-us/real-stories-real-people/
quote:
Wat Onze Klanten Zeggen
Leer meer over wat onze klanten te zeggen hebben. Wij zijn er trots op dat wij meer als 900.000 klanten hebben gediend.

- Magda

Ik heb mijn check vandaag ontvangen. Hartelijk dank voor all uw hulp, ik stel het erg op prijs.

Bedankt,

Magda

- Maria

Goede Morgen. Ik wilde uw baas laten weten dat ik voor het eerst zo een goede service heb ontvangen.

Prettige Dag,

Maria

- Diane

Ik accepteer uw aanbod.Bedankt voor uw eerlijkheid en geweldige customer service.

Hoogachtend,

Diane

- Wilma

Justin,

Wat een uitstekende customer service!!! Ik waardeer de snelle afhandeling.Het was fantastisch zaken te doen met Cash4Gold en ik zal al mijn vrienden vertellen.

Vriendelijke groet,

Wilma

- Miranda

Ana, hartelijk dank!

Ik denk dat ik een nieuwe vriendschap heb ontwikkeld! Ik wenste dat iedereen op zo een manier zaken deed!!

Bedankt,

Miranda

- Klaas

Dit was zoo fantastisch en zo’n opluchting!! Hartelijk dank voor uw tijd en hulp. Het is ENORM gewaardeerd!

Dank u. Dank u. Dank u!!

Klaas

- Paul

Dankzij uw geweldige service kan ik nu met mijn zoon van een prettige kerst gaan genieten!!

Paul

- Henk

Cash4Gold, hartelijk dank voor de snelle verwerking van mijn schroot goud. Het was afgehandeld op een zeer professionele wijze. Ik raadt een ieder aan om hun ongewenst goud op te sturen en het om laten zetten in geld.

Henk

- Melanie

Ik wilde u laten weten dat ik erg tevreden ben met de uitbetaling ontvangen voor mijn oude juwelen en ik zou een ieder dit aanraden.

Nogmaals Hartelijk dank!!

Melanie

- Roos

Beste Cash4Gold.com,

Ik ben zeer tevreden met de betaling en de uitstekende customer service die ik heb ontvangen. De afhandelings tijd was erg snel!

Sincerely,

Roos
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:38:39 #10
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_74243589
quote:
Maak het dan wel geloofwaardig.
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:54:58 #11
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_74248392
http://www.cockeyed.com/citizen/goldkit/gold_kit.shtml

LoL, gewoon met een goude spray paint allemaal objecten goud verven en opsturen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_74248669
Cash4gold 100% garantie ... dat je gescammed word ja
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:46:01 #13
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_74249403
Idd wat een nep gedoe allemaal..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_74250153
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 00:25 schreef Biancavia het volgende:
http://nl.cash4gold.com/about-us/real-stories-real-people/
[" Wij zijn er trots op dat wij meer als 900.000 klanten hebben gediend."]

.
pi_74251518
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:56 schreef Dibble het volgende:
Zat vandaag te ontbijten en had RTLz erop, kreeg opeens deze reclame voor me geschoven. Hilarisch, wat een triest gedoe

www.cash4gold.com
[..]

[ afbeelding ]
Eigenlijk moet je dan gewoon alleen van die gratis verzendpakketten aanvragen en die vullen met bakstenen.

Edit: die filmpjes links zijn lache.

Surinaamse vrouw: ik kreeg 120 euro en het enige wat ik ervoor moest doen was mn oude sieraden opsturen
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_74251561
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:18 schreef Honky het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je dan gewoon alleen van die gratis verzendpakketten aanvragen en die vullen met bakstenen.
Of bruine bananenschillen!
pi_74251617
WTF?

Er staat links een CNN-achtige reclame waarin de Amerikaanse overheid zegt dat ze hun goudreservers inruilen....bij Cash4Gold.
  † In Memoriam † zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:24:14 #18
230491 Zith
pls tip
pi_74251661
wel de baksteen met goudspray verven zodat het een blok goud lijkt
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_74251733
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:20 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Of bruine bananenschillen!

Of dode katten
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:27:35 #20
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_74251748
Ik vind het zo opmerkelijk dat ze eerste een shot hebben waarin ze het goud versmelten en dat de voice-over dan vrolijk zegt "als u niet tevreden bent krijgt u uw sieraden gewoon terug" .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_74251797
V: Ik heb ¤100 voor mijn ring betaald.Klopt het dat ik ¤100 van Cash4Gold kan verwachten?
A: In de winkel worden juwelen 5, 10 en zelfs 20 keer zo hoog geprijsd. Cash4Gold betaalt de “smeltwaarde” van uw juwelen, d.w.z. de waarde van het goud zelf zodra het is gesmolten en naar de goudraffinaderij is gestuurd. Vakmanschap wordt bij de waardering van uw goud niet in aanmerking genomen.

V: De verzekeringsmaatschappij heeft mijn juwelen op ¤100 gewaardeerd, dus klopt het dat ik ¤100 van Cash4Gold zou moeten ontvangen?
A: Verzekeringsmaatschappijen waarderen uw juwelen op basis van de “vervangingswaarde in de winkel”. Met andere woorden, wat het gaat kosten om uw juwelen te vervangen als ze zijn verloren of gestolen. Omdat bij deze waarderingen niet de waarde van het goud zelf in aanmerking wordt genomen, heeft de verzekeringswaarde dus ook niets te maken met het bedrag dat u van Cash4Gold kunt verwachten.

!
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:31:46 #22
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_74251854
*loopt even naar de garage*
Ik heb nog wel wat oud ijzer, waar kan ik een envelop bestellen?

Enne: paupers die erin trappen verdienen nog net geen doodstrap....
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_74251882
Oh maar zie net dat ze heel eerlijk zijn; ze tonen de alternatieven:

Andere opties om goud te verkopen
Is Cash4Gold geschikt voor u? Cash4Gold wil dat u uw opties kent.
Hoewel wij hopen dat u gebruik zult maken van Cash4Gold, begrijpen wij ook dat u andere opties heeft. Voorop staat, dat wij het beste voor u willen.

Hieronder volgen de voordelen van uw opties: Cash4Gold
• Als de beste goudinkoper ter wereld is Cash4Gold de meest succesvolle onderneming in de raffinagesector die rechtstreeks met de klant handelt.
• Transacties met Cash4Gold zijn snel, veilig, simpel en vertrouwelijk.
• Cash4Gold zet zich in voor een onovertroffen dienstverlening aan al haar klanten
• Cash4Gold garandeert een 100% tevredenheidsgarantie. Er kleeft geen risico aan met Cash4Gold in te zee gaan.
• Klanten kunnen het vervelende onderhandelen met het pandhuis of een juwelier voorkomen.
• U kunt alles regelen vanuit uw luie stoel.
• Dit is de officiële site van marktleider Cash4Gold.

Lommerds
• Lommerds kunnen uw juwelen kopen om ze weer door te verkopen.
• Zij kunnen u wellicht meer bieden dan de “smeltwaarde” van uw juwelen.
• U woont misschien niet in de buurt van een lommerd of wil er gewoonweg niet helemaal naartoe. Bij Cash4Gold regelt u alles snel en gemakkelijk vanuit huis.
• Bij verkoop aan een lommerd bent u uw sieraden direct kwijt. Bij Cash4Gold heeft u 12 dagen de tijd om van gedachten te veranderen en uw sieraden terug te krijgen. Dat is onze 100% tevredenheidgarantie.

Lokale Juweliers
• Kunnen ervoor kiezen om uw juwelen door te verkopen.
• Zij kunnen u ook een inruilwaarde aanbieden die hoger zal zijn omdat uw juwelen voor andere worden ingeruild die hoger zijn geprijsd voor de verkoop.
• Veel klanten willen liever niet dat familie, vrienden, buren of zelfs de juwelier weet dat ze hun sieraden verkopen voor cash. Met Cash4Gold weet u zeker dat u discreet wordt behandeld en dat uw privacy gewaarborgd is.

Online (eBay, Marktplaats, etc.)
• Consumenten en handelaren kunnen een hogere prijs bieden voor uw sieraden.
• Voor eBay en Marktplaats zijn vele stappen vereist om artikelen online te verkopen.
• U moet de gehele procedure zelf afhandelen, waaronder de omschrijving van het artikel, het bepalen van de betaalmethode zoals PayPal, de verpakking van de artikelen en de terpostbezorging van uw artikelen.
• Kopers of handelaars kunnen al dan niet aanbieden uw artikelen te kopen.

Cash4Gold is niet voor iedereen geschikt, maar biedt een dienstverlening waarmee u eenvoudiger en sneller dan ooit cash kunt krijgen voor uw beschadigde of ongewenste juwelen.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:36:03 #24
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_74251940
http://nl.cash4gold.com/terms-conditions/

3. Regels met betrekking tot uw gebruik van de Website

d) geen kettingbrieven, bulk of junk email verstuurt of de werking van deze Website probeert te hinderen, te beīnvloeden op een door ons niet bedoelde wijze of defect te maken, of een onredelijke last termen van dataverkeer of anderszins veroorzaakt voor de Site of de daaraan verbonden netwerken, daaronder begrepen het inbreken op deze Website;

Even een mailbommetje versturen?
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_74252149
Is dit niet de perfecte manier voor amateur-inbrekers enzo om van gestolen juwelen af te komen?
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')