quote:
Op zondag 1 november 2009 17:59 schreef shiNinG_staR het volgende:Ik vind haar best wel goed, eigenlijk.. en ze ziet er met dat steile haar ook veel beter uit. Absoluut geen gevalletje Rebecca ofzo, hoor!
Maar is het in potentie iemand voor op de grote Hitkrant-uitklapposter (die boven vele duizenden tienerbedjes moet komen te hangen), en in flitsende videoclips die op TMF moeten komen???
Dat is wel waar ze bij Popstars naar op zoek zijn, ondanks dat ze het niet zo expliciet zeggen.
Op de stem alleen redt je het in dat programma niet. Dan hadden ze Sabrina (die hele grote met dat lompe postuur en enorme stemgeluid) er ook wel in kunnen houden, maar die hebben ze inmiddels al gedumpt.
Er zitten veel grijze muizen bij de mensen die nu nog over zijn. En grote kans dat die uiteindelijk in de groep komen. De enige koppen die ik wel onthoud zijn:
-Kristel, zoals gezegd (veel zangtalent, maar geen uitklapposter-materiaal, dus)
-Michael (die dikke, ook geen uitklapposter-materiaal, ik vind hem zélf trouwens echt iets hebben)
-Bart (100 % uitklapposter-materiaal, kan ook nog iets, maar het lijkt me een arrogante kwast, bah!)
-Maxime (gemiddeld talent, maar wel heel knap en verschrikkelijk commerciëel)
-Kim (puur omdat ze zo goed zingt, ik vind haar verder heel saai)
-Mandy (voldoende talent én een 'lekker' uiterlijk, dus zeer kansrijk)
-Julian (ook voldoende talent en een 'lekker' uiterlijk, dus ook zeer kansrijk)
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2009 03:39:46 ]