Ze hebben toch een dagelijkse stats?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:09 schreef Gert het volgende:
We need the stats boys!
Bruce117. Pinball en/of Arcee kom er maar in!
Wat deed jij precies? Want ik wil het wel overnemen als het niet te moeilijk (excel etc gaat nog wel) is.quote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry Pietje, ik kan 't niet meer opbrengen
De deelnemersrankingquote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wat deed jij precies? Want ik wil het wel overnemen als het niet te moeilijk (excel etc gaat nog wel) is.
Ohzo. Ik dacht dat het over statistieken van dit subforum ging en niet over de RLS zelf.quote:Op zondag 1 november 2009 20:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De deelnemersranking
Succes
De cijfers van dit subforum kun je toch ook op die manier leuk inpakken?quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ohzo. Ik dacht dat het over statistieken van dit subforum ging en niet over de RLS zelf.
Ja, dat wel. Zal vanaf nu elke nacht om 00:00 de cijfers opslagen en postenquote:Op zondag 1 november 2009 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De cijfers van dit subforum kun je toch ook op die manier leuk inpakken?
Dat bedoelde ik idd, er is (nog) niks geautomatiseerd voor dit soort topicsquote:Op zondag 1 november 2009 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De cijfers van dit subforum kun je toch ook op die manier leuk inpakken?
Maar die eerste, dat kan je toch niet zien? Of bedoel je dat ik naar de top 100 van het gehele forum moet kijken en daar 10 actieve RLS users uit moet filteren?quote:Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar je aan zou kunnen denken om in beeld te brengen:
Degene die het meest post (top tien)
Het topic dat het snelst de 300 postings heeft en de paar die daarna komen
Het totaal aantal postings per week, per maand, per dag
Wie posten er het meest in week x, vrouwen of mannen
Wie heeft de meeste bans en/of bantijd (top 5)
etc, etc.
Laten we dat niet gaan promotenquote:Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie heeft de meeste bans en/of bantijd (top 5)
etc, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |