quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef Tain het volgende:
Had gister trouwens geen algehele narcosedus gewoon de boor en zaag gehoord....
De komende 9 maanden bedoel jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:44 schreef koei het volgende:
Maar Tain, de komende zes weken is je knie dan toch nog wel stuk? En wat doe je dan eigenlijk tijdens zo'n lange operatie waarbij je maar stil moet blijven liggen?
Daar kan Max helemaal niet tegenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
Speakers op max moet ik maar niet doen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar kan Max helemaal niet tegen
Maar feestje bij Tain? Ik bedoel, hij is toch thuis![]()
Oh, BYOB!
quote:
Gelukkig heb ik schijtspeakersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
Speakers op max moet ik maar niet doen
Ik ook maar wel een subwoofer die aardig door kan knallenquote:
VETquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef Poit het volgende:
Dit nummer staat nu knoeperhard bij mij aan![]()
Ge weet toch!quote:
Je wait toch sjaakie!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:56 schreef Edwinuss het volgende:
De tering, wat een VET nummer. Staat hier echt keihard aan ;')
Mwoah, wel aardig. Heb een album van hun (staat dit nummer niet op) en dat lijkt wat op elkaar. Maar prima voor een paar nummertjes tussendoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:57 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe is de rest van hun muziek? Downloaden waard?
Ik geef muziek gewoon eens kans jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef RitseB het volgende:
Ach ed maakt niet uit, jij download toch alles met een gat
Ben ik godver al LANG mee bezig kerl!quote:
Walking tall??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Internet High Five!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Poit het volgende:
Als gewaardeerd PlayStation®Network-gebruiker heb je deze code gekregen waarmee je een exclusieve demo van God of War® III kunt downloaden. Dit is je kans op een voorproefje van de ongelimiteerde kracht van de goden.
GODDDDAAAAAAAAAAMN!!!!!
quote:
aangezien jij er een hebt en ik ook, vermoed ik dat Sony geselecteerd heeft op awesomeness.quote:
Kerel! ik denk dat andersom was hoor. jou zuigende smakkerd heeft een stukje awesomenes van mij opgezogen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
aangezien jij er een hebt en ik ook, vermoed ik dat Sony geselecteerd heeft op awesomeness.
Heeft die afscheidszoen laatst toch nog geholpen om je genoeg awesome te maken voor GoW3
bejaardenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:02 schreef Poit het volgende:
Zit ik in de lightrail naar Alphen,, stop bij Waddixveen, krijgen twee bejaarden de deur niet open. trekken ze aan de handremm
Leidenquote:
Sowieso het eerste en voor het tweede ga ik m'n best doen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Leiden
werken of chickies bezwangeren?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Sowieso het eerste en voor het tweede ga ik m'n best doen!
niet die witte controller maar die rozequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
he , psst meisje. Ik heb de GoWIII demo, wil jij ook met de stick spelen
gekregen van Sony omdat ik het waard benquote:
nee je moet Poit een smakkerd gevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:08 schreef lkb9000 het volgende:
Omdat je al een bepaalde tijd een ps3 hebt ofzo?
God of War III demo en Ultimate Edition aangekondigdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:08 schreef lkb9000 het volgende:
Omdat je al een bepaalde tijd een ps3 hebt ofzo?
Dankuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
God of War III demo en Ultimate Edition aangekondigd
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:57 schreef Reintji het volgende:
Had edje ook niet een roze controller?
Waarom?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:27 schreef Reintji het volgende:
Zal straks eens alle rookplekken om het ziekenhuis in kaart brengen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:36 schreef Reintji het volgende:
Nee, haha.. Daar zijn speciale hokjes voor! De anti-rook gestapo heeft snoeihard toegeslagen. Maar dan ook wel kosten, de gemiddelde rokers ruimte ziet er beter uit dat onze koffiekamer.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Lenny jou wilde nog wat foto's zien ?
Leuk jah! Beetje donker alleen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:53 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik laatst gemaakt
Ik had hem gemist ben ik bangquote:
Hij is zo onbewerkt. kan ik nog wel iets aan veranderenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Leuk jah! Beetje donker alleen.
Lekker duister met schaduw bij de ogen en nog net wat zon achter d'r hoofd. M'n leraar zou daar heel veel diepe kunstbetekenissen achter kunnen vinden
Welk diafragma was dat?
[..]
Ik had hem gemist ben ik bang![]()
Iets meer contrast en iets minder kleur zou wel mooi zijn denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:13 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hij is zo onbewerkt. kan ik nog wel iets aan veranderen. Volgens mij zat ik op f5.6 ofzo
Ik zat net in exif data te kijken maar het is toch echt 5.6. Ik ben hem nu aan het bewerken, kijken wat ik mee kanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Iets meer contrast en iets minder kleur zou wel mooi zijn denk ik
En een beetje unsharp mask er overheen
Ik vind de scherptediepte wel mooi, ik had het diafragma lager gegokt
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef koei het volgende:
Ze hebben nu bij McDonalds een Mac Flurry Oreo![]()
![]()
kontkorsten of lekker eten?quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:55 schreef Poit het volgende:
Ik ben verdrietig..
1 van m'n ratjes is dood..
R.I.P. Miep..
Nee, kankerquote:
Was dat vandaagquote:Op zondag 1 november 2009 00:42 schreef Edwinuss het volgende:
Halloween in Nederland "vieren" = fail
Awwquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:55 schreef Poit het volgende:
Ik ben verdrietig..
1 van m'n ratjes is dood..
R.I.P. Miep..
Ja, want een film die Dead Homiez heet kan je toch niet laten liggenquote:Op zondag 1 november 2009 00:46 schreef RitseB het volgende:
Als je had geweten dat je daar een biertje voor kon kopen, had je het dan nog gedaan?
Daar zou ik ook zelfs 50cent voor neerleggenquote:Op zondag 1 november 2009 00:48 schreef RitseB het volgende:
Das waar, net zoals je een film met de naam Lesbian Vampire Killers niet laag liggen op het internet
50 cent was hij zeker waard, vond het alleen jammer dat je alleen tetten in het begin zagquote:Op zondag 1 november 2009 00:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook zelfs 50cent voor neerleggen
Niks mis met tettenquote:Op zondag 1 november 2009 00:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
50 cent was hij zeker waard, vond het alleen jammer dat je alleen tetten in het begin zag
quote:Op zondag 1 november 2009 00:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja, want een film die Dead Homiez heet kan je toch niet laten liggen
IN DE KONT!quote:
Ik was gisteren op een verjaardag en heb daar weer eens heerlijk hard IN DE KUT GENAKT aangezetquote:
Ge weet!quote:
Daar heb ik ook trek in... heb alleen geen koffiequote:
Op je werk vast wel toch?quote:Op zondag 1 november 2009 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar heb ik ook trek in... heb alleen geen koffie
Dat is wel een voordeel van geen koffie thuis hebben, dan heb je iets meer motivatie om naar je werk te gaanquote:
Lambalquote:Op zondag 1 november 2009 13:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je broertje kon ook een maand zonder!
Net even ontbijt besteld via thuisbezorgd
quote:Op zondag 1 november 2009 13:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Lambal, toch wel shoarma of een kapsalon hoop ik
ik heb er ook helemaal geen behoefte aanquote:Op zondag 1 november 2009 13:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je broertje kon ook een maand zonder!
Net even ontbijt besteld via thuisbezorgd
quote:Op zondag 1 november 2009 13:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]kapsalon
Nee een italiaanse bol met tonijnsalade
Nu al spijt vanquote:Op zondag 1 november 2009 14:11 schreef lkb9000 het volgende:
Ook nog maar ff een broodje kroket gemaakt
quote:
Eindelijk iemand die hem snaptquote:
Niet langer dan 2 weken. Waarschijnlijk maar 1 weekquote:Op zondag 1 november 2009 14:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoelang heb je hem al? Ik kijk er nu pas naar
Heb het nummer nu ook meteen in mn hoofdquote:Op zondag 1 november 2009 14:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Niet langer dan 2 weken. Waarschijnlijk maar 1 week
quote:Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb het nummer nu ook meteen in mn hoofd
Mooi leechplaatjequote:Op zondag 1 november 2009 14:46 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me wel een vet ding dit
Beetje te druk ja, en de vorm van die grips aan de zijkant vind ik ook niet geweldig. Maar de pookjes, incl licht, en de dpad, + knoppen op de achterkant, lijkt me wel watquote:
baasquote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moest week 2 keer doortrekken na het poepen.
Het is hier anders de hele dag al droog weerquote:
Hier is het sinds een uur of 2 al aan het regenen, klote zuidenquote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het is hier anders de hele dag al droog weer
Ok nu regent het ook hier, maar boeiend. Ik moet toch de hele avond werkenquote:Op zondag 1 november 2009 16:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hier is het sinds een uur of 2 al aan het regenen, klote zuiden
Ik moet mijn kranten nog doen in dit kut weerquote:Op zondag 1 november 2009 17:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ok nu regent het ook hier, maar boeiend. Ik moet toch de hele avond werken
Ja vet leip is dat. Ik hoop wel dat ik vanavond kan slapen moet maandag redelijk vroeg opquote:Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef Edwinuss het volgende:
Lennart gaat dus de hele nacht door.
Als ik in de middag slaap snap ik er helemaal niks meer van
Lennart is fuckedquote:Op zondag 1 november 2009 19:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja vet leip is dat. Ik hoop wel dat ik vanavond kan slapen moet maandag redelijk vroeg op
Japans eten is de shiznitz!!!quote:Op zondag 1 november 2009 22:12 schreef koei het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst Japans gegeten! Was vanmiddag de auto terug aan het brengen naar mn ouders toen ze lieten vallen dat ze met mn zus uiteten gingen bij de Japanner, dus ik heb mezelf daar ook voor uitgenodigd! Was nog verrassend lekker eten! Ik had allemaal gezond voer met veel groente en vis verwacht, maar ze hadden ook veel erg lekker vlees! Voor herhaling vatbaar dus!
En This is It van Michael Jackson is niet de moeite waard. Slechte camerabeelden en zangkwaliteit laat soms ook te wensen over... Niet bioscoopwaardig.
Het werd uitgeserveerd (en ze hebben een flinke verzameling borden, ik heb minimaal 10 verschillende langs zien komenquote:Op zondag 1 november 2009 22:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Japans eten is de shiznitz!!!
Kreeg je het geserveerd op je bord of werd het voor je neus klaargemaakt?
quote:Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef remlof het volgende:
Edwinuss, foto's uit KPD posten in openbaar forum, drie maanden weg.
Dude!quote:Op zondag 1 november 2009 22:20 schreef lkb9000 het volgende:
Hehe de bezorger had geen benzine en moest met mijn telefoon ff zn baas bellenmaar het eten was nog wel warm en awesome
Ik heb ook trek in japans eten nu..quote:Op zondag 1 november 2009 22:22 schreef koei het volgende:
[..]
Het werd uitgeserveerd (en ze hebben een flinke verzameling borden, ik heb minimaal 10 verschillende langs zien komen). Sushi werd overigens wel in het openbaar gemaakt bij de entree waar we uitzicht op hadden. Verder was het een nieuwerwets restaurant met alles strak en wit, en gewone tafels.
quote:
Ik heb iig al wel een dummy account om hem te downloaden, maar ik ben niet thuis dus kan het nog niet proberenquote:Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!
Heb je de GoW III demo nou al gespeeld??
Hopen dat ie het dan nog doetquote:Op zondag 1 november 2009 22:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb iig al wel een dummy account om hem te downloaden, maar ik ben niet thuis dus kan het nog niet proberen
De vraag is nu wie hem verlinkt heeft... Die foto was in deze reeks gepost namelijk...quote:
Inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef koei het volgende:
[..]
De vraag is nu wie hem verlinkt heeft... Die foto was in deze reeks gepost namelijk...
En in een spoiler toch? Maar 3 maanden is wel echt te lang...quote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef koei het volgende:
[..]
De vraag is nu wie hem verlinkt heeft... Die foto was in deze reeks gepost namelijk...
Misschien gezien zijn eerdere verleden, desalniettemin veels te langquote:Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef Tain het volgende:
[..]
En in een spoiler toch? Maar 3 maanden is wel echt te lang...
Zo, drie maanden. Die gast kan niet eens zijn bips overdwars afvegen zonder dat iemand het ziet.quote:Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef remlof het volgende:
Edwinuss, foto's uit KPD posten in openbaar forum, drie maanden weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk topic dan?quote:Op zondag 1 november 2009 22:39 schreef RitseB het volgende:
[..]
Misschien gezien zijn eerdere verleden, desalniettemin veels te lang
quote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zo, drie maanden. Die gast kan niet eens zijn bips overdwars afvegen zonder dat iemand het ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op zondag 1 november 2009 22:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zo, drie maanden. Die gast kan niet eens zijn bips overdwars afvegen zonder dat iemand het ziet.
Kan me voorstellen dat de dame in kwestie er niet van gediend zou zijn al heb ik haar ook al eens in Sexy en gewaagd langs zien komen in het reguliere babes forum. Ietwat overtrokken denk ik zo..quote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef Tain het volgende:
Ik neem trouwens aan dat iedereen hier wel de leeftijd heeft om in KPD te mogen komen dus wat is het probleem
Je moet eerst even in het aanmeldingstopic je leeftijd meldenquote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Reintji het volgende:
Ik heb heul geen toestemming, mis ik iets?
Mensen die daar hun foto's posten zijn denk ik maar wat blij met de aandacht, maar ik snap wel dat het van de reglementen niet magquote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat de dame in kwestie er niet van gediend zou zijn al heb ik haar ook al eens in Sexy en gewaagd langs zien komen in het reguliere babes forum. Ietwat overtrokken denk ik zo..
Oh dat mis ik, zit ik daar op te wachten?quote:Op zondag 1 november 2009 22:53 schreef koei het volgende:
Sterker nog, er zijn Fokkers met een heel archief van (naakt)foto's van andere Fokkers
Volgens mij staat zo'n foto al redelijk openbaar als je hem op het forum kan postenquote:Op zondag 1 november 2009 22:53 schreef koei het volgende:
Dat ook minderjarige lurkers hier kunnen komen en dat het plaatje nu geindexeerd kan worden door google? Mensen denken dat het posten van foto's van jezelf in KPD veilig is ofzoDie foto staat allang op tig andere sites, ongeacht of hij hier gepost zou zijn. Sterker nog, er zijn Fokkers met een heel archief van (naakt)foto's van andere Fokkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |