Vooral met die riem ziet het er heel leuk uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Nou kijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat ik leuk vind staan:
[ afbeelding ]
Foto overload!
Eerlijke meningen graaghij kan nu nog terug.
Jurk houden meisje weggooien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Nou kijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto overload!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:34 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu + C_N, ik heb even een 2-levens match tegen lvl 9 Ganondorf opgenomen met m'n webcam. Kunnen jullie m'n skills zien jatoch. Wel onduidelijk beeld.
In het eindscherm lijkt het alsof Ganondorf aan het fappen is.
http://tinypic.com/player.php?v=nvywk1&s=4
quote:
Welk lichaam moet ik dan in leven?quote:
En Gers, welk behang?quote:Nou kijk:
Foto overload!
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]! Dan doneren we het meisje aan gers als gebruiksvoorwerp.
In vind die TV mooi.quote:
dat bepalen wij welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Roze en van kantniet de moeite waard om te fotograferen.
Je hebt dan wel een verwarmer nodig, misschien dat je ergens een verwarmingselement kan vinden en anders kan je altijd nog de fleshlight warmer kopen:quote:
vast wel, johquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Roze en van kantniet de moeite waard om te fotograferen.
Maar jij hebt een livestreamquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het tof Btzelfs zonder riem!
Ik heb alleen meer game nerd nieuwsSkylark ik had even met Toon Link tegen Ganondorf op Final Destination gedaan, sinds maanden
ik 3 KO's en 1 Death
470 damage given
140 damage taken
Ik heb geen filmcamera ding
Ik had pas 73%quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het tof Btzelfs zonder riem!
Ik heb alleen meer game nerd nieuwsSkylark ik had even met Toon Link tegen Ganondorf op Final Destination gedaan, sinds maanden
ik 3 KO's en 1 Death
470 damage given
140 damage taken
Ik heb geen filmcamera ding
graag gedaanquote:
Kwam je hard?quote:
jaquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
En gaan wij Fokkers eigenlijk nog uit?
http://i.fok.nl/s/bloos.gif
Dan maar een virtueel biertje hequote:
Naja, over een paar uur zal het wel weer gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan maar een virtueel biertje he
"Pizza tutti frutti"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal binnenkort een filmpje van mij maken met SSB maar net deed ik het en werd ik gebeld twee keeren toen onderbrak ie het.
En ik heb zojuist mijn Melee data compleet overschreven haha alleen voor dit
Wat gebeurde er: de taal stond op italiaans ingesteld (omdat de pokemon dan zo'n rare stemmen hebben!) en ik zag dat ik de verkeerde memory card had. Dus ik duw de goede erin en hij zegt blablablabla pizza tutti frutti
Dus ik maar si gedaan (ik dacht dat het was: Wil je deze data laden?")
Nou het was dus "Wil je deze data overschrijven?Si. alles weg.
Dus je gaat wel uit? Nee ik vroeg me af als een FOK!ker uitgingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, over een paar uur zal het wel weer gaan.
De misselijkheid is ook al weggetrokken.
Zelfdequote:Proost
Ja, misschien wel en ja, ik ga normaal wel uit, ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus je gaat wel uit? Nee ik vroeg me af als een FOK!ker uitging![]()
[..]
Zelfde
Ok, die foto in je fobo is die van jou?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, misschien wel en ja, ik ga normaal wel uit, ja.
Ik zie in mijn fobo een foto van gers met yvonne's gezicht erop geplakt, een foto van de texasrakkers met gers zijn gezicht erop geplakt en een foto van remlofquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, die foto in je fobo is die van jou?
Whaha, ik vond die foto zo vaag, ik snapte er geen kut van. En inderdaad, nu ik het gebit vergelijk met die van Yvonne zie ik het.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie in mijn fobo een foto van gers met yvonne's gezicht erop geplakt, een foto van de texasrakkers met gers zijn gezicht erop geplakt en een foto van remlof
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal binnenkort een filmpje van mij maken met SSB maar net deed ik het en werd ik gebeld twee keeren toen onderbrak ie het.
En ik heb zojuist mijn Melee data compleet overschreven haha alleen voor dit
Wat gebeurde er: de taal stond op italiaans ingesteld (omdat de pokemon dan zo'n rare stemmen hebben!) en ik zag dat ik de verkeerde memory card had. Dus ik duw de goede erin en hij zegt blablablabla pizza tutti frutti
Dus ik maar si gedaan (ik dacht dat het was: Wil je deze data laden?")
Nou het was dus "Wil je deze data overschrijven?Si. alles weg.
Een klein beetje anonimiteit, uit mijn posts kunnen mijn vrienden echt wel herleiden wie ik ben maar dat kost ze dan nou net even wat meer moeite en denkwerk dan als ik direct een foto in mijn fobo neerplempquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whaha, ik vond die foto zo vaag, ik snapte er geen kut van. En inderdaad, nu ik het gebit vergelijk met die van Yvonne zie ik het.
Trouwens maar weinig mensen hebben een foto van zichzelf hier? Waarom is dat?
Hoiquote:
Ja, sorry ik deed het een beetje snelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, nicealleen m'n haar enzo wel kut uitgeknipt
!
Ik heb net Mexicaanse wraps gegeten en nu ben ik misselijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
Heb me vanmiddag heerlijk volgevreten bij m'n opa en oma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |