Dat is ook helemaal niet nodig. Er wordt hier van alles bij verzonnen als feiten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Even voor de duidelijkheid; er is dus géén nieuws.
Claire is een shemale.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet nodig. Er wordt hier van alles bij verzonnen als feiten.
Dat is gewoon een bewezen feit. Ik weet ook als feit dat ze Huub maandenlang heeft mishandeld.quote:
Geen evenwichtige maaltijd, ik zou iemand slaan als ik jou was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
wij eten gebakken aardappeltjes verder geen nieuws
Oh oh.... is dit een tipje van de sluier?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen evenwichtige maaltijd, ik zou iemand slaan als ik jou was.
Nou, dan ben ik benieuwd wat ze aten als hij weer avonden op zijn werk zat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh.... is dit een tipje van de sluier?![]()
Huub kookte toch altijd? Dan weten we gelijk wie er geslagen heeft
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen evenwichtige maaltijd, ik zou iemand slaan als ik jou was.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bewezen feit. Ik weet ook als feit dat ze Huub maandenlang heeft mishandeld.
Een broodje tevredenheidquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik benieuwd wat ze aten als hij weer avonden op zijn werk zat.
Waar zijn die mooie tijden gebleven....quote:
Met komkommers moet je je vrouw niet slaan, dat geeft groen-blauwe plekken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:18 schreef mevrouwdebok het volgende:
het is komkommertijd en dat is het !
Hij droeg niet voor niets zo vaak een zonnebrilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |