Op het toiletquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:34 schreef r0binhood het volgende:
hey, ik vroeg me af he,
stel je moet een paar weken opgenomen worden in't ziekenhuis.
zijn er dan faciliteiten aanwezig dat je met je geliefde wat 'private time' kan doorbrengen?
Of moet je gewoon op de zaal sexen met het gordijen dicht om je bed?
IEmand een idee hoe dat eraan toe gaat in't ziekenhuis?
Ja,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:36 schreef Biancavia het volgende:
De verpleegster komt af en toe even bij je liggen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:35 schreef MikeyMo het volgende:
ligt je vriendin daar bij te komen van een zware chemo, komt r0binhood weer aan
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:37 schreef Chai het volgende:
Je mag niet seksen als je in het ziekenhuis ligt!
Nou meestal lig je in het ziekenhuis, omdat je nog niet genoeg gesterkt bent om thuis goed te functioneren. Bovendien mag je dan al helemaal geen intensieve sporten beoefenen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:38 schreef r0binhood het volgende:
[..]
ik moest lachen.
[..]
is dat een huisregel?
ik denk dat als ik 4 weken in't ziekenhuis zou liggen dat ik toch wel minstens 1 keer aan m'n piemel zou trekken.
Of een broerder van de verkeerde kant met een kale kop en een wijverig piep stemmetje (alla jean-marie) die je iedere dag met een bakkie water van top tot teen en extra lang bij je pik en anus wast..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:37 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ja,
die Russische van 120 kilo. Met eelt op haar handen en een snor.
Dan ga je het inbrengen van de thermometer vanzelf als een sexuele handeling zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:38 schreef r0binhood het volgende:
ik denk dat als ik 4 weken in't ziekenhuis zou liggen dat ik toch wel minstens 1 keer aan m'n piemel zou trekken.
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef r0binhood het volgende:
kan je als man vragen om een vrouwelijk persoon dat je wast?
zou me niet makkelijk bij voelen als een dude me zou wassen.
Zo eentje die helemaal van de wereld is? Eentje met gebroken benen en armen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je kunt toch ook 's nachts de gang op om te kijken of er ergens een leuk chickie ligt waar je bij kan kruipen.
Zo een die al 2 jaar in coma ligtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:16 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zo eentje die helemaal van de wereld is? Eentje met gebroken benen en armen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |