Deze post maak je met je iPhone hè? Aangezien THE met hoofdletters staat en ik zelf dat prbleem ook altijd hebquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:30 schreef Psychonikeo het volgende:
New kids on THE block mensen!!
Iphone freaksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:34 schreef jna het volgende:
[..]
Deze post maak je met je iPhone hè? Aangezien THE met hoofdletters staat en ik zelf dat prbleem ook altijd heb
Oh, en toen begon hij over dat ik altijd op Fok zat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. Via dailymedia hè.. Dat ik daar ooit een opdracht voor had gedaan en dat ik iemand kende die daar ook werkte
Ik spoot mijn kappen altijd zelf... maar ik had dan ook vaak het geluk dat meer krassen waren, en niet kapotquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
Het komt wel goed hoop ik. Vanmiddag even laten schatten wat het kost om de kappen te maken. Heb al wel gezien dat ik precies de duurste en moeilijkste kappen kapot ben gevallen.
Nou, geluk... de bosjes inrijden, scooter uit de sloot moeten sleuren, paaltje geraakt, brugreling, muur van een steegje, in de sneeuw regelmatig op mijn plaat, complete electronica bijna opgerookt/scooter afgefikt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
Dan heb je echt geluk gehad![]()
Vorige keer ben ik over het stuur heen gevolgen, nu viel het mee. Althans, nu doet mijn buik geen pijn etc.
Het zal vast allemaal goed werken etc. Alleen ik heb iets tegen mensen die zich blind stagen op stuff van apple (omf, kwijl kwijl kwijl, apple persoontjes dus).quote:
Hier zitten de gaten in en de krassen zijn best diep. Zal vanmiddag eens een foto maken als dat lukt tussen de bedrijven door.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik spoot mijn kappen altijd zelf... maar ik had dan ook vaak het geluk dat meer krassen waren, en niet kapot
Hmm, dan houd ik het nog braaf jaquote:[..]
Nou, geluk... de bosjes inrijden, scooter uit de sloot moeten sleuren, paaltje geraakt, brugreling, muur van een steegje, in de sneeuw regelmatig op mijn plaat, complete electronica bijna opgerookt/scooter afgefikt...
Ik wil weer een scooter, mis het wel als ik er nu zo over terugdenk![]()
Rofl. Blinde kipquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik spoot mijn kappen altijd zelf... maar ik had dan ook vaak het geluk dat meer krassen waren, en niet kapot
[..]
Nou, geluk... de bosjes inrijden, scooter uit de sloot moeten sleuren, paaltje geraakt, brugreling, muur van een steegje, in de sneeuw regelmatig op mijn plaat, complete electronica bijna opgerookt/scooter afgefikt...
Ik wil weer een scooter, mis het wel als ik er nu zo over terugdenk![]()
Eigenlijk wel. Meeste bestuurders zijn complete debielen.quote:
Is daar ook een scène van met 2 gasten die zitten te schoffelen als er een vrouw van haar fiets word gereden..?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef jna het volgende:
Het mooie is nog dat ze wel op scooters rijden maar nkotb niet kennen.
Een schande!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef jna het volgende:
Het mooie is nog dat ze wel op scooters rijden maar nkotb niet kennen.
Ik heb waarschijnlijk de oorzaak van mn probleem met de website gevonden!quote:
De host heeft melding gekregen dat er spam verstuurd werd vanaf zijn server. Eerste waar hij aan dacht was mijn virus etc. Vandaar dat hij al weer plat ligt. Baal d'r best van eigenlijk. Heb een lading dingen die ik er allemaal op wil gooien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk de oorzaak van mn probleem met de website gevonden!
Heb je weer hetzelfde probleem als vorige week?
Heb alle wachtwoorden veranderd, weer een lege index erop gezet en die is nu (na 3 dagen) nog steeds leeg. Dus dat lijkt te werkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
De host heeft melding gekregen dat er spam verstuurd werd vanaf zijn server. Eerste waar hij aan dacht was mijn virus etc. Vandaar dat hij al weer plat ligt. Baal d'r best van eigenlijk. Heb een lading dingen die ik er allemaal op wil gooien.
Wat was jouw oorzaak?
Dat is wel lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb alle wachtwoorden veranderd, weer een lege index erop gezet en die is nu (na 3 dagen) nog steeds leeg. Dus dat lijkt te werken
Welkom!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef boudemaniak het volgende:
Hoi![]()
Ik loop ook stage (2 maanden nu) dus ik kom hier ook even meekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./edit
Cool, nog een duiker
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ken ik jou soms?Mn huisgenoot zeurt dr ook al om
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
Waarover zeurt ze.?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
![]()
Ken ik jou soms?Mn huisgenoot zeurt dr ook al om
Hoi!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef boudemaniak het volgende:
Hoi![]()
Ik loop ook stage (2 maanden nu) dus ik kom hier ook even meekijken
Het is een hij, en hij zeurt om foto's van mn zusje, volgens mij geilt ie eropquote:
Ja hoorquote:
Wat loop je voor stage?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:30 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja hoorBeetje saai en ben aan het aftellen voor het weekend
Nog 5uur!
Heb je geen oudere zussen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:30 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Het is een hij, en hij zeurt om foto's van mn zusje, volgens mij geilt ie erop
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat loop je voor stage?
5 uur, damn. Ik ben over 1,5 uur al klaar
Dat is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef maar tot 4 uurAlleen daarna ff stofzuigen. Hoef iig niet te rijden vandaag dus daarna lekker pilsje drinken
Doe eens niet zo raarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekkerAlleen bier is vies joh
![]()
Ik moet vanmiddag naar maatschappelijk werk voor het eerst. Zie er als een berg tegenop
Sorry, maar ik vind het gewoon niet lekker. Ik drink het wel. Daar niet van.quote:
Zo wilde ik hem niet per direct omschrijven, maar goedquote:Je hebt wel een kutdag vandaag he?
Bier vies vinden maar het wel drinken..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het gewoon echt niet lekker. Ik drink het wel. Daar niet van.
[..]
Zo wilde ik hem niet per direct omschrijven, maar goed
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bier vies vinden maar het wel drinken..
Sorry hoor, maar dat is
Hoe dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het gewoon niet lekker. Ik drink het wel. Daar niet van.
[..]
Zo wilde ik hem niet per direct omschrijven, maar goed
Nou zo ongeveer zoals het de afgelopen tijd constant gaat? Het is weinig bijzonders voor mij in elk geval.quote:
19 is oud en lastig genoegquote:
HBO Elektrotechniekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef DjRex89 het volgende:
Welke studie doe je?
Waar loop je stage?
Wat is je opdracht?
Ik vind het ook niet geweldig. In ieder geval niet geweldig genoeg om het doordeweeks te drinken. Tijdens een feestje of voor het uitgaan drink ik het welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bier vies vinden maar het wel drinken..
Sorry hoor, maar dat is
Dat idd ja. Plus dat bier hier vaak 1 muntje is en overige dranken zijn er 3. Nou dan weet ik het ook welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:53 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet geweldig. In ieder geval niet geweldig genoeg om het doordeweeks te drinken. Tijdens een feestje of voor het uitgaan drink ik het wel
Muntjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat idd ja. Plus dat bier hier vaak 1 muntje is en overige dranken zijn er 3. Nou dan weet ik het ook wel
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat idd ja. Plus dat bier hier vaak 1 muntje is en overige dranken zijn er 3. Nou dan weet ik het ook wel
Vette opdrachtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:50 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
19 is oud en lastig genoeg![]()
[..]
HBO Elektrotechniek
TomTom Hardware
Ik werk hier aan mee http://www.renault.nl/mod(...)minat-gps-navigatie/
Precies. Dat idee krijg ik ook vaak bij meiden die ik bier zie drinken.. Hmm, die is vast zo arm dat ze geen mixje kan betalen.. Laat maar..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Muntjes zijn idd niet echt allesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Muntjes![]()
Maar inderdaad, lekker goedkoop
Pics?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:50 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
19 is oud en lastig genoeg![]()
[..]
HBO Elektrotechniek
TomTom Hardware
Ik werk hier aan mee http://www.renault.nl/mod(...)minat-gps-navigatie/
Ik zou principieel al geen andere drank drinken omdat er gewoon veel te veel voor gevraagd wordtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies. Dat idee krijg ik ook vaak bij meiden die ik bier zie drinken.. Hmm, die is vast zo arm dat ze geen mixje kan betalen.. Laat maar..
Aaaah, juist ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies. Dat idee krijg ik ook vaak bij meiden die ik bier zie drinken.. Hmm, die is vast zo arm dat ze geen mixje kan betalen.. Laat maar..
Bonnen zijn veel relaxerquote:
Dan moet het glas wel van goud zijn en dat je hem mag houdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Aaaah, juist ja.
Nou ik kan het wel betalen, maar ik wil het er niet voor geven? 6 euro voor een smirnoff, ga gauw weg
Is ook niet alles. Ik heb altijd moeite met inschatten wat ik ga drinken die avond. Houd standaard overquote:
Nee. Plastic flesjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan moet het glas wel van goud zijn en dat je hem mag houden
Ik heb volgens mij nog nooit bonnen overgehoudenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Is ook niet alles. Ik heb altijd moeite met inschatten wat ik ga drinken die avond. Houd standaard over
Oke, dan kan jij het beter inschattenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit bonnen overgehouden
Maar muntjes is kut, dan koop je er 20 zit meteen heel je portemonnee volMet bonnen heb je dat tenminste niet..
Daarom.. Ik zou dat principieel al niet doen. Net als dat ik in de Pacha in Salou amper wat gedronken heb omdat een flesje Heineken 5 euro kostte..quote:
Vandaar dat ik aan het bier zit op zo'n avond. Ik kan me prima voorstellen dat je dan minder drinktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom.. Ik zou dat principieel al niet doen. Net als dat ik in de Pacha in Salou amper wat gedronken heb omdat een flesje Heineken 5 euro kostte..
Ik heb er altijd te weinigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, dan kan jij het beter inschatten![]()
Ja je hebt gelijk. Alleen ik stouw ze altijd gewoon in mijn broekzak of iets. Dan irriteert het minder.
Was ook niet omdat ik het geld niet had maar gewoon puur principe.. 2 euro voor een glas bier is eigenlijk al teveel maar vooruit.. Maar de prijs voor een klein kratje bier vragen voor 1 flesje......quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Vandaar dat ik aan het bier zit op zo'n avond. Ik kan me prima voorstellen dat je dan minder drinkt
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb er altijd te weinig
Daarnaast zijn de bonnen die ik koop altijd langer geldig. Dus stel dat ik wat zou overhouden dan gaan ze bij de volgende gelegenheid wel op
Ach, 2 euro is nog te doen. Dat valt op zich nog wel mee. Ik heb trouwens geen idee wat het in de kroeg waar ik kom kost. Ik ga meestal vrij snel over op flugelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was ook niet omdat ik het geld niet had maar gewoon puur principe.. 2 euro voor een glas bier is eigenlijk al teveel maar vooruit.. Maar de prijs voor een klein kratje bier vragen voor 1 flesje......
Als ik met de dweilkapel op stap ga is het helemaal handigquote:
Ga eens gauw wegquote:
90% van de tijd zit ik achter die klote pc en dat is geen pretjequote:
In de tenten waar ik kom gaat het gwn met geld en geen gekloot met muntjes en dat soort shitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:06 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb er altijd te weinig
Daarnaast zijn de bonnen die ik koop altijd langer geldig. Dus stel dat ik wat zou overhouden dan gaan ze bij de volgende gelegenheid wel op
Kleine krat (12flesjes) is 5/6 euroquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, 2 euro is nog te doen. Dat valt op zich nog wel mee. Ik heb trouwens geen idee wat het in de kroeg waar ik kom kost. Ik ga meestal vrij snel over op flugel![]()
Een kratje bier is toch een 10tje of ligt dat aan mij?
Dat is echt relaxtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik met de dweilkapel op stap ga is het helemaal handigHebben gewoon standaard 1 bierhaler/bonnenman die regelt het allemaal
Eens in de zoveel tijd komt ie langs om geld op te halen en zit nooit zonder drank op zo'n avond
Ik ben zo slecht thuis in die prijzen. Maar dan zijn het idd absurde prijzenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kleine krat (12flesjes) is 5/6 euro![]()
Oke. Dat is alsnog een redelijk bedrag voor alles.quote:Hier in de kroeg kost een pilsje 1,80. In de stad op het terras 4,25 voor een halve liter en in het cafe 2,20 voor een vaasje.. Als je dat vergelijkt met een paar jaar terug....
Ja, ik ben een TI'er dus doe eigenlijk niet andersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:09 schreef boudemaniak het volgende:
90% van de tijd zit ik achter die klote pc en dat is geen pretje![]()
Hier ookquote:In de tenten waar ik kom gaat het gwn met geld en geen gekloot met muntjes en dat soort shit
Ja ok, dan kom je op de verkeerde plekken.. Mijn drankje kostte in Turkije ook ¤10,- maar daar had je voor 2 uur wel genoeg aan. Als je dan nog 3 cola-malibu achterover kantelde was je als een balletje ^^. En dan was het gewoon rondjes geven voor ¤20/30 en dan was dat het..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Aaaah, juist ja.
Nou ik kan het wel betalen, maar ik wil het er niet voor geven? 6 euro voor een smirnoff, ga gauw weg
Ja maar vergeleken met vroegah is het natuurlijk belachelijk duurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht thuis in die prijzen. Maar dan zijn het idd absurde prijzen![]()
[..]
Oke. Dat is alsnog een redelijk bedrag voor alles.
Dan kom ik maar op de verkeerde plekken. Ik vermaak me er primaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja ok, dan kom je op de verkeerde plekken.. Mijn drankje kostte in Turkije ook ¤10,- maar daar had je voor 2 uur wel genoeg aan. Als je dan nog 3 cola-malibu achterover kantelde was je als een balletje ^^. En dan was het gewoon rondjes geven voor ¤20/30 en dan was dat het..
Alles is duur joh, dat is gewoon zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar vergeleken met vroegah is het natuurlijk belachelijk duurIedereen is het alleen normaal gaan vinden.
Programmeren snap ik geen kont van. Als het nou was zo van: doe die data daar en stuur die naar die andere microcontroller...kijk dan was het leven een stuk mooierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, ik ben een TI'er dus doe eigenlijk niet andersHeb zelf ooit als project op school een navigatiesysteem moeten maken en was echt vet
Moet zeggen dat ik wel waar voor mn geld krijg, heb meestal een geweldige avondquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Alles is duur joh, dat is gewoon zo.
wtfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja is het ook.
Dit was met carnaval
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Programmeren snap ik geen kont van. Als het nou was zo van: doe die data daar en stuur die naar die andere microcontroller...kijk dan was het leven een stuk mooier![]()
Maar nee hoor, ze moeten weer vieze dingen zoals I2C verzinnen waar geen reet van klopt
Er staat als je goed kijkt 1 cola inquote:
Dat is dan wel weer lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik wel waar voor mn geld krijg, heb meestal een geweldige avond
Nee, het is in dit geval analoge techniek, dus weerstandjes, condensatoren, comparators en FETjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
I2C is idd niet echt optimaal om mee te werkenAl zit er ergens wel wat logica in hoor
Maar je moet dus wel programmeren?
In welke taal moet je programmeren dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:21 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee, het is in dit geval analoge techniek, dus weerstandjes, condensatoren, comparators en FETjes![]()
Programmeren moet ik eerst nog echt goed onder de knie krijgen. Ik kan nu maximaal een ledje aankrijgen
Ach, zo halen we met carnaval wel meer ongein uitquote:
C ofc. Microcontrollers is altijd C(++)...ASM begin ik helemaal niet aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In welke taal moet je programmeren dan?
Alanya.. Foto's staan op hyvesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan kom ik maar op de verkeerde plekken. Ik vermaak me er prima![]()
Oke. Dat klinkt op zich ook wel leuk. Waar ben je in Turkije geweest eigenlijk?
Foto's heb ik al gehoord dat ze daar staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alanya.. Foto's staan op hyves
Bijna elke avond uitgegaan in de Havana. Vakantie kostte ¤750,- voor verblijf en reis maar dat is bij mij iets van ¤1000,- geworden aan drank, excursies en een ring...
ASM moet je ook niet aan beginnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
C ofc. Microcontrollers is altijd C(++)...ASM begin ik helemaal niet aan
Ligt me dus nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
ASM moet je ook niet aan beginnen
C en C++ is toch wel te doen? Veel documentatie voor te vinden.. Alleen programmeren moet je wel liggen want anders kan het verrekte lastig zijn
Al wel VHDL gehad? Dat vond ik namelijk best lastigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ligt me dus niet![]()
Digitale techniek lijkt me makkelijker dan (VHDL), dat kan min. een 0 en max. een 1 zijn![]()
Maarrrrr ik ga eten..
Gewond hierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef PieterBas het volgende:
Wie is er gewond? en wie is er jarig?
Nee, heb geen zin om terug te lezen
Ahhquote:
Ja en ik moet zeggen dat ik het ook wel genoeg vind op het moment. Zit maar te draaien op die stoel. Kan totaal geen houding vindenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ahh![]()
Je hoeft nog maar een half uurtje!
Nee man! Bier drinkende vrouwmensenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en ik moet zeggen dat ik het ook wel genoeg vind op het moment. Zit maar te draaien op die stoel. Kan totaal geen houding vinden
Ik stuur ze wel jouw kant op...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man! Bier drinkende vrouwmensen
Wat heb jij dan weer gedaan? Eerst door een wond van de scooter?quote:
Tijd om ze dan een mix drankje aan te bieden...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:
Opnieuw onderuit gegaan met scooter.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat heb jij dan weer gedaan? Eerst door een wond van de scooter?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Recht stuk weg, moest naar links toe. Laat gas los en ik rem wat. Glij gewoon spontaan weg. De weg was wat vervuild met modder etc. Ik denk dat dat het hele probleem is geweest.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja best wel. Mijn knie ligt open (grote schaafwond van +- 15 bij 10 cm, niet diep gelukkig), een ei op beide knieën en op mijn scheenbeen ook nog is.
Dat zijn geloof ik de quotes waar je wat aan hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Weekend![]()
![]()
Ik had mijn hele weekend vol gestampt met allemaal dingen. Ik weet niet wat ik nu nog ga redden. Fotoshoots zijn niet zo heel erg slim denk ik als je amper meer kan lopen..
Scooter heeft flink schade. *zoekt plaatje scooter*
http://www.wkscootercentre.nl/plaatjes/Peugeot736.jpg
Kappen achter: Zilvere is een stuk uit & de blauwe halverwege is ook een stuk afgebroken.
Kappen voor: Volledig onder de krassen.
Spiegel: stuk
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man! Bier drinkende vrouwmensen
Taxi, doe maar luxequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:53 schreef Puala het volgende:
Ik ga mijn pc afsluiten en kijken of mijn taxi er al is
quote:
jupquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:34 schreef jna het volgende:
[..]
Deze post maak je met je iPhone hè? Aangezien THE met hoofdletters staat en ik zelf dat prbleem ook altijd heb
nee hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij heeft gisteravond volgens mij al gereageerd toch?
tja.. zo zie je maar hoe klein de wereld isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef DjRex89 het volgende:
Nico, ik heb het er net over gehadMaar dat is ook mega toevallig dan..
quote:
Dat krijg je als je vrouwen niet leuk vindt die bier drinken.quote:
Maar wel zometeen weekendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. weer een typische vrijdagmiddag mentaliteit... Heb een boel te doen, maar echt de motivatie om iets te doen is er weer niet...
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. weer een typische vrijdagmiddag mentaliteit... Heb een boel te doen, maar echt de motivatie om iets te doen is er weer niet...
Herkenbaar, al heb ik er nu weinig last van.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef PieterBas het volgende:
Een vrouw kan leuk zijn, ongeacht zij bier drinkt of niet..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat krijg je als je vrouwen niet leuk vindt die bier drinken.
Juist!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vrouw kan leuk zijn, ongeacht zij bier drinkt of niet..
en het is veel handiger als je aangeschoten bent...
"4 bier en een droge zoete witte wijn'.. is moeilijker te onthouden dan "5 bier"
Laat ik maar eens aan mijn presentatie voor volgende week vrijdag beginnen...quote:
Ik moet gaan leren voor m'n tentamen van komende maandag, maar het uitzoeken van een nieuwe LCD-tv is veel interessanterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laat ik maar eens aan mijn presentatie voor volgende week vrijdag beginnen...
Daarom krijg ik soms ook de raarste mixjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vrouw kan leuk zijn, ongeacht zij bier drinkt of niet..
en het is veel handiger als je aangeschoten bent...
"4 bier en een droge zoete witte wijn'.. is moeilijker te onthouden dan "5 bier"
"Maar ik had helemaal geen een mix van cola light, een droge witte wijn, een bloody mary en bier besteld..."quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom krijg ik soms ook de raarste mixjes
En dat gebeurt ook als je gewoon 1 drankje besteld...
Ook herkenbaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet gaan leren voor m'n tentamen van komende maandag, maar het uitzoeken van een nieuwe LCD-tv is veel interessanter
Ik ken het.. Zooo herkenbaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet gaan leren voor m'n tentamen van komende maandag, maar het uitzoeken van een nieuwe LCD-tv is veel interessanter
Hoe groot is je scherm??quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:09 schreef Mikkie het volgende:
Wie heeft er ervaring met Full-HD LCD tv's, en kan mij vertellen of de 100 à 150 euro extra de investering waard is t.o.v. niet Full-HD?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef Bootje84 het volgende:
LOL!
Ze hadden hier in de fabriek een klein ventje (ten minste, klein van stuk, hij is volgens mij 17/18 jr) in een papiercontainer gezet, dichtgedaan en daarna een slang met water tussen de opening geprikt.. De ratten..
Ik zit nu te azen op een 81cm scherm. 94 of 107 is ook heel mooi, maar op dit moment hebben we hier geen digitale tv dus voor de komende anderhalf jaar is dat een beetje overdone. Daarnaast is m'n kamer niet bijzonder groot, het moet niet te gek wordenquote:
Een paar maanden geleden stond ik.. (Eigenlijk mijn ouders, maar aangezien ik "iets met computers" doet.. en dan ook wel iets van LCD-schermen moest wetenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik zit nu te azen op een 81cm scherm. 94 of 107 is ook heel mooi, maar op dit moment hebben we hier geen digitale tv dus voor de komende anderhalf jaar is dat een beetje overdone. Daarnaast is m'n kamer niet bijzonder groot, het moet niet te gek worden.
Ligt er ook aan of je binnenkort uit huis gaat of niet. Want dan kan je hem wél voor je huiskamer gebruiken..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden stond ik.. (Eigenlijk mijn ouders, maar aangezien ik "iets met computers" doet.. en dan ook wel iets van LCD-schermen moest weten![]()
.. ) voor hetzelfde dilemma. Wil je dus op je slaapkamer.. een full hd tv.. als je er amper naar kijkt.
Maar ik neem aan, dat deze in een woonkamer komt te hangen?
Vetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef DjRex89 het volgende:
Vliegen ff 3 chinooks mega laag overAlles hier binnen was aan het trillen.
Zag er erg indrukwekkend uitquote:
Ja, lijkt me ookquote:
M'n kamer is alles in éénquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden stond ik.. (Eigenlijk mijn ouders, maar aangezien ik "iets met computers" doet.. en dan ook wel iets van LCD-schermen moest weten![]()
.. ) voor hetzelfde dilemma. Wil je dus op je slaapkamer.. een full hd tv.. als je er amper naar kijkt.
Maar ik neem aan, dat deze in een woonkamer komt te hangen?
Hele oude voetbal. Uit de tijd dat voetballen noch echte voetballen waren. Uit de tijd dat voetballes nog echte voetballers waren. Uit de tijd dat voetballers zich druk maakten om hun spel in plaats van hun haar. Uit de tijd dat transfers van 100 gulden een fortuin was. Uit de tijd van Abe Lenstra.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef DjRex89 het volgende:
Zie ik dat nou goed en is het geen voetbal maar een volleybal?
Wat moet je daar dan mee..? Reclame maken?quote:
juist!! Jij snapt het!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hele oude voetbal. Uit de tijd dat voetballen noch echte voetballen waren. Uit de tijd dat voetballes nog echte voetballers waren. Uit de tijd dat voetballers zich druk maakten om hun spel in plaats van hun haar. Uit de tijd dat transfers van 100 gulden een fortuin was. Uit de tijd van Abe Lenstra.
juistem! Stickeren voor levenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan mee..? Reclame maken?
Quanta costa?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist!! Jij snapt het!
[..]
juistem! Stickeren voor leven
Aardig geld.. Denk je het eruit te halen..?quote:
heb ik alquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Aardig geld.. Denk je het eruit te halen..?
Nice!quote:
Is wel echt balen zeg! En die kappen móeten ook echt vervangen worden? Duur ochtendje dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:22 schreef Puala het volgende:
De beloofde foto's
[ afbeelding ]
Voorkant. Oude schade incl. een heleboel nieuwe + diepe krassen.
[ afbeelding ]
De kappen die je hier zit zijn 180 & 170 euro de stuk![]()
[ afbeelding ]
De plek van mijn val. Plas voor in het beeld is benzine van mij. Je ziet naar achteren links nog een streep weg lopen. Nou, dat is van mijn val
Uh, ook halloquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is wel echt balen zeg! En die kappen móeten ook echt vervangen worden? Duur ochtendje dan.
Yeah right..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ken Paula via een ander forum en kwam even hier om het verhaal te lezen![]()
Dan geloof je me nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Yeah right..
Kom op. Wie ben je..? Pics van je zus?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dan geloof je me nietIk volg voor de rest geen stage dus ik heb hier eigenlijk verder niks te zoeken
En kijk maar naar je eigen zus voor bevrediging van je behoeften
Oja ik ben Isabeau, hoi
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mensen die een grap niet meteen doorhebben
Hoi issiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dan geloof je me nietIk volg voor de rest geen stage dus ik heb hier eigenlijk verder niks te zoeken
Oja ik ben Isabeau, hoi
Hoi.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ken Paula via een ander forum en kwam even hier om het verhaal te lezen![]()
Nou dat hoeft op zich niet. Alleen is het wel zo dat sommige (die achterste 2) wel vervangen moeten worden. Enkel ductape houd het nu lekker op zijn plek. Zie het van de lente dus wel weer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is wel echt balen zeg! En die kappen móeten ook echt vervangen worden? Duur ochtendje dan.
Jahoor, net lekker nasi gegeten. Hoe is t met jou?quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Jahoor, net lekker nasi gegeten. Hoe is t met jou?
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:01 schreef L.no het volgende:
Oh ik hoef niet meer te vragen of het goed met jou gaat.
Je moet ook niet zo hard rijden op een scooter.quote:
Oh ja. Krijgen we dat weerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo hard rijden op een scooter.
Als je gewoon normaal rijdt, ga je niet onderuit.quote:
Ik reed normaal?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal rijdt, ga je niet onderuit.
Omdat er modder etc. op de weg lag?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]waarom ging je dan onderuit?
Goh, jij ook hier!! Jij kom ik ook overal tegen... is het niet in de bus... dan wel op Fok!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oja ik ben Isabeau, hoi
Dan heb je dus niet goed uitgekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet goed uitgekeken.Dat is wel flauw hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet goed uitgekeken.stfu aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt je lolbroek wel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Niet echt.. Jijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er hier nog mensen met plannen voor het weekend?
zondag Formule 1 en Ajax - Feyenoord kijken. Alleen is dat natuurlijk weer tegelijkertijd.quote:
Precies, vriendin van mij heeft zo'n beetje haar halve scooter ingetaped met ductape en zo nog een hele tijd prima erop gereden. Maargoed die kon dan ook niet omgaan met haar scooterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dat hoeft op zich niet. Alleen is het wel zo dat sommige (die achterste 2) wel vervangen moeten worden. Enkel ductape houd het nu lekker op zijn plek. Zie het van de lente dus wel weer.
Sorryquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goh, jij ook hier!! Jij kom ik ook overal tegen... is het niet in de bus... dan wel op Fok!
Welterusten Luctorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga maar eens richting bedje.Morgen weer vroeg uit bed.
Goedemorgen PBquote:
Moet ik eigenlijk ook weer eens doen. Maar om de één of andere reden heb ik daar voor mezelf nooit zin in.quote:Zo even wat administratiedingen doen![]()
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 30-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 068 DjRex89
02. 067 Puala
03. 039 Bootje84
04. 027 L.no
05. 024 Luctor.et.Emergo
06. 022 The_Dean
07. 021 PieterBas
08. 018 Psychonikeo
09. 015 jna
10. 012 boudemaniak
11. 006 xxiessiexx
12. 005 Mikkie
Reeks-statistieken!
Hallo Luctorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedemorgen PB
[..]
Moet ik eigenlijk ook weer eens doen. Maar om de één of andere reden heb ik daar voor mezelf nooit zin in.
Op mijn werk met ik met klaar met vier begrotingen maken voor klanten. Daarnaast doe ik dagelijks de administratie voor deze klanten. En dan heb ik geen zin meer om in de weekenden mijn eigen adminstratie bij te houden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo Luctor
Ik moet eens goed in kaart brengen, wat gemiddeld mijn vaste lasten per maand zijn en wat het volgend jaar zou kunnen zijn. Het is niet echt het meeste tofste werkje, maar goed op mijn werk ben ik nu ook bezig met begrotingen en kostprijzen..
Het is hier altijd rustig in het weekend, want dan ben ik de hele dag hier te vinden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:25 schreef Mikkie het volgende:
Heuj.
Het is hier wel lekker rustig in het weekend.
Valt op zich nog meequote:Top 100 van vrijdag 30 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
058. 077 Puala
071. 068 DjRex89
073. 067 Bootje84
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
Toch nog 21 postsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]onze spamslet verslagen door Rex met één post.
Dat begrijp ik. Ik heb overigens wel een goed beeld wat ik maandelijk besteed en inkomt, maar eigenlijk nooit een goed beeld wat mijn vaste lasten zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn werk met ik met klaar met vier begrotingen maken voor klanten. Daarnaast doe ik dagelijks de administratie voor deze klanten. En dan heb ik geen zin meer om in de weekenden mijn eigen adminstratie bij te houden.![]()
Heb wel redelijk in beeld wat er iedere maand binnenkomt en uitgaat. Heb het sowieso t/m september bijgewerkt.
Ik had er drie meer en was er alleen 's avonds.quote:
ik heb in mijn overzichtje mijn vaste lasten bij elkaar staan. Zodat dat duidelijk in beeld is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik heb overigens wel een goed beeld wat ik maandelijk besteed en inkomt, maar eigenlijk nooit een goed beeld wat mijn vaste lasten zijn.
Ja dat is wel zo inderdaad.quote:Zeker ik nu op het punt sta om een nieuwe auto te kopen, dan krijg je natuurlijk nog wat extra vaste lasten
Zelfs de kapper kan ik zien als vaste lastenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb in mijn overzichtje mijn vaste lasten bij elkaar staan. Zodat dat duidelijk in beeld is.
[..]
Ja dat is wel zo inderdaad.
Goedemorgen Lquote:
Eigenlijk wel, hèquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zelfs de kapper kan ik zien als vaste lasten
Omdat mijn knie zo *** zeer doet. Kon geen houding vinden. Sliep ik eindelijk.. werd ik wakker gesmst. Vanmorgen op de meest vroege tijden heb ik ook alle smsjes binnen horen komen. En toen ik uit bed stapte voelde ik me een jaar of 90. Nu voel ik me alsnog zo alsof ik achter de rollator thuis hoor. Ik heb er 45 minuten over gedaan om me aan te kledenquote:
het komt altijd weer eens terugquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedemorgen L![]()
![]()
[..]
Eigenlijk wel, hèBen er vandaag weer geweest. Was echt weer nodig.
Een voorproefje als voorbereiding hoe het zal zijn als je 90 bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat mijn knie zo *** zeer doet. Kon geen houding vinden. Sliep ik eindelijk.. werd ik wakker gesmst. Vanmorgen op de meest vroege tijden heb ik ook alle smsjes binnen horen komen. En toen ik uit bed stapte voelde ik me een jaar of 90. Nu voel ik me alsnog zo alsof ik achter de rollator thuis hoor. Ik heb er 45 minuten over gedaan om me aan te kleden
uhm.. mijn uitvaartsverzekering had ik ook dus nog als vaste lasten moeten zienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Een voorproefje als voorbereiding hoe het zal zijn als je 90 bent.Sterkte. ^^
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. mijn uitvaartsverzekering had ik ook dus nog als vaste lasten moeten zien![]()
What the hell.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. mijn uitvaartsverzekering had ik ook dus nog als vaste lasten moeten zien![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat mijn knie zo *** zeer doet. Kon geen houding vinden. Sliep ik eindelijk.. werd ik wakker gesmst. Vanmorgen op de meest vroege tijden heb ik ook alle smsjes binnen horen komen. En toen ik uit bed stapte voelde ik me een jaar of 90. Nu voel ik me alsnog zo alsof ik achter de rollator thuis hoor. Ik heb er 45 minuten over gedaan om me aan te kleden
HA!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De post is net geweest en ik heb mijn kerstkaarten al binnen.
Ze zouden pas op hun laatst op 18 november komen.
Was meer een geintje.. dat ik waarschijnlijk nooit de 90 ga halenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ben je die vergeten mee te nemen.
![]()
Wacht maar tot je een paar jaar ouder wordt, en je een zooi verzekeringen moet afsluiten.. omdat je niet meer onder papa en mama verzekering valt..quote:
Ik krijg nooit smsjes 's-nachts.. en zowel, dan slaap ik er gewoon doorheenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom zet ik mijn mobiel ook altijd uit als ik ga slapen. Ik hoef dan namelijk geen smsjes meer te krijgen.
Ik ben daar allang mee bezig hoor. Ik hoef gelukkig nog niet veel af te sluiten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was meer een geintje.. dat ik waarschijnlijk nooit de 90 ga halen..
[..]
Wacht maar tot je een paar jaar ouder wordt, en je een zooi verzekeringen moet afsluiten.. omdat je niet meer onder papa en mama verzekering valt..
En van de meeste verzekeringen hoop je deze nooit te hoeven gebruiken.. en serieus dit heeft een Zweedse verzekeraar ooit eens tegen mij verteld
* PieterBas mist zijn studenten zorgverzekering.
Ik ga nu ¤20 meer betalen...
blijkbaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:43 schreef L.no het volgende:
[..]
HA!
Ik zei toch dat je te vroeg bent!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar tot je een paar jaar ouder wordt, en je een zooi verzekeringen moet afsluiten.. omdat je niet meer onder papa en mama verzekering valt..
En van de meeste verzekeringen hoop je deze nooit te hoeven gebruiken.. en serieus dit heeft een Zweedse verzekeraar ooit eens tegen mij verteld
* PieterBas mist zijn studenten zorgverzekering.
Ik krijg eigenlijk helemaal "nooit" smsjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik krijg nooit smsjes 's-nachts.. en zowel, dan slaap ik er gewoon doorheen
ja, ¤1,25 per maand..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik zag gisteren dat ik nu ook voor mijn betaalrekening moet gaan betalen daarvoor was het altijd gratis.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, ¤1,25 per maand..
Ze moeten toch Woutertje terug betalen
Tja.. Daar hadden wij eerst de Ijslanders voor... en daarna Ome Dirkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk moet ik eens op zoek gaan naar een bank in Nederland die een beetje normale rente geeft voor mijn spaargeld.
die eerste wel ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja.. Daar hadden wij eerst de Ijslanders voor... en daarna Ome Dirk![]()
![]()
quote:
Heb nu een rekening bij de sponsor van Ajax.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:08 schreef PieterBas het volgende:
Ik krijg maar 2,0% bij de Rabo..
Hoewel ik bij de Fortis 2,8 zou kunnen krijgen
of je moet het voor een langere tijd laten staanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus naar de Rabo hoef ik ook niet over te stappen. Scheelt weer een bank uitzoeken.
Niet meer bij De Bank?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb nu een rekening bij de sponsor van Ajax.(3,18 % (waarvan 2,8 % basisrente is)
De Bank is ABN toch? En nee daar heb ik nog geen rekening.quote:
quote:Internet Sparen
- Internet Spaarrekening Rente: 1,80%* (Tussentijds geld opnemen heeft geen invloed op de rente.)
- InternetKwartaal Spaarrekening Rente: 2,30%** (Over het saldo dat een heel kwartaal op uw spaarrekening staat.)
- InternetJaar Spaarrekening Rente: 2,90%*** (Over het saldo dat tot en met 30 december op uw spaarrekening staat.)
quote:Internet Sparen: nog hogere rente bij minimale inleg van ¤ 20.000,-
- Direct Sparen Rente: 2,50%* (Tussentijds geld opnemen heeft geen invloed op de rente.)
- Direct Kwartaal Sparen Rente: 2,80%** (Over het saldo dat een heel kwartaal op uw spaarrekening staat.)
Heb nooit een rekening gehad bij ABN....quote:
Ik zit al heel mijn leven bij de ING Postbank, dus daar blijf ik lekker bij. En desnoods enkel een spaarrekening bij een andere grote bank.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:20 schreef PieterBas het volgende:
Tegenwoordig is dat dus een hoge renteIk laat lekker mijn geld lekker bij de rabo..
Hoewel straks begint Lakeman ook een hetze tegen de Rabo![]()
Een ING, Fortis, ABN, SNS en een Rabo zal nooit zomaar omvallen... zonder de staat.. Daarvoor zijn de internationale belangen te groot. Had DSB ook zaken in het buitenland, had de situatie helemaal anders geweest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit al heel mijn leven bij de ING Postbank, dus daar blijf ik lekker bij. En desnoods enkel een spaarrekening bij een andere grote bank.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu ook meer op veilig dan op hoge rente.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een ING, Fortis, ABN, SNS en een Rabo zal nooit zomaar omvallen... zonder de staat.. Daarvoor zijn de internationale belangen te groot. Had DSB ook zaken in het buitenland, had de situatie helemaal anders geweest.
Luctor!quote:
quote:
Ik ook dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu ook meer op veilig dan op hoge rente.
Ja, ik zal ook eens naar de winkel lopen om wat boodschappen te halenquote:
quote:
quote:
Dat moet toch al als je uit huis gaat? Overlijdensverzekering, levensverzekering enzo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[..]
Kun je niet ergens aansluiten bij een collectief? Ik zit nu collectief via de uni, maar ga komend jaar toch maar eens shoppen of 't loont om te verhuizen...quote:* PieterBas mist zijn studenten zorgverzekering.
Ik heb echt al acht jaar die studentenrekening... en de Rabo elk jaar maar brieven sturen of ik nou al ben afgestudeerdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik zag gisteren dat ik nu ook voor mijn betaalrekening moet gaan betalen daarvoor was het altijd gratis.
Via mijn werkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet toch al als je uit huis gaat? Overlijdensverzekering, levensverzekering enzo?
[..]
Kun je niet ergens aansluiten bij een collectief? Ik zit nu collectief via de uni, maar ga komend jaar toch maar eens shoppen of 't loont om te verhuizen...
Dat merken ze vanzelf wel... als je merken dat er geen stufi meer gestort wordt.. of je dan langs wil komen voor een persoonlijk financieel adviesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb echt al acht jaar die studentenrekening... en de Rabo elk jaar maar brieven sturen of ik nou al ben afgestudeerd.
Ben benieuwd wat de rente van het IBG eigenlijk gaat doen komend jaar.
10 tot 20%?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Via mijn werkAlleen Zilveren Kruis Achmea heeft alleen nog geen definitieve prijs... Dus als ik de berichtgeving over de stijging van de ziektekosten een beetje heb gevolgd.. Kan je er zeker wel 10% à 20 % er bij tellen..
en dan nog ben ik voordeliger uit bij mijn huidige verzekeraar..
D'r is bij mij al vaker geen stufi gestort. Paar maanden niks, nu weer een lening. Maar ook die houdt eens op, terwijl ik dan nog wel studeer. Kortom: da's geen goede maatstafquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat merken ze vanzelf wel... als je merken dat er geen stufi meer gestort wordt.. of je dan langs wil komen voor een persoonlijk financieel advies
Vergeleken met mijn studentenverzekering zeker.. maar ik lees dat ik wel iets te hoog zat met mijn 10 à 20%.. het bleek maar 3 tot 5 procent te zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
10 tot 20%?
Ik heb wel gelezen dat de premies omhoog zouden gaan, maar zo veel? Of geldt dat alleen voor jou?
Ik ga eens kijken of ik niet collectief kan via mijn werk. Zou goed kunnen dat zij dan een groter deel v/d premie betalen, dan wordt het wel aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |