Ik ken zelfs vrouwen die intelligent zijn, wat zeg je me daar van?quote:Op maandag 2 november 2009 00:56 schreef W.v.t.t.k. het volgende:
Er zijn een boel vrouwen die zichzelf heel intelligent vinden.
quote:[quote]Op zaterdag 17 oktober 2009 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)448529-spaarne-58-b/
[ afbeelding ]
Helaas net iets te klein.
Ik woon alleen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:22 schreef Gellius het volgende:
Is dat niet net iets te klein?
Allemaal bij andere mannen zoals the K Man.quote:Op maandag 2 november 2009 19:25 schreef k_man het volgende:
Maar nostra, waar zijn de dames?
Het wordt 11/10/09 (Amerikaanse notatie).quote:Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Vooruit, alleen vandaag dan nog. Anders is het zo oneerlijk tegenover Gellius.
JAM ook hè?quote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef k_man het volgende:
Was het maar waar.
Gellius heeft wel een ille bitch, zo schijnt.
Gefeliciteerd! Uitstekende keuze.quote:
Thanks.quote:Op maandag 2 november 2009 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
Gefeliciteerd! Uitstekende keuze.
Ga je in K&W je eigen topic bijhouden? Ik ben heel benieuwd.
Niet alleen verbouwingen zijn interessant om te volgen! Het is een bijzondere woning en ik ben benieuwd hoe je die in gaat richten. Ik vind de overwegingen vooraf ook vaak interessant om te volgen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:19 schreef nostra het volgende:
K&W topic lijkt me erg leuk, maar op zichzelf hoeft er erg weinig aan de woning te gebeuren: stucwerk is gedaan, eikenvloer erin (wel grof, dus met nerven en gaatjes), keuken is prima etc.Moet denk ik even een maandje er in rondlopen voordat ik precies weet wat ik ermee wil, want zoals je weet is de indeling een lastige.
Okayquote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
Niet alleen verbouwingen zijn interessant om te volgen! Het is een bijzondere woning en ik ben benieuwd hoe je die in gaat richten. Ik vind de overwegingen vooraf ook vaak interessant om te volgen.
Groot gelijk! En meteen zo'n fijne locatie.quote:Op maandag 2 november 2009 21:45 schreef nostra het volgende:
Om op je andere vraag te komen: ik kom origineel uit Haarlem, maar heb mijn eerste huisje gekocht in Amsterdam. Verlangde echter toch erg terug naar het Haarlemse.
Hij was van gedachten veranderd, maar ik was vergeten het lijstje te wijzigen. 5 november wordt het.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:39 schreef Gellius het volgende:
Vandaag is mijn broer jarig, dus zal er niets gebeuren. Dat batuwu dat niet wéét zeg..
Enfin, nee ook mevrouw Gellius wil niets van loten weten, hoor.
Toen ik vroeg waarom hij ineens voor 5 november ging werd hij nog boos op mij ook, omdat er geen enkel gegrond argument aan een gok ten grondslag kan liggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:42 schreef Gellius het volgende:
Hm. 'n Weinig beginselvaste aanstaande vader hoor, moet ik zeggen.
Verkooppunten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:09 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zo'n zin om een staatslot te kopen. De gedachte houdt me nu al twee dagen in de greep. Waar haal je die dingen eigenlijk?
Ik baal daar dus echt van hè. Dat de dingen niet gaan, zoals ze horen te gaan. Wellicht heeft meneer B. daar ook een beetje last van.quote:
Ill is ze zeker, gehuwd zijn we niet, nee.quote:Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef k_man het volgende:
JAM had een ille bitch, maar het huwelijk is ontbonden.
Of mevrouw K. ook zo ill is en of JAM haar al de zijne mag noemen, hebben we volgens mij nog niet mogen vernemen.
Het gaat goed! Ik ga deze week langs om een en ander op te meten en alle stopcontacten e.d. te lokaliseren. Daarna wil ik binnen een week of twee een loungebank en een fauteuil bestellen (de rest komt wel in januari).quote:Op maandag 2 november 2009 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk, hoe gaat het eigenlijk met jouw inrichtingsplannen?
Je moet maar zo denken, dan kunnen je kids er de eerste jaren niet bij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef Gellius het volgende:
Mijn stopcontacten zijn een steen des aanstoots. Het heeft de verhuurder behaagd deze bij iedere muur op tachtig centimeter hoogte, in het midden van de muur te positioneren.
Razernij!
Ik voel me vanavond helemaal 1994. Bij de vorige pop quiz heb ik kaartjes gewonnen voor Heather Nova, in het Paard.quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef Gellius het volgende:
Ik voel me weer helemaal 1990.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |