Okayquote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
Niet alleen verbouwingen zijn interessant om te volgen! Het is een bijzondere woning en ik ben benieuwd hoe je die in gaat richten. Ik vind de overwegingen vooraf ook vaak interessant om te volgen.
Groot gelijk! En meteen zo'n fijne locatie.quote:Op maandag 2 november 2009 21:45 schreef nostra het volgende:
Om op je andere vraag te komen: ik kom origineel uit Haarlem, maar heb mijn eerste huisje gekocht in Amsterdam. Verlangde echter toch erg terug naar het Haarlemse.
Hij was van gedachten veranderd, maar ik was vergeten het lijstje te wijzigen. 5 november wordt het.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:39 schreef Gellius het volgende:
Vandaag is mijn broer jarig, dus zal er niets gebeuren. Dat batuwu dat niet wéét zeg..
Enfin, nee ook mevrouw Gellius wil niets van loten weten, hoor.
Toen ik vroeg waarom hij ineens voor 5 november ging werd hij nog boos op mij ook, omdat er geen enkel gegrond argument aan een gok ten grondslag kan liggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:42 schreef Gellius het volgende:
Hm. 'n Weinig beginselvaste aanstaande vader hoor, moet ik zeggen.
Verkooppunten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:09 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zo'n zin om een staatslot te kopen. De gedachte houdt me nu al twee dagen in de greep. Waar haal je die dingen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |