Potjandorie nog aan toe! Wat willen ze dan dat ik doe? Huilend, kwijlend en gillend over de grond rollen bij elk neger topic? Ik behoor tot zo'n groep en nu? Gaan ze er maar daarom van uit dat ik censuur wil op het internet?quote:10 tot 17 punten
Jij vindt dat mensen niet zo snel op hun teentjes getrapt moeten zijn, en dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij wil. Discriminatie is misschien vervelend voor anderen, maar het zorgt er wel voor dat er geen ‘onderbuikgevoelens’ ontstaan. Misschien zou je hier anders tegen over staan als je zelf onderdeel zou uitmaken van een groep die vaak wordt gediscrimineerd?
quote:Een vriend krabbelt op je Hyves over een andere vriend van jou: “hoe kan je een Turk op je vriendenlijst hebben?”
quote:Je bent aan het Hyven en komt ineens op een anti-Jehova Hyve terecht. Wat doe je?
Ik heb geen Hyves; oftewel die test: FAILquote:Een vriend krabbelt op je Hyves over een andere vriend van jou: “hoe kan je een Turk op je vriendenlijst hebben?”
In elkaar worden geslagen? Waarschijnlijk bedoelen ze "iemand in elkaar aan het slaan".quote:Je komt een filmpje tegen op YouTube waarin te zien is dat twee leefdtijdgenoten van Marokkaanse afkomst in elkaar worden geslagen.
quote:Je hebt 19 punten!
18 tot 24 punten
Je ergert je aan discriminerende uitingen op het internet, maar je zal niet snel actie ondernemen. Jij klikt meestal weg als je discriminatie tegen komt, omdat je het gevoel hebt er weinig aan te kunnen veranderen. Maar bedenk dat alle kleine beetjes helpen. Dus, be the change you want to see en draag je steentje bij aan een tolerante virtual society!
wat een kuttest trouwensquote:10 tot 17 punten
Jij vindt dat mensen niet zo snel op hun teentjes getrapt moeten zijn, en dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij wil. Discriminatie is misschien vervelend voor anderen, maar het zorgt er wel voor dat er geen ‘onderbuikgevoelens’ ontstaan. Misschien zou je hier anders tegen over staan als je zelf onderdeel zou uitmaken van een groep die vaak wordt gediscrimineerd?
quote:Dit project is mede mogelijk gemaakt door:
Ministerie van OCW
Ministerie van Justitie
Ministerie van VROM / WWI
Gemeente Amsterdam
Gemeente Utrecht
Stichting Weeshuis der Doopsgezinden
Of met de vragenlijst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:43 schreef piepschuimblok het volgende:
Als je niet in de categorie 10-17 terecht komt iser echt iets met je aan de hand. Waarom is discriminatie tegen allochtonen zo'n hot item? Wel eens op het forum van Marokko.nl geweest? Daar gaat het er veel harder aan toe met kankerkaaskop dit en kankerkaaskop dat.
quote:Je hebt 15 punten!
Ik ben wel eens op de IRC van marokko.nl geweest, gaat daar inderdaad erg aan toe. En dan durven ze ook nog te klagen dat zij gediscrimineerd wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:43 schreef piepschuimblok het volgende:
Als je niet in de categorie 10-17 terecht komt iser echt iets met je aan de hand. Waarom is discriminatie tegen allochtonen zo'n hot item? Wel eens op het forum van Marokko.nl geweest? Daar gaat het er veel harder aan toe met kankerkaaskop dit en kankerkaaskop dat.
quote:Een klasgenoot die de pik op je heeft zegt op MSN tegen je “Vieze homo!!”. Wat doe je?Ik blokkeer hem op MSN. Ik schrijf terug: “Hou je bek man, je bent zelf een vieze homo!!” Ik schrijf terug: “Vieze homo? Homo’s zijn niet vies! En trouwens, je bent gewoon jaloers, een leuke relatie… dat zal jou nooit lukken…
Die is sterk ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:11 schreef jeroen25 het volgende:
En overal een filmpje bij, want anders spreekt het de jeugd niet aan.
[..]
quote:...Misschien zou je hier anders tegen over staan als je zelf onderdeel zou uitmaken van een groep die vaak wordt gediscrimineerd?...
Hee precies hetzelfde als ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:31 schreef Axia het volgende:
15 punten
[..]
ik ben een allochtoon
En wat kan het mij boeien dat iemand mij 'vieze homo' noemt? Ik ben een vrouw
Mensen die dat zeggen zijn vaak de mensen die inelkaar geslagen wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:11 schreef jeroen25 het volgende:
En overal een filmpje bij, want anders spreekt het de jeugd niet aan.
[..]
quote:Je bent aan het Hyven en komt ineens op een anti-Jehova Hyve terecht. Wat doe je?
Duh.quote:Ik kijk rond en meld me aan.
http://antijehova.hyves.nl/quote:Je bent aan het Hyven en komt ineens op een anti-Jehova Hyve terecht. Wat doe je?
Ik ben een jood en ik ga nu naar het CIDI mailen, DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:10 tot 17 punten
er wordt teveel lief en beschermend gedaan op internet.quote:10 tot 17 punten
Helemaal nietquote:18 tot 24 punten
Je ergert je aan discriminerende uitingen op het internet, maar je zal niet snel actie ondernemen. Jij klikt meestal weg als je discriminatie tegen komt, omdat je het gevoel hebt er weinig aan te kunnen veranderen. Maar bedenk dat alle kleine beetjes helpen. Dus, be the change you want to see en draag je steentje bij aan een tolerante virtual society!
Busted!quote:
En voor je het weet willen die gekwetste mensen jou vermoorden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Ensaf het volgende:
En dat kan erg kwetsend zijn voor sommigen.
Ik mis de optie juichen.quote:Je komt een filmpje tegen op YouTube waarin te zien is dat twee leefdtijdgenoten van Marokkaanse afkomst in elkaar worden geslagen.
Wat doe jij?
Niets, er staan wel meer van dat soort filmpjes op het internet.
Ik heb het er over met mijn ouders of vrienden.
Ik druk op de ‘niet ok’ knop, dit moet worden verwijderd.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Ensaf het volgende:
Deze test heeft mij ogen geopend.
Ik denk nu wel twee keer na voor ik zomaar iets op een forum schrijf.
Weet je, op internet zeg je dingen soms te makkelijk. Je hoeft maar één keer te klikken en je plaatst een bericht. Daarbij vergeten we wel eens dat de hele wereld het dan kan lezen. En dat kan erg kwetsend zijn voor sommigen.
Ben je links of buitenlander?quote:
Hij is buitenlanderquote:
En jij bent een Engelsman?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:24 schreef jeroen25 het volgende:
En waarom treft Jaffar dan zijn zwaard en niet Jan?
Ja.quote:
Zo'n nick, en dan in Amsterdam wonen = heul welquote:
Ik bedoel: Yes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef jeroen25 het volgende:
Ja.
Wedden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zo'n nick, en dan in Amsterdam wonen = heul wel
Yes.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:18 schreef TC03 het volgende:
Wat een slechte site is dat zeg. Echt zo'n linkse subsidiespons.
quote:
Omg kutquote:
Linkse hobby's he. Die hoge heren in Den Haag. Het grote graaien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:36 schreef Robin__ het volgende:
zal wel schokkend zijn hoeveel subsidie er in dit putje is verdwenen.
Juist, je nick is dus zonder reden perzischquote:
Dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef Northside het volgende:
Vraag 4 / 10
Je komt een filmpje tegen op YouTube waarin te zien is dat twee leefdtijdgenoten van Marokkaanse afkomst in elkaar worden geslagen.
Wat doe jij?
Ik kom alleen maar filmpjes tegen waarbij marokkanen mijn leeftdijsgenoten in elkaar rammen?![]()
Is er geen manier om uit te vinden hoeveel subsidie er naar de mensen achter deze site is gegaan?
Perzisch: ja, zonder reden: nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Juist, je nick is dus zonder reden perzisch
Dit dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:17 schreef Northside het volgende:
[..]
dus met reden, dus Iranees. Slotje.
Ik kan er echt boos om worden.. denken ze echt dat het de oplossing is om semi populaire termen er doorheen te gooien, hyves bullshit er bij te halen en overal youtube filmpjes bij te zetten. Maar je kunt er niets tegen doen.. dit word er gewoon weer een uit een lange rij van campagnes met matig effect.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Linkse hobby's he. Die hoge heren in Den Haag. Het grote graaien.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:21 schreef Taurus het volgende:
Ik ben nog redelijk nuchter geweest en ik had 22 punten. Kortom, onterechte klacht, je hebt een aantal vragen gewoon onjuist ingevuld.
Precies, verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:05 schreef slaapvaak het volgende:
Die mogelijke antwoorden alleen al in die test.
Kleine kans dat iemand waar ik bevriend mee ben dit zegt hoor...quote:Een vriend krabbelt op je Hyves over een andere vriend van jou: “hoe kan je een Turk op je vriendenlijst hebben?”
Ik kijk rond en word lid.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:29 schreef Ensaf het volgende:
[..]
http://antijehova.hyves.nl/
NOU, WAT DOEN WE D'R AAN MANNEN!
quote:18 tot 24 punten
hij heeft zijn pik op mij... wat een hypocriet (en een vieze homo...)quote:Een klasgenoot die de pik op je heeft zegt op MSN tegen je “Vieze homo!!”. Wat doe je?
Dat, en bovendien is de hele website inhoudelijk discutabel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:56 schreef koffiegast het volgende:
Jij vindt dat mensen niet zo snel op hun teentjes getrapt moeten zijn, en dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij wil.
ff serieus... zoveel dingen die worden gezegd zijn zo niet gemeend door mensen op internet... en dan al die mensen die er aanstoot van nemen.. je leeft verdomme in Nederland als je niet met enig zelfspot/kritiek kunt leven moet je hier niet zijn. 99% doet het voor de lulz...
Nee, je hebt vrijheid van meningsuiting, maar daar zitten wel grenzen aan. Je kunt niet random dingen zeggen en je beroepen op je vrijheid van meningsuiting, namelijk:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:41 schreef leRomein het volgende:
[..]
Dat, en bovendien is de hele website inhoudelijk discutabel.
"Anderen mogen best kritiek hebben op hoe jij denkt, doet en leeft en dat geldt andersom net zo. Vrijheid van meningsuiting heet dat. Dit recht is vastgelegd in artikel zeven van onze grondwet. Onterecht denken mensen wel eens dat je dan alles mag zeggen wat je wilt. Dat is niet juist."
Dus volgens hen heb je vrijheid van meningsuiting, maar je mag niet alles zeggen wat je wilt. Ofwel: je hebt vrijheid van meningsuiting, maar je hebt geen vrijheid om je mening te uiten.
Aldus grondwetartikel 137c.quote:Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef Siniti het volgende:
http://www.toleranceonline.nl/ru4real/Polls/stem.html
Het bewijs.
Marokko.nl is nooit racistisch.
Dat laat weer eens zien welke doelgroep die site het meest bezoektquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef Siniti het volgende:
Het bewijs.
quote:10 tot 17 punten
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:57 schreef Dr_Doofenshmirtz het volgende:
Jongens deze site heeft mij wakker gemaakt uit de racistische droom waar ik me in bevond.
Laten we blij zij met elkaar! Terug naar de VOC-mentaliteit! Grenzen verleggen! Dynamiek!!
TOCH!?!?!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
EIN FOLCH, EIN REICH, EIN FUHRER!!!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef Siniti het volgende:
Het bewijs.
Ja man we doen het jou manier, WE GEVEN ALLES AAN DE MENSEN DIE ONS LAND KAPOT MAKEN JIPPE, WERKLOZEN EVEN VEEL GELD ALS DOKTORS DIE JAREN STUDERENquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
EIN FOLCH, EIN REICH, EIN FUHRER!!!
Het recht om te beledigen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:29 schreef tonja het volgende:
Zeer terechte klacht.
Ik ben zeer voor vrijheid van meningsuiting en het recht om te beledigen. Op internet zie je wat mensen werkelijk denken.
Hersenloos geblaat moet je er als internet gebruiker zelf maar uitfilteren.
Het door TS vetgemaakte zinnetje is zeer kwalijk. Het schetst de allochtoon als een zielig slachtoffer dat o zoveel last heeft van die gemene discriminerende autochtonen die er allemaal niets van snappen.
Ja, het kan heel goed dat jij oprecht iets vindt wat voor anderen beledigend is. Ik vind dat dat ook onder het recht op vrije meningsuiting valt.quote:
Dit is nog onwaarschijnlijker dan Jezus tegen komen bij de Mac.quote:Vraag 4 / 10
Je komt een filmpje tegen op YouTube waarin te zien is dat twee leefdtijdgenoten van Marokkaanse afkomst in elkaar worden geslagen
waar leg jij dan de grens tussen belediging, of bestaat dat dan niet meer?quote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, het kan heel goed dat jij oprecht iets vindt wat voor anderen beledigend is. Ik vind dat dat ook onder het recht op vrije meningsuiting valt.
Nou, Karl Marx z'n theorie was zo slecht nog niet, maar zijn theorie zou alleen maar in theorie kunnen werken, want in de praktijk zou er altijd wel iets zijn wat het zal verkloten, zie bijvoorbeeld rusland, china etc. .En je mist volgens mij ook een beetje de achterliggende gedachte van mijn post, maar niet iedereen kan slim zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:13 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Ja man we doen het jou manier, WE GEVEN ALLES AAN DE MENSEN DIE ONS LAND KAPOT MAKEN JIPPE, WERKLOZEN EVEN VEEL GELD ALS DOKTORS DIE JAREN STUDEREN
[ afbeelding ]
Daarom is het ook jammer dat iedereen altijd denkt dat Marx het communisme had uitgevonden. Zijn theorie was een stuk rechtvaardiger dan het communisme.quote:Op zondag 1 november 2009 20:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nou, Karl Marx z'n theorie was zo slecht nog niet, maar zijn theorie zou alleen maar in theorie kunnen werken, want in de praktijk zou er altijd wel iets zijn wat het zal verkloten, zie bijvoorbeeld rusland, china etc. .En je mist volgens mij ook een beetje de achterliggende gedachte van mijn post, maar niet iedereen kan slim zijn natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |