Potjandorie nog aan toe! Wat willen ze dan dat ik doe? Huilend, kwijlend en gillend over de grond rollen bij elk neger topic? Ik behoor tot zo'n groep en nu? Gaan ze er maar daarom van uit dat ik censuur wil op het internet?quote:10 tot 17 punten
Jij vindt dat mensen niet zo snel op hun teentjes getrapt moeten zijn, en dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij wil. Discriminatie is misschien vervelend voor anderen, maar het zorgt er wel voor dat er geen ‘onderbuikgevoelens’ ontstaan. Misschien zou je hier anders tegen over staan als je zelf onderdeel zou uitmaken van een groep die vaak wordt gediscrimineerd?
quote:Een vriend krabbelt op je Hyves over een andere vriend van jou: “hoe kan je een Turk op je vriendenlijst hebben?”
quote:Je bent aan het Hyven en komt ineens op een anti-Jehova Hyve terecht. Wat doe je?
Ik heb geen Hyves; oftewel die test: FAILquote:Een vriend krabbelt op je Hyves over een andere vriend van jou: “hoe kan je een Turk op je vriendenlijst hebben?”
In elkaar worden geslagen? Waarschijnlijk bedoelen ze "iemand in elkaar aan het slaan".quote:Je komt een filmpje tegen op YouTube waarin te zien is dat twee leefdtijdgenoten van Marokkaanse afkomst in elkaar worden geslagen.
quote:Je hebt 19 punten!
18 tot 24 punten
Je ergert je aan discriminerende uitingen op het internet, maar je zal niet snel actie ondernemen. Jij klikt meestal weg als je discriminatie tegen komt, omdat je het gevoel hebt er weinig aan te kunnen veranderen. Maar bedenk dat alle kleine beetjes helpen. Dus, be the change you want to see en draag je steentje bij aan een tolerante virtual society!
wat een kuttest trouwensquote:10 tot 17 punten
Jij vindt dat mensen niet zo snel op hun teentjes getrapt moeten zijn, en dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij wil. Discriminatie is misschien vervelend voor anderen, maar het zorgt er wel voor dat er geen ‘onderbuikgevoelens’ ontstaan. Misschien zou je hier anders tegen over staan als je zelf onderdeel zou uitmaken van een groep die vaak wordt gediscrimineerd?
quote:Dit project is mede mogelijk gemaakt door:
Ministerie van OCW
Ministerie van Justitie
Ministerie van VROM / WWI
Gemeente Amsterdam
Gemeente Utrecht
Stichting Weeshuis der Doopsgezinden
Of met de vragenlijst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:43 schreef piepschuimblok het volgende:
Als je niet in de categorie 10-17 terecht komt iser echt iets met je aan de hand. Waarom is discriminatie tegen allochtonen zo'n hot item? Wel eens op het forum van Marokko.nl geweest? Daar gaat het er veel harder aan toe met kankerkaaskop dit en kankerkaaskop dat.
quote:Je hebt 15 punten!
Ik ben wel eens op de IRC van marokko.nl geweest, gaat daar inderdaad erg aan toe. En dan durven ze ook nog te klagen dat zij gediscrimineerd wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:43 schreef piepschuimblok het volgende:
Als je niet in de categorie 10-17 terecht komt iser echt iets met je aan de hand. Waarom is discriminatie tegen allochtonen zo'n hot item? Wel eens op het forum van Marokko.nl geweest? Daar gaat het er veel harder aan toe met kankerkaaskop dit en kankerkaaskop dat.
quote:Een klasgenoot die de pik op je heeft zegt op MSN tegen je “Vieze homo!!”. Wat doe je?Ik blokkeer hem op MSN. Ik schrijf terug: “Hou je bek man, je bent zelf een vieze homo!!” Ik schrijf terug: “Vieze homo? Homo’s zijn niet vies! En trouwens, je bent gewoon jaloers, een leuke relatie… dat zal jou nooit lukken…
Die is sterk ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:11 schreef jeroen25 het volgende:
En overal een filmpje bij, want anders spreekt het de jeugd niet aan.
[..]
quote:...Misschien zou je hier anders tegen over staan als je zelf onderdeel zou uitmaken van een groep die vaak wordt gediscrimineerd?...
Hee precies hetzelfde als ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:31 schreef Axia het volgende:
15 punten
[..]
ik ben een allochtoon
En wat kan het mij boeien dat iemand mij 'vieze homo' noemt? Ik ben een vrouw
Mensen die dat zeggen zijn vaak de mensen die inelkaar geslagen wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:11 schreef jeroen25 het volgende:
En overal een filmpje bij, want anders spreekt het de jeugd niet aan.
[..]
quote:Je bent aan het Hyven en komt ineens op een anti-Jehova Hyve terecht. Wat doe je?
Duh.quote:Ik kijk rond en meld me aan.
http://antijehova.hyves.nl/quote:Je bent aan het Hyven en komt ineens op een anti-Jehova Hyve terecht. Wat doe je?
Ik ben een jood en ik ga nu naar het CIDI mailen, DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:10 tot 17 punten
er wordt teveel lief en beschermend gedaan op internet.quote:10 tot 17 punten
Helemaal nietquote:18 tot 24 punten
Je ergert je aan discriminerende uitingen op het internet, maar je zal niet snel actie ondernemen. Jij klikt meestal weg als je discriminatie tegen komt, omdat je het gevoel hebt er weinig aan te kunnen veranderen. Maar bedenk dat alle kleine beetjes helpen. Dus, be the change you want to see en draag je steentje bij aan een tolerante virtual society!
Busted!quote:
En voor je het weet willen die gekwetste mensen jou vermoorden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Ensaf het volgende:
En dat kan erg kwetsend zijn voor sommigen.
Ik mis de optie juichen.quote:Je komt een filmpje tegen op YouTube waarin te zien is dat twee leefdtijdgenoten van Marokkaanse afkomst in elkaar worden geslagen.
Wat doe jij?
Niets, er staan wel meer van dat soort filmpjes op het internet.
Ik heb het er over met mijn ouders of vrienden.
Ik druk op de ‘niet ok’ knop, dit moet worden verwijderd.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Ensaf het volgende:
Deze test heeft mij ogen geopend.
Ik denk nu wel twee keer na voor ik zomaar iets op een forum schrijf.
Weet je, op internet zeg je dingen soms te makkelijk. Je hoeft maar één keer te klikken en je plaatst een bericht. Daarbij vergeten we wel eens dat de hele wereld het dan kan lezen. En dat kan erg kwetsend zijn voor sommigen.
Ben je links of buitenlander?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |