je kiest iig wel een goede race uit om te moeten missenquote:
helaasquote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Koby vs. Alonso: ben benieuwd.
liever hij dan ik . wat een ranzig ding is datquote:Op zondag 1 november 2009 15:18 schreef mug89 het volgende:
die Bernie zat gewoon tussen de boobs van Naomi volgens mij
Vettel is ten minste nog te verstaan, Button heeft zijn radiootje altijd ingeslikt...quote:Op zondag 1 november 2009 15:40 schreef Googolplexian het volgende:
Pfff ... Vettel heeft wel een echte "AUFMACHEN!"-stem als 'ie wint, zeg![]()
het lange wachten is begonnenquote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tot volgend seizoen dan maar weer
quote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, we hebben nog wat wisselingen bij de coureurs.quote:Op zondag 1 november 2009 15:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
het lange wachten is begonnen
Ze moeten gewoon doorgaan met racen vind ikquote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat was te verwachten.quote:Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef bodylotion het volgende:
ik denk dat we toch wel kunnen stellen dat die overtaking workgroup toch redelijk gefaald heeft dit jaar.
Zolang RTL geen HD kanaal heeft vrees ik er voor...quote:Op zondag 1 november 2009 18:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijgen we volgend jaar eigenlijk F1 in HD?
de trainingen gaan ze nu wel uitzenden op de site hoorde ik?quote:Op zondag 1 november 2009 18:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zolang RTL geen HD kanaal heeft vrees ik er voor...
Ik kijk toch geen RTLquote:Op zondag 1 november 2009 18:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zolang RTL geen HD kanaal heeft vrees ik er voor...
Inderdaad. Ik heb de rest even terug gezien, maar afgezien van die laatste paar rondjes met Mark en Button was er weinig aanquote:Op zondag 1 november 2009 15:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je kiest iig wel een goede race uit om te moeten missen
Ik heb wel een transscript:quote:Op maandag 2 november 2009 10:45 schreef Sobraine het volgende:
Kan iemand mij een link geven naar een filmpje van de persconferentie na de race?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |