Het zijn altijd belgen ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef vogelkooi het volgende:
Als het maar geen belgen zijn godmiljaar!!!
Ik bedenk me net dat jij er schuldig aan bent dat ik dit heb moeten zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het zijn altijd belgen ...
echt die koppen... man, heb echt zin om al mijn strips in brand te steken ofzo!!
Tsja.. je weet wat je te doen staatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:38 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat jij er schuldig aan bent dat ik dit heb moeten zien
Vind hem meer op Suske lijken.quote:
En Suske lijkt dan weer op Huub van de Gouden Kooi:quote:Suske en Wiske + Crew
Zo zou je maar er bij lopen jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is wiske 15 ofzo en heeft ze tieten.
WTFquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is wiske 15 ofzo en heeft ze tieten.
Maar dat zijn de orginele voorstellingen van Alfred. Die tekenfilm was daar weer van afgeleid.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:46 schreef Flammie het volgende:
Over suske en wiske gesproken.. die strips zijn ook zoooooooo slecht tegenwoordig
Eens. Zelfde geldt voor Asterix.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:46 schreef Flammie het volgende:
Over suske en wiske gesproken.. die strips zijn ook zoooooooo slecht tegenwoordig
Mwah, Asterix vond ik nog best goed in die films.quote:
Iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:07 schreef Dragorius het volgende:
Hey nondengodverrrrrr... waar is de snor van Lambiek????
En daarom is dit dus heel verkeerd...ik sta 100% achter de klacht van TS.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En daarom is dit dus heel verkeerd...ik sta 100% achter de klacht van TS.
Wiske is NIET om op te fappen, dus....heiden!quote:
Oké!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wiske is NIET om op te fappen, dus....heiden!
Doe dat maar ergens anders.
Hoewel de Asterix speelfilms idd best aardig zijn vind ik de tekenfilmversie daarvan toch stukken beter. Vriijgeleide A38!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:06 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Mwah, Asterix vond ik nog best goed in die films.
Idd!!11!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vetklep, wat doe jij met de Boswachter icon?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Strip?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:27 schreef FANN het volgende:
DIK TROM strip
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
DIK TROM film
[ link | afbeelding ]
parodie![]()
.
stripboek, stripverhaal...quote:
Ik weet wat een strip is, maar je plaatjes waren gewoon twee leesboeken van Dik Trom.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
stripboek, stripverhaal...
http://www.encyclo.nl/begrip/strip
#
STRIP
-beeldroman -comic -feuilleton -feuilleton met plaatjes -feuilleton van plaatjes -filmstrook -Gebiedende wijs van strippen -rand -reep papier -smalle strook -streep -stripverhaal -strook -verbindingsstrook -verbindingsstuk -verhaal in platen -verpakking -veuilleton met plaatjes -tekenverhaal -smalle strook ijzer -smal s
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
Als Haddock is ie nog helemaal niet zo onacceptabel, vergeleken met de Kuifje figuur...en waarom houdt Kuijfe Haddock z'n arm vast alsof ze vreselijk betrapt zijn? Ging het licht in de darkroom opeens aan?quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Als Haddock is ie nog helemaal niet zo onacceptabel, vergeleken met de Kuifje figuur...en waarom houdt Kuijfe Haddock z'n arm vast alsof ze vreselijk betrapt zijn? Ging het licht in de darkroom opeens aan?
Nee, geen antwoord geven, ik wilde nu al dat ik dit niet had opgeschreven!
komt door het schuimrubber dat ze bij gebrek aan spieren om zijn vadsige lijf hebben geslagen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:10 schreef shayolo het volgende:
Jerom lijkt eerder dik dan gespierd op dat plaatje.
Goeie tieten, die Wiske!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef afcajos het volgende:
Haha die tante Sidoniadat is gewoon een vent.
ik zou haar hier raken btw.
[ afbeelding ]
Ze was dertien daar, gij vuilbek!quote:
Viel me zo snel gewoon op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als dat het enige was, wat er mis was aan S&W verfilmingen...
ja, dus? ze ziet er uit alsof ze er meer dan klaar voor is. waarschijnlijk gewoon een sletje dat opgegroeit is in een tokkie gezin.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ze was dertien daar, gij vuilbek!
Dank je voor het zo uitstekend verwoorden WAAROM dit dus zo niet S&W was. Soms vind ik je posten als een botte beer met een zeer pijnlijke druiper, maar nu...houd ik bijna van je. Op een goede manier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een sletje dat opgegroeit is in een tokkie gezin.![]()
als dat geen rukken wordt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dank je voor het zo uitstekend verwoorden WAAROM dit dus zo niet S&W was. Soms vind ik je posten als een botte beer met een zeer pijnlijke druiper, maar nu...houd ik bijna van je. Op een goede manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |