UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
waar?quote:
joahquote:
ooowquote:
geen last vanquote:
maar het nummer klopt toch gewoon of zie ik iets over het hoofd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, toch wel. die schijnen erg slecht te zijn in spelling en tellen
is nr 262quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:37 schreef norich het volgende:
[..]
maar het nummer klopt toch gewoon of zie ik iets over het hoofd?
hmm, nu je het zegt. kloptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:37 schreef norich het volgende:
[..]
maar het nummer klopt toch gewoon of zie ik iets over het hoofd?
waar is nr 261 dan?quote:
ja, dat is dit topic. maar die zou volgens Marko 262 moeten zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
Tukkers op Fok #261; Waar de bekerloting plaat vind
Het ligt niet aan jou, dit is gewoon 261 en dat moet het ook zijn. SCHLUSSquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat is dit topic. maar die zou volgens Marko 262 moeten zijn.
of snap ik d'r nu helemaal geen kut meer van?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:42 schreef norich het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, dit is gewoon 261 en dat moet het ook zijn. SCHLUSS
hij is van de typo's vandaagquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
En lekker uit geslapen marko?![]()
en iedereen nog een hele goeden dag toe gewenst![]()
hee, das eerder dan gisterquote:
das niet bestquote:
dank, wordt de hele dag films kijkn en FOK!-en.. vervelendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das niet best
beterschap d'r mee
ik ken vervelender dingenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:10 schreef haakon het volgende:
[..]
dank, wordt de hele dag films kijkn en FOK!-en.. vervelend
vandaag minder druk, dat scheelt. En mijn comp is traag, dus kan dan makkelijk ondertussen fokken!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vandaag minder druk, dat scheelt. En mijn comp is traag, dus kan dan makkelijk ondertussen fokken!
dus een emmer in de buurt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:15 schreef haakon het volgende:
[..]
buikgriep is wel fucked uphele tijd gevoel dat ik moet nekk'n
Justinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Zometeen naar de huisarts om mn oren uit te laten spuiten
Goed!! Zit lekker op stage te werken en t'is bijna weekend, nog 6 uur en 10 minuten te gaanquote:
ik moet nog 6 uur en 9 minutenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goed!! Zit lekker op stage te werken en t'is bijna weekend, nog 6 uur en 10 minuten te gaanEn daar?
6 en 8 minuten!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet nog 6 uur en 9 minuten
stomme scholierquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Keihard headbangen op Kinderen voor Kinderen
Mogguh Ratelquote:
joahquote:
quote:
als ik ral op het werk ben kan het gewoon tussen de varknsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hele dagen met zo'n emmer om m'n nek lijkt me nou niet echt iets
Die PM kan de volgende keer naar mij hoor.quote:
Hallo Markoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
trouwens nog eerder, half 4 werd 2 uur. 2 uur werd half 1![]()
ratel!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die TT, had ik die niet een keer bedacht?
Jatterdtdt (nu weet ik het zelf niet eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:mijn tt was vol spelfouten, toen kwam ik die van jou tegen.
hmm, dan denk ik dat d'r bij mij ook wel heel wat uit komtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, m'n oren zijn uitgespoten
Ik dacht dat m'n rechteroor het ergst was qua ranzigheid, maar uit de linker kwam echt een dikke prop, niet normaal
Ik hoor nog niet meteen verbetering, maar dat kan een uurtje duren volgens de assistente ^^
Zeker wel. Ik ben alleen maar doof als het mij uitkomt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
Maken jullie nooit je oor schoon ofzo?
Wanneer heb jij een date met Marko?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik ben alleen maar doof als het mij uitkomt.
Is Marko alwéér aan het sjansen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wanneer heb jij een date met Marko?
dat doet ie met iedereenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Is Marko alwéér aan het sjansen?
best welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat een gekke jonge is het ook he..
Dit zijn woorden van Christiaan he...de grootste player is hemzelf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wanneer heb jij een date met Marko?
Jawa, maar je mag met een wattenstaafje alleen het zichtbare gedeelte schoonmaken. Als je dat wattenstaafje dieper in je oor steekt heb je alleen maar kans dat je de boel nog meer op mekaar druktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
Maken jullie nooit je oor schoon ofzo?
Nee ik trap daar natuurlijk niet in he!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
best wel
jij bent toch niet zo gek ofwel?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee ik trap daar natuurlijk niet in he!!
Ze moet toch een 25 jarige hebben dus wees maar niet bangquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee ik trap daar natuurlijk niet in he!!
*kuch*quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze moet toch een 25 jarige hebben dus wees maar niet bang
SHOWWWWWW !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
vanmiddag ander setje velgen gekocht voor onder de Polo![]()
mooie wieldoppenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel 2de hands setje, geen gloednieuw lichtmetaalmerk + type is trouwens BBS RX... (15 inch):
[ afbeelding ]
quote:
ja... bedanktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:07 schreef Meddo het volgende:
[..]
mooie wieldoppen![]()
mijn opa had ook altijd zoiets op zijn aixam
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef haakon het volgende:
ik ga pilsen en films kijken in het café
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze moet toch een 25 jarige hebben dus wees maar niet bang
Hoiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goeiemorgen.
Tsss post die van jou dan eens, kijken of dat zo lekker isquote:
Hehe, leuk geprobeerd Christiaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tsss post die van jou dan eens, kijken of dat zo lekker is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goeiemorgen RatelMarkoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ja een half uur geleden al geloof ik. Ik kan niet stoppen met FOK!en.quote:
Gehehe..veel plezierquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja een half uur geleden al geloof ik. Ik kan niet stoppen met FOK!en.
Ik had eigenlijk een heel raal plaatje van een kont verwacht van googlequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hehe, leuk geprobeerd Christiaan.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een heel raal plaatje van een kont verwacht van google
Maar nee, niet het spelletje meespelen en nu doet Player-Marko of ik de player ben![]()
Ook zometeen de stad in, eens ffkes ergeren aan al die gezinnetjes die langzaam lopen
Ik ben veel te lelijk om een player te kunnen zijn, dus het kan niet jammer he?!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij hebt hier iedereen wijs gemaakt dat ik de player was![]()
Geef nou maar toe Christiaan....
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ben veel te lelijk om een player te kunnen zijn, dus het kan niet jammer he?!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ben veel te lelijk om een player te kunnen zijn, dus het kan niet jammer he?!
Wát? Ik baseer mij gewoon op feitenquote:
En jij struint grietjes af door heel Nederland......quote:
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
Jaja, jij blijft echt nog wel
nog tot 5 uur toch!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nog even en de markt is afgelopen.
GA WEG JIJ!!!quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie gaat er vanavond uit in het prachtige Oldenzaal?
spam2quote:
spam3quote:
Wederom Spam!quote:
waar? koffie staat klaarquote:
hoe dat zoquote:
Dorper Esch, zwembad.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dorper Esch, zwembad.
Was bagger, schouderblessure weer terug
Ruzie?quote:
Zeer tijdelijke ongesteldheid?quote:
Nopequote:Op zondag 1 november 2009 18:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nu niet meer Chagrijnig ?
quote:Op zondag 1 november 2009 18:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
Joduhhhhh
quote:Op zondag 1 november 2009 19:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Phoe ff flink online geshopt... ongezond zo'n saaie zondag.... En het is pas half 8
Waar dan?quote:Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef haakon het volgende:
ik zag gister iemand die donders veel op jou leek daniel !
Haha nee, dat kan ik niet geweest zijn!quote:
dacht ik welquote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha nee, dat kan ik niet geweest zijn!
Ik ga ook slapen! Welterusten!!quote:Op zondag 1 november 2009 22:06 schreef haakon het volgende:
[..]
dacht ik welik ga pittn, ook zo lam.. morn hopelijk beter te pas
Hoi Andreaquote:Op zondag 1 november 2009 22:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goedeavond ratel en marko!
ja da's geen scheldwoord toch?quote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi AndreaDat mag ik wel zeggen toch?
quote:Op zondag 1 november 2009 22:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja da's geen scheldwoord toch?(of heb ik wat gemist
)
Hahaa... liever me rl naam dan me flauwe nicknamequote:Op zondag 1 november 2009 23:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, maar misschien word je liever niet met je voornaam aangesproken.
Dan mag jij mij Selma noemen.
Hai schatje!quote:Op zondag 1 november 2009 23:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoi Ratelslangetje en LilDutchPrincess
![]()
daar had ik ook last van. vanuit rotterdam. wat een kutweer was dat.quote:Op maandag 2 november 2009 10:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat een regebui toch weer gisteren. op de de hele weg van ridderkerk tot aan huis.![]()
![]()
vandaar dat je niet aan het posten was, ik mistte je al!!!quote:Op maandag 2 november 2009 10:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar had ik ook last van. vanuit rotterdam. wat een kutweer was dat.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vandaar dat je niet aan het posten was, ik mistte je al!!!
Jaaaaaaquote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
was trouwens idd 7.10! Zag je me zwaaien?
quote:Op maandag 2 november 2009 12:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
Ik zag de trein voorbij gaan
![]()
Met jou erin
Ik play de player!!quote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Chr1st1aan het volgende:Zwaaien naar die player, jij vraagt er dus gewoon om?!
Oooooh .....bah jij bent een slettebak dusquote:
Nee ik ben een tease....quote:Op maandag 2 november 2009 13:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oooooh .....bah jij bent een slettebak dusDat verklaart wel waarom Marko naar je zwaait
quote:Op maandag 2 november 2009 13:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oooooh .....bah jij bent een slettebak dusDat verklaart wel waarom Marko naar je zwaait
dan moeten we doorquote:Op maandag 2 november 2009 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
even iedereen op scherp zetten: we hebben nog minder dan 2 maanden om 39 topics vol te krijgen! (mits we de 300 willen halen voor 01-01-2010)
quote:
20 topics in 30 dagen... minder dan een topic per dag dus!!!! Gaat helemaal goedkomenquote:Op maandag 2 november 2009 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
even iedereen op scherp zetten: we hebben nog minder dan 2 maanden om 39 topics vol te krijgen! (mits we de 300 willen halen voor 01-01-2010)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |