quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
En lekker uit geslapen marko?![]()
en iedereen nog een hele goeden dag toe gewenst![]()
hee, das eerder dan gisterquote:
das niet bestquote:
dank, wordt de hele dag films kijkn en FOK!-en.. vervelendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das niet best
beterschap d'r mee
ik ken vervelender dingenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:10 schreef haakon het volgende:
[..]
dank, wordt de hele dag films kijkn en FOK!-en.. vervelend
vandaag minder druk, dat scheelt. En mijn comp is traag, dus kan dan makkelijk ondertussen fokken!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vandaag minder druk, dat scheelt. En mijn comp is traag, dus kan dan makkelijk ondertussen fokken!
dus een emmer in de buurt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:15 schreef haakon het volgende:
[..]
buikgriep is wel fucked uphele tijd gevoel dat ik moet nekk'n
Justinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh
Zometeen naar de huisarts om mn oren uit te laten spuiten
Goed!! Zit lekker op stage te werken en t'is bijna weekend, nog 6 uur en 10 minuten te gaanquote:
ik moet nog 6 uur en 9 minutenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goed!! Zit lekker op stage te werken en t'is bijna weekend, nog 6 uur en 10 minuten te gaanEn daar?
6 en 8 minuten!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet nog 6 uur en 9 minuten
stomme scholierquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Keihard headbangen op Kinderen voor Kinderen
Mogguh Ratelquote:
joahquote:
quote:
als ik ral op het werk ben kan het gewoon tussen de varknsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hele dagen met zo'n emmer om m'n nek lijkt me nou niet echt iets
Die PM kan de volgende keer naar mij hoor.quote:
Hallo Markoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
trouwens nog eerder, half 4 werd 2 uur. 2 uur werd half 1![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |