Tsss post die van jou dan eens, kijken of dat zo lekker isquote:
Hehe, leuk geprobeerd Christiaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tsss post die van jou dan eens, kijken of dat zo lekker is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goeiemorgen RatelMarkoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ja een half uur geleden al geloof ik. Ik kan niet stoppen met FOK!en.quote:
Gehehe..veel plezierquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja een half uur geleden al geloof ik. Ik kan niet stoppen met FOK!en.
Ik had eigenlijk een heel raal plaatje van een kont verwacht van googlequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hehe, leuk geprobeerd Christiaan.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een heel raal plaatje van een kont verwacht van google
Maar nee, niet het spelletje meespelen en nu doet Player-Marko of ik de player ben![]()
Ook zometeen de stad in, eens ffkes ergeren aan al die gezinnetjes die langzaam lopen
Ik ben veel te lelijk om een player te kunnen zijn, dus het kan niet jammer he?!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij hebt hier iedereen wijs gemaakt dat ik de player was![]()
Geef nou maar toe Christiaan....
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ben veel te lelijk om een player te kunnen zijn, dus het kan niet jammer he?!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik ben veel te lelijk om een player te kunnen zijn, dus het kan niet jammer he?!
Wát? Ik baseer mij gewoon op feitenquote:
En jij struint grietjes af door heel Nederland......quote:
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
Jaja, jij blijft echt nog wel
nog tot 5 uur toch!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nog even en de markt is afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |