Nee hoor,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
Oh. Ik ben de slechtste tennisser van de bij de bond aangesloten Fokkers zo blijkt![]()
Nog voor de competitie dus? Wat is dat voor vage beslissingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
LOL.
Blijkt dat we hier Red Court krijgen per direct. Twee gravelbanen blijven nog liggen gelukkig.
Dag gravel
Is gelukkig wel de beste vervanger voor Gravel.
Gemeenteraadsverkiezingen. Dus het potje met geld zal wel op gemoeten hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nog voor de competitie dus? Wat is dat voor vage beslissing
Hebben hier ook Red Court liggen. Ben er persoonlijk geen fan van, omdat je echt dikke stront potten krijgtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:46 schreef de_boswachter het volgende:
LOL.
Blijkt dat we hier Red Court krijgen per direct. Twee gravelbanen blijven nog liggen gelukkig.
Dag gravel
Is gelukkig wel de beste vervanger voor Gravel.
Mja of ze hebben bedacht dat het goedkoper isquote:Op zondag 7 maart 2010 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen. Dus het potje met geld zal wel op gemoeten hebben
Tuurlijk zal dat op lange termijn meegespeeld hebben.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja of ze hebben bedacht dat het goedkoper is
De uithofquote:
Mja. Wat over het algemeen gewoon betekent dat ze het onderhoud laten versloffen. Zoveel goedkoper dan gravel is het niet. Alleen het groot onderhoud (wat veel duurder is dan bij gravel) doen de meeste clubs niet, of veel te weinig. Dan is het nogal logisch dat het goedkoper is ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tuurlijk zal dat op lange termijn meegespeeld hebben.
Ik mag zondagochtend om 9 uurquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:51 schreef Bak_Beest het volgende:
Maandagavond mijn eerste officiële wedstrijd in het nieuwe seizoen, enkel in de heren 6 op het ku(ns)tgras van de studententennisvereniging van Utrecht (waar ik zelf ook speel). Heb er zin in, ben goed in vorm de laatste weken, dus ik hoop een paar rondes mee te kunnen pakken.
7e klasse is volgens mij het laagste toch? Daar moesten wij in beginen in elk gevalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:23 schreef Repeat het volgende:
Beste mensen, ik heb echt in geen jaren (lees 10 jaar) meer bij een vereniging getennisd en alleen maar een beetje laf tegen een balletje geslagen.
Nu vroeg ik mij af hoe het niveau in de verschillende klassen is; neem bv een 7e klasse, kan je daarin mee als je er zolang uit geweest bent of word ik dan nog vernederd op de baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |