Ik speel nog lager dan jouquote:
Ruilen?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik speel nog lager dan jou![]()
![]()
![]()
Helaas weet ik al 1 team waar een 60'er vrouw in speelt die vorig jaar een hartaanval kreeg op de baan![]()
![]()
Ik vind het soms best leuk om uit te spelen, maar als ik weet dat er een kunstgras wedstrijd aan zit te komen heb ik er eigenlijk al geen zin meer in.Tenminste, dan zou ik liever thuis spelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef Norrage het volgende:
Waarom vind iedereen uitspelen toch zo erg? Ik zou het liefst 7x uit spelen! Leuk teamuitje, andere clubs zien, lekker reizen. Lekker dan stappen of uit eten waar je dan hebt gespeeld..etc.etc. veel leuker dan suf thuis spelen waar je je eigen team niet eens ziet omdat je ook naar andere teams wilt kijken en zo.
Ik vind thuis relaxter, omdat wij thuis altijd half 10 beginnen. Dan zijn we 's middags op tijd klaar om lekker een biertje te doen. Het baanmanagement is thuis best geregeld, want 's ochtends krijgen we voor de singels 2 banen zodat ik als 4e singel niet hoef te wachten tot 14 uur eer ik eindelijk mag tennissen. En mijn team is juist super gezellig dus dat is het probleem nietquote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef Norrage het volgende:
Waarom vind iedereen uitspelen toch zo erg? Ik zou het liefst 7x uit spelen! Leuk teamuitje, andere clubs zien, lekker reizen. Lekker dan stappen of uit eten waar je dan hebt gespeeld..etc.etc. veel leuker dan suf thuis spelen waar je je eigen team niet eens ziet omdat je ook naar andere teams wilt kijken en zo.
quote:Enkel rating 6,9538
Dubbel rating 7,5755
Oja, dat is wel een leuk idee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien leuk als iedereen hier zijn BEGINRATING post van 2010 en dat dit in de OP verwerkt wordt?
Ik trap wel af
Rating de_boswachter
[..]
quote:Enkel Rating 6,0564
Dubbel Rating 5,7411
Dat is een paar pagina's terug ook al gepostquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien leuk als iedereen hier zijn BEGINRATING post van 2010 en dat dit in de OP verwerkt wordt?
Ik trap wel af
Rating de_boswachter
[..]
Zoals ik toen al zei, een kleine verbetering tov vorig jaarquote:Rating enkel 4,8508
Rating dubbel 4,3116
Beter dan ik dacht eigenlijk, ik dacht dat ik met enkel nog in de 7,x stondquote:Enkel rating: 6,9505
Dubbel rating: 5,9862
Ik kan de OP niet meer aanpassen, dus ik vraag het wel aan een lieftallig modje zodra de meesten hebben gepost.quote:Enkel rating 3,925
Dubbel rating 4,2993
Enkelrating is toch het doel naar 4,5 en dubbelrating naar minstens 5,0. Afgelopen seizoen amper gedubbeld, dus vandaar die magere ranking.quote:Enkel rating 5,1275
Dubbel rating 6,3316
Waarom kun je die niet aanpassen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Chriz2k het volgende:
Rating Chriz2k
[..]
Ik kan de OP niet meer aanpassen, dus ik vraag het wel aan een lieftallig modje zodra de meesten hebben gepost.
Thuis op het eigen park spelen vind ik toch het mooist. Eigen banen, eigen ballen, thuispubliek, het voelt gewoon net iets beter. En daarbij hebben wij een erg mooi park. En vorig jaar was het vaak zo dat we pas klaar waren na 8'en 's avonds met spelen, ook uit, dan drink je nog wat na de tijd en dan is het al snel 22 uur. Dan is er verder geen tijd meer om iets te eten samen.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:32 schreef Norrage het volgende:
Vanavond weer een potje in een toernooi. Jammer dat het dan vriest maargoed... kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:06 schreef TheArt het volgende:
Zo'n lekkere zonnige dag als vandaag, dan wil je gewoon buiten spelen. Maar helaas, dat wordt morgen gewoon weer in de hal trainen.
Ik heb net getennist, maar lekker nog in de halquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:06 schreef TheArt het volgende:
Zo'n lekkere zonnige dag als vandaag, dan wil je gewoon buiten spelen. Maar helaas, dat wordt morgen gewoon weer in de hal trainen.
Zijn dat echt KNLTB toernooien?!?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vanavond weer een potje in een toernooi. Jammer dat het dan vriest maargoed... kan niet alles hebben.
Dat zeggen ze nou tegen mij nooitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef Komakie het volgende:
Vanavond weer ff getraind (binnen)
Ging wel lekker moet ik zeggen. De trainer zei dat ik op een goed 3 niveau aan het spelen was
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nou tegen mij nooit
Ja, studenten-tennisvereniging dus in de vakantie komt er helemaal niemand opdagenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Nu al clubkampioenschappen
WTF
Gekkenhuis!
Tegen mij normaal gesproken ook niet. maar het ging wel erg lekker. Ik heb een 4tje echt heel erg geveegdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nou tegen mij nooit
Jep hier in brabant zuid heb je al verschillende toernooien. Gister uiteraard keihard verloren, maar het waren 2 5,0s dus daar zal ik nooit potten tegen brekenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn dat echt KNLTB toernooien?!?
Hier in Zuid is het aanbod echt 0
Gek toernooi dan dat ze 2 5's tegen een 7 laten ballen. Tenzij je medespeler ook 5 was en je je zelf voor deze categorie hebt ingeschreven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep hier in brabant zuid heb je al verschillende toernooien. Gister uiteraard keihard verloren, maar het waren 2 5,0s dus daar zal ik nooit potten tegen breken
Wij ook volgende week! 3 categorieen! Hopelijk wordt het beetje goed weerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Nu al clubkampioenschappen
WTF
Gekkenhuis!
Eigen schuldquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gek toernooi dan dat ze 2 5's tegen een 7 laten ballen. Tenzij je medespeler ook 5 was en je je zelf voor deze categorie hebt ingeschreven.
Wilde je tegen een 4 spelen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigen schuldKonden niet hoger inschrijven en wilde toch een balletje slaan deze week. Kan je alleen maar van leren zeggen ze dan
same here, al is "ver" met 20 min. nogal relatief :-)quote:Op maandag 1 maart 2010 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
3x thuis, 4x uit... en op de laatste speeldag uit![]()
![]()
Gelukkig de verste tegenstander thuis.
verschil tussen niveau uit het oosten en westen is zeker grootquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:49 schreef dekouwe het volgende:
Weet iemand of de verschillende tussen de Districten nou groot of niet ?
ook qua rating een 3-tje uit het oosten evengoed is als een 3-tje uit het zuiden etc. of maakt dat niks uit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |